Hacı motosikletinin ilanını gördüm güzel alet gerçekten. Allah sahibine bağışlasın

Alırdım ama ; Bozuk param olsaydı =/ ve makina enjeksiyonlu olsaydı(ön kafa enjeksiyonlularda çok daha güzel geliyor bana)
Sessizsakin transalp demiş. Bi arkadaş var onda bitane 700xl var. bazen gezilere çıkarız. GT250R ile Roadrunner gibi takılırım peşine mik mikkk

genelde virajlı stabilize yollarda çok pis geçerim arkadaşı (bence onun beceriksizliği

)
Her yola çıkışta 250 300km yol yaparız. Ve gün sonunda ben ortalama 3,5lt/100km benzin yakmış olurken o 6,5LT/100km benzin yakmış oluyor.
Bence sen inzell gibi nc700 bak yoksa incir ağacını motosiklete bağla taa hindistana git gel zor olur.
---------- Post added at 15:51 ---------- Previous post was at 15:49 ----------
siz daha bi samimi geldiniz bana
transalp'in yakıt tüketimini bilemiyorum lakin, gt650'den sonra herhangi bir enduro zaten yakıt bakımından fazla gelecektir.. nc700'lerin de asfalt dışına gelirliğine inanmıyorum ben hiç...
hyosunglar için karbüratör ve enjeksiyon arasında ciddi bir yakıt farkı yok benim bildiğim. daha ziyade, avrupanın emisyon kurallarını karşılayabilmesi bakımından enjeksiyonu var.
Karbüratör ile enjeksiyon arasındaki fark :
karbüratör'de yakıt karışımını mekanik unsurlar belirler. bu da, zamana yaydığımızda, %90 doğru karışım sağlar. %10 da yeterli karışım.
enjeksiyon sisteminde yakıt karışımını sensörler ve elektronik beyin belirler. %98 doğru karışım sağlar diyebiliriz.
Düz mantık enjeksiyon sistemi ile karbüratör arasındaki performans farkı %5 bile değildir.
lakin enjeksiyon sistemi, tamamen bir yazılım tarafından yönetildiği için,
mesela yazılıma, 0 - 3000 devire kadar yakıtı kıs iyice deyip, şehir içinde çok az tüketim,
3000 - 6000 devir arası kararı kadar yakıt ver deyip uzun yol sürüşlerinde yeterli performans,
6000 devir ve üstüne, iç yakıtı deyip, ortalığın azına zıccak performans üret denilebiliyor..
karbüratörde, genelde standart bir sistem uygulanabiliyor.
hyosungların enjeksiyon yazılımı benim dışardan gördüğüm kadarı ile sadece elektronik bir karbüratör olacak şekilde.