Mondial 125 MH Drift, Mondial 150 MC-X, Lifan 150 Discovery

Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
54
selam arkadaşlar.ilk debriyajlı motorumu almak üzereyim tabi ki çoğu kişi gibi kararsız kaldım.belirttiğim modellere gücüm yetiyor ancak bunlar arasında seçim yapmak istiyorum.önerileriniz ve tecrübeleriniz benim için çok önemli.
İlk sırada Mh drift var.bu motoru tamamiyle şekil olarak beğendim özellikleri de ilk motor için fena değil sanırım
Diğer bir seçenek yine Mondial in mc-x modeli.Bu motorunda arka disk fireni varmış.Arka disk fren kampanaya göre daha mı güvenli dir.önemli bir etken mi yani?ve drift modeline göre artıları var mı bu modelin.
Son seçeneğim de Lifan 150 Discovery.Motor görünüm olarak hem sağlam hem de hoş duruyor.belirttiğim mondiallere göre artısı var mıdır?
Bu motorların fiyatına yakın ve daha iyi olduğunu düşündüğünüz modeller varsa önerilerinizi bekliyorum arkadaşlar,gönül rahatlığıyla bir motor almak istiyorum halimden anlıyosunuzdur mutlaka:)
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
elbette disk fren kampana ya göre çok daha iyi ve sağlıklı frenaj sağlar

İlla bunlar arasından tercih yapacaksan mcx daha iyi bir seçim olacağını düşünüyorum

Neden mi?

Lifan da sağlam motordur ancak 2.eli biraz sıkıntılı. Mondial lifana göre bu konuda biraz daha önde

Mcx dememin sebebi de zaten seninde belirtmiş olduğun arka fren mevzuu madem alıyorsun tek seferde tam al mutlu mesut kullan. Yarın bir günde acaba mcx alsamıydım frenleride böyleydi demezsin en azından

Hayırlısı olsun şimdiden güle güle kullanın. Alınca resimlerinizi bekliyoruz :)
 
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
452
MC X kullanıyorum çok memnunum. Mondial, parçası bol ve ucuz. Mondial sitesinden inceleyebilirsin.
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Tabiki MC-X çünkü 14.7 hp gücünde ,arka teker kalın 110 luk viraj alırken biraz daha iyi lur,Arka fren disk vb
 
Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
307
Bn bu 3 model arasından mcx derim. Diğer seçeneklere göre daha iyi bir motor fakat driftin de görünümü çok güzel.
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
peki yakıt sarfiyatı nasıl?forumda bazı arkadaşlar motoru kullandıkça sarfiyatın arttığını yazmışlar yani 8bin 10bin km ye kadar kullananlar.
Kullandıkca artmak diye bi tabir olamaz ne bu sanki rodajdaymışsa rodaj bitince hızı artıyo
Haava filitresi tıkanmasından yada devirsiz kullanımdan kaynaklanıyor yoksa 8 ,10 motor neden fazla yaksın
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
54
elbette disk fren kampana ya göre çok daha iyi ve sağlıklı frenaj sağlar

İlla bunlar arasından tercih yapacaksan mcx daha iyi bir seçim olacağını düşünüyorum

Neden mi?

Lifan da sağlam motordur ancak 2.eli biraz sıkıntılı. Mondial lifana göre bu konuda biraz daha önde

Mcx dememin sebebi de zaten seninde belirtmiş olduğun arka fren mevzuu madem alıyorsun tek seferde tam al mutlu mesut kullan. Yarın bir günde acaba mcx alsamıydım frenleride böyleydi demezsin en azından

Hayırlısı olsun şimdiden güle güle kullanın. Alınca resimlerinizi bekliyoruz :)
Şimdilik mc x arka tekerleğin kalınlığı ve disk olması nedeniyle bir adım önde:)alırsam ertesi gün fotoğraflar burda inşallah.
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
54
Kullandıkca artmak diye bi tabir olamaz ne bu sanki rodajdaymışsa rodaj bitince hızı artıyo
Haava filitresi tıkanmasından yada devirsiz kullanımdan kaynaklanıyor yoksa 8 ,10 motor neden fazla yaksın
yorumlar öyle olunca insanın içine bir şüphe düşüyor ister istemez:)artık iyice mc x e yöneldim sanırım.
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
54
Kullandıkca artmak diye bi tabir olamaz ne bu sanki rodajdaymışsa rodaj bitince hızı artıyo
Haava filitresi tıkanmasından yada devirsiz kullanımdan kaynaklanıyor yoksa 8 ,10 motor neden fazla yaksın
yorumlar öyle olunca insanın içine bir şüphe düşüyor ister istemez:)artık iyice mc x e yöneldim sanırım.
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
504
Selamlar.. dün bi abimin mcx ini kullandım, bendede birkaç aydır drift var..
arasında hissedilebilecek kadar kalıp farkı var, mcx daha kalıplı bir motor, muhtemelen direksiyonu büyük olduğu için çok hissettiriyor bunu bize, ama driftin direksiyonu ufak ve daha sportif duruyor..
direksiyon üzerindeki kumanda panelinde drifte göre bazı avantajları var, bunlardan birisi sellektör düğmesi (driftte uzun/kısa anahtarı var fakat ani sellektör için kumanda paneli önünde dügme yok) digeri kontak kapamak için olan kırmızı düğme (drifti stop için kontak anahtarını kullanmak gerekli), kontaktan direksiyonu kilitleme özelliği (driftte direksiyonu kilitlemek için anahtarı sağ maşanın arkasındaki yuvaya takıp direksiyonu kilitlemeniz gerekli), ve ayrıca sinyal düğmesini söndürmek icin üzerine dokunmak yeterli.. ( driftte sinyali kapatmak için ters yöne ittirmek gerekiyor düğmeyi)...
En büyük artı olarak arka disk olayı bence tam bir fiyasko... çok gereksiz birşey olmuş, kampanayı tercih etmek gerekir diye düşünüyorum.. michelin lastikler olduğu halde arka lastikler yola hiç tutunamıyor, ani bir durumda arkayı kaydırmadan durmak sanırım mümkün olmaz...
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
54
arkdaşlar bu seçeneklerin arasına vulture yide koysak nasıl olur.bugün bayii de gidip gördüm gözüme hoş göründü.ya da bu modellerin dışında 3000tl civarı önerebileceğiniz başka modeller var mı?
 
Katılım
26 Haz 2011
Mesajlar
35
kuba motor modellerine bakabilirsin alternetif olarakta arora ar 200 tiger bakabilirsin bende mc-x ile arora arasnda kalmstım arora aldım pişmanlığım yok henüz.
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
54
kararsızlık çok kötü birşey inanın rüyamda görmeye başladım:)bütçe maksimum 3000 tl bunun içine kask ceket falan koysak ben de zorlasam 3200 ancak ayarlarım.ikinci el düşündüm fakat güven problemim çok fazla,hele 3yuz 5yuz km yapmıs motorların satıldgnı gorunce o modellerin sıfırlarına bile şüpheli yaklaşmaya başlıyorum:)
mondial mc x alabailirim butce sınırında fakat motorun selesi hiç hos durmuyor alınca da rahatlık problemı yasarsam pısman olurum.cunku haftanın 4-5 gunu gunde 30 km cıvarı yol yapcam.iş harici haftasonlarını da sayarsak hafta da 200km en az yol miktarı olcak.

Drift bu sartlarda on plana cıkıyor.motor hacmi dusuk ve kullanan arkadaslar da memnun dıyebılırız.sadece lastikleri hosuma gitmedi guvensiz gibi onu da degstrmeyı goze alıp drifti tercıh etsem nasıl olur?tabı selede degısıklık yapmak mumkun mu bu da sorunlar arasında?

Lifan Discovery 150 de bir o kadar saglam duruyor ve satan yerdeki abi diğerlerine göre çok övdü sağlam problemsiz yakıtının ideal olduğundan bahsetti.mondiallere göre de hem selesi iyi gibi hemde sağlam duruyor.anlıycağınız ihtiyaçlarıma uygun birşey arıyorum.şimdi bu uzun mesajı okuyup tecrubelerini aktaracak arkadaslrı beklıyorum:)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
fakat güven problemim çok fazla,hele 3yuz 5yuz km yapmıs motorların satıldgnı gorunce o modellerin sıfırlarına bile şüpheli yaklaşmaya başlıyorum:)
0km motor aldım şu anda 4500km'de inan aldığımdan daha sağlam bir halde, sıfır alınca dökülen bütün civatalarını sen tamamlayacaksın, 4-5 bin km'de alırsan dökülen dökülmüş olacak, sıfırından çok daha sıkı bir motor sahibi olacaksın. 2000-3000 km arasında çok yolda kaldım ama 1500km'dir motoru 1km bile itmedim, her türlü huyunu öğrendim. Civatalarının çoğunu da daha kalitelileriyle değiştirdim. 2 ay önce motoru nasıl satarım diye düşünüyodum şimdi asla satmam diyorum :)
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
54
Manisa da yaşıyorum ben İstanbul'dan motor satın almak zahmetli iş yani.en kötü ihtimal izmir.ilanları takip ediyorum ama içime sinen bişey yok şuan ya da fazla önyargılı olabilirim bilmiyorum:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:39 ----------

0km motor aldım şu anda 4500km'de inan aldığımdan daha sağlam bir halde, sıfır alınca dökülen bütün civatalarını sen tamamlayacaksın, 4-5 bin km'de alırsan dökülen dökülmüş olacak, sıfırından çok daha sıkı bir motor sahibi olacaksın. 2000-3000 km arasında çok yolda kaldım ama 1500km'dir motoru 1km bile itmedim, her türlü huyunu öğrendim. Civatalarının çoğunu da daha kalitelileriyle değiştirdim. 2 ay önce motoru nasıl satarım diye düşünüyodum şimdi asla satmam diyorum :)
Aslında haklısın belki 3bin km civarında ve ihtiyaçtan tertemiz motorlarını satan arkadaşlar olabilir.ve sıfır motor almaktan daha iyidir böyle motorlar.gelgelelim içimdeki şüpheye söz geçiremiyorum.ya bi sorunu var diye satıyorsa ya dertsiz başıma dert açarsam vs.. vs..bu cümleler ikinci el ilanlarında dolaşırken sürekli kulağımda fısıldıyor:)eğer acilen karar vermezsem paranoyaya doğru gidicek bu.
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
Kardesim sen al bi drift keyfine bak gecen hafta ben aldim gayet memnunum tamam lastikleri guven vermiyor bana ama degistirilebilir yakit olarak da aldigimda 48 liralik bi benzin aldim suan 302 km oldu yedekte kullaniyorum simdi rodajdaki bi motor icin ii bi sonuc bence
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst