- Katılım
- 25 Ocak 2011
- Mesajlar
- 24
Motorumla 3 gun once Karamana gittim gidis gelis 200 km yol yaptim. 80 ve uzeri gittiginiz zaman bir muddet sonra motor sisiyor saga cektigin zaman ise stop ediyor ve tekrar calistirmasi cok zor oluyor. Fakat 50-70 arasi gittigin zaman ne bir sisme nede baska bisey oluyor. Nede olsa 125lik motor fazla beklentide olmamak lazim fakat ortalam 60'la gittigim zaman cok rahat gidiyor acikcasi boyle performans beklemiyordum. 200 km cok uzun yol sayilmaz fakat azda degil. Bu 80 ve ustu hizlarda bir muddet sonra sisme ve stop etme sizlerdede oluyormu ? LYS sinavindan sonra uzun bir gezi yapmayi dusunuyorum fakat 60lada cok zor oluyor, motosiklete nasil bir bakim yapmam lazim 80 le giderken sorun olmamasi icin ? Veya hic elletmeyeyimmi ? Yada 125lik bir motorla hic boyle bir ise kalkismayayimmi ? Niyetim konya antalya ve Ege kiyilarini boydan boya gezmek ve canakkale,istanbul,ankara ve konya guzergahindan geri donmek. Niyetim tek basima gitmek, yanima ne almam lazim ekipman olarak ?( elbise,yiyecek,yedek parca vs. )

