TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
hava fılıtresı nın etkısı olurmu acaba baya kırlenmıs servıse sordum 20 lıra dedı ankarada 14 lıra benım servıs ıtıklıyor galıba neetten alsam kargo ıle aynı hesap olur zaten mecbur alıcaz artık

Olur tabi kac kmde motor bujiyede bir bakin 10 bin olduysa
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
Selam arkadaşlar innovadan vazgeçtim daha doğrusu apacheden vazgeçemedim ben sürekli uzun yol yapıyorum innovayla apacheden aldığım zevki alamayacağım ortada bugün 10 bin bakımına girdim maşşallah şuan için sorun yok bence apache kendi sınıfının en iyisi büyük konuşmayayım ama daha önce ybr ve cbf sahibi olarak söylüyorum eğer apacheyi değiştirecek olursam ybr yada cbf ile kesinlikle değişmem bence sınıfının en iyisi kim nederse desin kıymetini bilelim motorların bugün çektim bikaç fota daha maşşallah sıfırdan farksız
di-Q2RT.jpg

di-KOU7.jpg
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
402
Hala motor alamadım. :( Komşular dan otlanıyorum benzin alınca hepsi veriyo :)
Ailem boşver motoru eski bir araba al diyolar. Renault Flash Felan.
Aile de Transporter var. Minibüs diye de piyasa da yapamıyom.
(öyle bir yazayım dedim forumu takip etmekten ve yorum atmaktan mutlu oluyorum :) )
İnşallah bu yaz aranıza katılıcam.
@Cazador45 Motorun çok güzel bende alırsam kırmızısını alıcam.
Tekeriniz Düz Bassın, Kazasız Cezasız Sürüşler...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ulen bu tvs bana ybr yi sattırıp apache aldıracak en son bu ne arkadaş böyle yakışıklı kırmızı mı olur be yaw:cherry:
tüüühhhh maşalllahhhhh:cat:
bilgisayarın ekran tükürük oldu:p
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
arkadaşlar bugün motorumun ilk 500 bakımını yaptırdım... we ordaki arkadaşların hepsine dedimki 85 tl lik benzinle yedek depo hariç 490 km normalmidir. neden bu kadar fazla yaktı dedim. onlarda rodajda normaldir dediler.. zamanla düşer dediler. bakalım inşlh yakıt tüketimi azalır motorumun
 
Katılım
14 Mar 2012
Mesajlar
94
arkadaşlar bugün motorumun ilk 500 bakımını yaptırdım... we ordaki arkadaşların hepsine dedimki 85 tl lik benzinle yedek depo hariç 490 km normalmidir. neden bu kadar fazla yaktı dedim. onlarda rodajda normaldir dediler.. zamanla düşer dediler. bakalım inşlh yakıt tüketimi azalır motorumun
valla bende ilk depomu bugun bıtırdım 59 lira ya doldurdum bugun bugune kadarkı yaptıgım km 330

59/330= 0,1787 kr
 
Katılım
23 Kas 2009
Mesajlar
209
ulen bu tvs bana ybr yi sattırıp apache aldıracak en son bu ne arkadaş böyle yakışıklı kırmızı mı olur be yaw:cherry:
tüüühhhh maşalllahhhhh:cat:
bilgisayarın ekran tükürük oldu:p

ben öyle yaptım valla hatta kırmızı aldım:) motora binen ve görenlerin resmen kapakları kayıyo:) bayadır yazmamıştım canım çekti:)
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
o zaman doğru sölüyolar serwistekiler rodajda olduğu için bu kadar yakıyor demekkii amaa ilerleyen km lerde azalıcağını sölediler... yani daha az yakar diyoarlar.. umarım haklı çıkarlar arkadaşım
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
ben öyle yaptım valla hatta kırmızı aldım:) motora binen ve görenlerin resmen kapakları kayıyo:) bayadır yazmamıştım canım çekti:)

Harbiden nerelerdesin sen TVS nin Sorunlu çocuğu :D yeni sorunlarla aramıza dön Muhammed nolur :D

o zaman doğru sölüyolar serwistekiler rodajda olduğu için bu kadar yakıyor demekkii amaa ilerleyen km lerde azalıcağını sölediler... yani daha az yakar diyoarlar.. umarım haklı çıkarlar arkadaşım

850 km oldu benım motorda aynı sizin gibi 17 18 kuruş civarı yakıyor çok çok fazla .. benzın yetişmiyor :D inşallah düşer deyip bağrımıza taş basıp beklıyoruz :D ama velet insanı zorluyo gezmek için gözüm görmüyo pek ne yalan söyliyim benzini fln .. :) Allah güç versin çalışıp kazanalımda benzın olsun tek derdimiz .. :)
 
Katılım
13 Eki 2010
Mesajlar
73
Arkadaşlar Allah ın izniyle 2012 siyah apaçhime 2 gün önce kavuştum.Yalnız Bir sorum olacak.Ankara da Ulusan motorda Serviste çalışan yaşar usta var.(Aynı zamanda Kavasaki servisinin ustası) bana dedi ki her 250 km de bir zinciri yağlayacaksın.acaba herkes bunu böyle uyguluyormu merak ettim açıkcası????
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
Arkadaşlar Allah ın izniyle 2012 siyah apaçhime 2 gün önce kavuştum.Yalnız Bir sorum olacak.Ankara da Ulusan motorda Serviste çalışan yaşar usta var.(Aynı zamanda Kavasaki servisinin ustası) bana dedi ki her 250 km de bir zinciri yağlayacaksın.acaba herkes bunu böyle uyguluyormu merak ettim açıkcası????


valla ben pek km kontrol etmiyorum he temizlediğimde fln kontrol ediyorum yağlıyorum. bir keresinde double up kutusu denk gelmişti dibinde az bişe kalmış deterjan kıvamında.elimle iyice sürdüm. bayağı oldu hala zincir kurumadı :) her 250 km çok sık oluyor insan uğraşamıyor isterseniz zincir yağlama spreyleri var onları kullanabilirsiniz. hem kaliteli hem uzun süreli olur.



birde yakıtı dert eden arkadaşlar. bir haftalığına sakin sürüş ve max 7000 devir moduna girin sizde farkedeceksiniz. en az 3/1 azalıyor. hele hele 5. vitesde 60-70 le giderken fazla zorlamadan düşük devirde tın tın gidince 1 haftada yaktığımı 2 haftada yaktığım bile oluyor :) apache torklu motor düşük devirde çok güç üretiyor. düşük devirde kullanarak az yaktırmamız gayet olağan bir durum :)
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
doğru yoldasın cazador45 sevindrdin bizleri :)
Eyw kardeşim sağolasın bu apacheden vazgeçmek zor 1000 tl eksiğim var ayarlayabilirsem bahsettiğim ınnovayıda alacam nasipse

---------- Post added at 12:43 ---------- Previous post was at 12:38 ----------

Hala motor alamadım. :( Komşular dan otlanıyorum benzin alınca hepsi veriyo :)
Ailem boşver motoru eski bir araba al diyolar. Renault Flash Felan.
Aile de Transporter var. Minibüs diye de piyasa da yapamıyom.
(öyle bir yazayım dedim forumu takip etmekten ve yorum atmaktan mutlu oluyorum :) )
İnşallah bu yaz aranıza katılıcam.
@Cazador45 Motorun çok güzel bende alırsam kırmızısını alıcam.
Tekeriniz Düz Bassın, Kazasız Cezasız Sürüşler...
Teşekkürler kardeşim umarım birgün allah sanada nasip eder böyle yakışıklı kırmızı apache :) ben ilk fuarda görmüştüm kırmızıyı geçen sene orda bütün renkleri yan yana koymuşlardı hepsini uzun uzun inceleme fırsatım olmuştu göze hoş gelen kırmızıydı tercijimi kırmızıdan yana yapmıştım ve iyiki kırmızı almışım şuan gri alan arkadaşım satıp kırmızı alacak ama müşteri bulamıyor

---------- Post added at 12:49 ---------- Previous post was at 12:43 ----------

Arkadaşlar Allah ın izniyle 2012 siyah apaçhime 2 gün önce kavuştum.Yalnız Bir sorum olacak.Ankara da Ulusan motorda Serviste çalışan yaşar usta var.(Aynı zamanda Kavasaki servisinin ustası) bana dedi ki her 250 km de bir zinciri yağlayacaksın.acaba herkes bunu böyle uyguluyormu merak ettim açıkcası????
Selam arkadaşım zinciri nekadar sık temizlersen okadar uzun ömürlü olur ben 300 km de bir temizliyorum bizim motorların zincirleri orıngli sana tavsiyem benzin tiner yada mazotla temizleme orıng e zarar veriyor ben gaz yağıyla temizliyorum ben haftada bir temizliyorum desem yeridir çünki 1 ayda 2000 km yol yapıyorum motor 5 aylık 10 bin km oldu şuan için zincirde sorun yok

---------- Post added at 12:53 ---------- Previous post was at 12:49 ----------

2011 apache lerin subap ayarları kaç mm olmalı bilen var mıdır acaba?
Benim motor 10 bin km oldu ama subap ayarı istemiyor şuana kadar yağ hariç hiç bir parçası değişmedi subap ayarı istemediği müddetce gerek yok kurcalatma motorunu

---------- Post added at 12:56 ---------- Previous post was at 12:53 ----------

ulen bu tvs bana ybr yi sattırıp apache aldıracak en son bu ne arkadaş böyle yakışıklı kırmızı mı olur be yaw:cherry:
tüüühhhh maşalllahhhhh:cat:
bilgisayarın ekran tükürük oldu:p
Selam geç kalmış değilsin arkadaşım bence hiç durma sat al bir apache keyfini sür :cat: Nazarada gelecek bizim motor maşşallah diyelim

---------- Post added at 13:02 ---------- Previous post was at 12:56 ----------

valla ben pek km kontrol etmiyorum he temizlediğimde fln kontrol ediyorum yağlıyorum. bir keresinde double up kutusu denk gelmişti dibinde az bişe kalmış deterjan kıvamında.elimle iyice sürdüm. bayağı oldu hala zincir kurumadı :) her 250 km çok sık oluyor insan uğraşamıyor isterseniz zincir yağlama spreyleri var onları kullanabilirsiniz. hem kaliteli hem uzun süreli olur.

birde yakıtı dert eden arkadaşlar. bir haftalığına sakin sürüş ve max 7000 devir moduna girin sizde farkedeceksiniz. en az 3/1 azalıyor. hele hele 5. vitesde 60-70 le giderken fazla zorlamadan düşük devirde tın tın gidince 1 haftada yaktığımı 2 haftada yaktığım bile oluyor :) apache torklu motor düşük devirde çok güç üretiyor. düşük devirde kullanarak az yaktırmamız gayet olağan bir durum :)
Gelde bu motoru düşük devirlerde kullan valla ben tepesine çıktımmı 8000 devirden aşşağı vites değiştirmiyorum 100 110 dan aşşağı düşmüyorum yol müsahit olduğu müddetce cbf yada ybr gibi fıs fıs kullanımda zevk vermiyor gibi geliyor bana :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst