Mondial 125 MH Drift, Mondial 150 MC-X, Lifan 150 Discovery

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
Manisa da yaşıyorum ben İstanbul'dan motor satın almak zahmetli iş yani.en kötü ihtimal izmir.ilanları takip ediyorum ama içime sinen bişey yok şuan ya da fazla önyargılı olabilirim bilmiyorum:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:39 ----------


Aslında haklısın belki 3bin km civarında ve ihtiyaçtan tertemiz motorlarını satan arkadaşlar olabilir.ve sıfır motor almaktan daha iyidir böyle motorlar.gelgelelim içimdeki şüpheye söz geçiremiyorum.ya bi sorunu var diye satıyorsa ya dertsiz başıma dert açarsam vs.. vs..bu cümleler ikinci el ilanlarında dolaşırken sürekli kulağımda fısıldıyor:)eğer acilen karar vermezsem paranoyaya doğru gidicek bu.


Valla şuan bende aynı durumdayım arkadaşım ki ben ufaktan paranoya bağladım gece rüyamda görmeler Allah inandırsın kabus gördüm dün gece ikinci el bir motor alıyordum ama adam dolandırıcı çıkıyodu motorda ertesi gün elimde kalıyodu 1200 liraya alıyodum motorcu usta 1500 lira masrafı var diyordu :)
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
54
Kardesim sen al bi drift keyfine bak gecen hafta ben aldim gayet memnunum tamam lastikleri guven vermiyor bana ama degistirilebilir yakit olarak da aldigimda 48 liralik bi benzin aldim suan 302 km oldu yedekte kullaniyorum simdi rodajdaki bi motor icin ii bi sonuc bence
Dun 125 mcyi gordum drift e gore daha cekici geldi bana.sanirim onu da secenklr arasina koycam.drift le motorlari falan ayni sanirim pek fark yoktur aralarinda.fari cok yakismis hosuma gtti.
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
54
Valla şuan bende aynı durumdayım arkadaşım ki ben ufaktan paranoya bağladım gece rüyamda görmeler Allah inandırsın kabus gördüm dün gece ikinci el bir motor alıyordum ama adam dolandırıcı çıkıyodu motorda ertesi gün elimde kalıyodu 1200 liraya alıyodum motorcu usta 1500 lira masrafı var diyordu :)
Vallaha karar vermek çok zor her motorda bi terslik buluyorum sanki 30bin tl para vercem:)altı ustu 3bin liraya motor alcaz dustugumuz durumlara bak en ıyısı olsun ıstıyorum:)artık karmasa yeter yoksa motor alamıcam yaz bıtcek.drıftın beyazını istedim manisadaki bayiden getrsinler alcam gözü karartım ne olursa olsun artık.
 

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
Vallaha karar vermek çok zor her motorda bi terslik buluyorum sanki 30bin tl para vercem:)altı ustu 3bin liraya motor alcaz dustugumuz durumlara bak en ıyısı olsun ıstıyorum:)artık karmasa yeter yoksa motor alamıcam yaz bıtcek.drıftın beyazını istedim manisadaki bayiden getrsinler alcam gözü karartım ne olursa olsun artık.

İyi bari sen son kararını vermişsin ben hala düşüncelerle savaşıyorum :) Bu gecede kabus görmesem bari :)
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
779
aga bende mcx kullanıyorum daha dolgun duruyor yani driftin tipine bende hastayım ama çok cılız duruyor üstelik biri 135 cc. diğeri 162 cc. yakıtından da memnunum sadece teknik servis olayı biraz sıkıntı fazla ilgilenmiyor adamlar lifan kullanan arkadaşlar 110 km geçemedim diyorlar ben çift kişi düz yolda 120 görüyorum
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
54
İyi bari sen son kararını vermişsin ben hala düşüncelerle savaşıyorum :) Bu gecede kabus görmesem bari :)
Sende al bi drift ya olmaz mı:)karar vermek harbiden zor detaya inince.iyisimi fazla düşünmemek lazım,hemen beğendiğinde pat küt alcan yoksa her motorun şikayetçisi ya da memnun olanı var sitede insanın kafası karışıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:32 ----------

