EralpT Bey rodaj konusundaki bilgiler süper oldu...:cat::cat:
Sıfır motosiklet için yapılması faydalı olan ''yukarıda verdiğiniz şırınga ile yağ basmak benzeri '' baş ka işlemler var mı acaba??? Bilgilerinizle bilgilenmek süper ...teşekkürler..:queen::queen::queen:
Benim debriyajım gayet yumuşak, ben alır almaz şırınga ignesini telden içeri sokup motor yagı ile 2-3 cc yağ bastım pamuk gibi oldu.. Bir de telin ömrü uzadı tabi.. Kesinlikle tavsiye ederim.. Zaten yakınsın istersen bi ara buluşup yapabiliriz, hem karşılaştırmış oluruz motorları da..
Sıfır motosiklet için yapılması faydalı olan ''yukarıda verdiğiniz şırınga ile yağ basmak benzeri '' baş ka işlemler var mı acaba??? Bilgilerinizle bilgilenmek süper ...teşekkürler..:queen::queen::queen: