- Katılım
- 27 Tem 2011
- Mesajlar
- 666
GÜRAY motoruna talip olabilirdim ama hem ekıpmanlar benım ıcın fazla hem kendi motorum satılmadı. en azından tanıdıktan almış olur gönül rahatlığı ile binerik bakalım kısmet
Tek başına motosiklette satılık. ekipmanların Talibi çok onları tek tekte satabilirim. Hayırlısı olsun