aga bende mcx kullanıyorum daha dolgun duruyor yani driftin tipine bende hastayım ama çok cılız duruyor üstelik biri 135 cc. diğeri 162 cc. yakıtından da memnunum sadece teknik servis olayı biraz sıkıntı fazla ilgilenmiyor adamlar lifan kullanan arkadaşlar 110 km geçemedim diyorlar ben çift kişi düz yolda 120 görüyorum
öncelikle kasasız belasız sürüşler beyazit60.aslına bakarsan önce mcx i beğenmiştim ama biraz düşününce daha küçük cc le başlamak mantıklı geldi.120 görmen güzel motorun kuvveti de iyi kullanıcıların söylediğine göre ama ben driftin beyaz rengine aşık oldum.yarın pişman olmamak için kafamdaki motoru alcam:)
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
527
dostum valla kafanı karıstırmak gıbı olmasın ama lifan gercekten iyi kendim kullanıyorum bende bi ara alamadan once mondiallere bakmıştım ama sonradan bunu aldım ve hıcte pişman değil fiyat uygun kalıplı dayanaklı bişey istiyorsan bak derım turuncu rengı gercekten hoş kendımde var cunku
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/78787-discovery-150-lf150-9j-16.html
sayfadakı motor benım fotoları yenı ekledım bak istersen.
bi arkadaş mcx cift kişi 120km goruyor demış dogrudurda bana o anda yaktıgı yakıtı soylesın.. hızını soyle ızah edeyım ben tek kişi 115km gordum dun aksam denedım hatta boyum uzun ruzgar carpıyordu egılsem belkı 120km hız yapardı. yakıt konusundada şehır dısında kullanımda 100kmde 10 tl yakıyor yanı 1km 10 krş ve bu cok cok ıyı rakam kendım denedım hızımda 90-100km arasıydı devamlı ona gore bak derım yanı zaten bu tıp motorlardan pek bı hız bekleme cekiş gezi motou yanı hız dıyorsanda 250cclere falan bak.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:20 ----------

ama sen bana goruntu dersen yakıt dayanıklılık pek onemlı degıl dıyorsan dirft derim bende gercekten beyaz rengı guzel zaten her motora beyaz renk yakışıyor.
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
779
semih39 ben biraz keyif için binenlerdenim yani km 500 krş yaksa da önemli değil ilk aldığım zaman ölçtüm 40 tl benzinle tam olarak 239 km yol yaptım birde çekişi benim için önemli biraz büyük olmalı motoru bizim buraların bi lafı vardır "öküzün büyük olsun da çekmezse çekmesin" yeri geliyor üzerinde 200 kg yüklü en dik bayırda çoğu zaman vites bile küçültmüyorum performansı güzel ama kalite tartışılır
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
527
semih39 ben biraz keyif için binenlerdenim yani km 500 krş yaksa da önemli değil ilk aldığım zaman ölçtüm 40 tl benzinle tam olarak 239 km yol yaptım birde çekişi benim için önemli biraz büyük olmalı motoru bizim buraların bi lafı vardır "öküzün büyük olsun da çekmezse çekmesin" yeri geliyor üzerinde 200 kg yüklü en dik bayırda çoğu zaman vites bile küçültmüyorum performansı güzel ama kalite tartışılır
ya kaliteye ben bişey demiyorum zaten sonuçta hepsı çinde yapılıyor bırbırıne yakın yanı ybrlerde çin ben yakıt bırazda kalıp bakımından dıyorum.yük konusunda aynı durum zaten bızım motorlardada gecerlı cekıyor yanı banamısın demıyor bayılayım falan yok bayırlarda cıft kışı iyi o konudan tabı bu ışler tercıh bıde goz meselesı alırken bıraz tıpede bakıcaksın.
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
983
bence mondial 125 drift al süper motor benim bir tanıdıkta var zaten görüntüsü pahabiçilmez :) bide o motora neon far süperr olurdu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst