Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 24 Haz 2011
- Mesajlar
- 5,247
ben 120 görürüm iddaya giren varsa kanıtlamak için video bile çekerim daha geçen tek kişi 110 gördüm ki çokda zorlamadım maşallah diyim ki ben hız yapmam sadece denemek için 2-3 kere sıkştırmışımdır motoru enfazla araç sollarken filan 90-95 yaparım bu motor hız motoru değil 70-75 ideal hızımdır.
O zaman maşAllah diyelim,nazar deymesin çünkü,120 gördünüzse zcler için istisnai bir durum
Forumda kullan birçok arkadaşımız son hız olarak 90-95 gibi rakamlardan bahsediyorlar.
Ama iyidir motorun o hızları görmesi,demek ki rodajı falan güzel yapılmış.
3 günde Zc ile yaklaşık 350 km yol yaptım,benzin sarfiyatı uzun yolda çok düşüyor. Şehir içinde çok farkediyor..
Keşke şu skuter 90 km sabit hızda zangır zangır titremeden,benzini içmeden gitse..
İşte o zaman hakkaten tadından yenmezdi