Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
slm arkadaşlar birşey soracağımda size bir tane comet var sormuştum aslında ama o zaman net birşey demedim motoru komple dağıtıp vites dişlisini değiştirmek 2 vitesde sorun varmış bunu yaptırmak birde debriyaj balatasını değiştirmek tahmini ortalama ne kadar tutar bilenler yazarsa sevinirim
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
slm arkadaşlar birşey soracağımda size bir tane comet var sormuştum aslında ama o zaman net birşey demedim motoru komple dağıtıp vites dişlisini değiştirmek 2 vitesde sorun varmış bunu yaptırmak birde debriyaj balatasını değiştirmek tahmini ortalama ne kadar tutar bilenler yazarsa sevinirim

minimum 500 ödersin. dişli para değil 20 30 tl bir fiyatı var, yağ da 30 40 tl ustan insaflı ise 400 500 arası bir işçilik alır.


makina makina söyle bana var mı cometten daha güzeli başka :bestmt:

bikepics-2377684-800.jpg


bikepics-2377685-800.jpg


bikepics-2377687-800.jpg


önemli!! lütfen satış ilanlarınıza motorumun resmini eklemeyin mazallah satılacağı varsa da satılmaz üzülürsünüz sonra
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
48
selam arkadaşlar, abilerim, kardeşlerim uzun zamandır uzaktan takip ediyorum bu topiği ve baştan sona okudum her gün takip ediyorum chronix senin yüzünden yani motorun yüzünden gt 250 naked' a aşık oldum.Yaza girerken bir tane almayı planlıyorum ve sizlere katılmak istiyorum.Yaşım 26 ve 14 nisan sınavına girecegim.Ehliyetimi alınca tecrübelerinizden faydalanmak isterim.Acaba aranızda bana da yer var mı ?
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
selam arkadaşlar, abilerim, kardeşlerim uzun zamandır uzaktan takip ediyorum bu topiği ve baştan sona okudum her gün takip ediyorum chronix senin yüzünden yani motorun yüzünden gt 250 naked' a aşık oldum.Yaza girerken bir tane almayı planlıyorum ve sizlere katılmak istiyorum.Yaşım 26 ve 14 nisan sınavına girecegim.Ehliyetimi alınca tecrübelerinizden faydalanmak isterim.Acaba aranızda bana da yer var mı ?

eyvallah hocam.. sen hele al motorunu gel almasan da hoşgel
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
48
eyvallah hocam.. sen hele al motorunu gel almasan da hoşgel
Hocam ehliyetimi aldıktan sonra makina bakmaya giderken biraz yardımızına başvuracağım ilginiz için şimdiden teşekkür ederim umarım tanışma fırsatımız olur bir gün ...
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
minimum 500 ödersin. dişli para değil 20 30 tl bir fiyatı var, yağ da 30 40 tl ustan insaflı ise 400 500 arası bir işçilik alır.


makina makina söyle bana var mı cometten daha güzeli başka :bestmt:

http://p1.bikepics.com/2012/04/04/bikepics-2377684-800.jpg

http://p1.bikepics.com/2012/04/04/bikepics-2377685-800.jpg

http://p1.bikepics.com/2012/04/04/bikepics-2377687-800.jpg

önemli!! lütfen satış ilanlarınıza motorumun resmini eklemeyin mazallah satılacağı varsa da satılmaz üzülürsünüz sonra

hep pasaklısın hep pasaklı :)
insan resim çekeceği zaman bu güzeli bi sabuna suya sokarda adam gibi 40 lar demi :)
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
ARKADAŞLAR kendei motorumu satmış bulunuyorum ve şu anda gt almak gibi bir düşüncem var( cbf500 de olabılır hangisi cabuk bulunursa. ama gt bende daha ağır basıyor). bu konuda sizlerden yardım istiyorum. nasıl bır yardım ?? şu şekilde . malum sitedeki ilanlara bakıyorum ve atlamak istemiyorum .tanıdık bılınen bır makınanın beni üzmeyeceğini düşünüyorum. bu yüzden aranızda bilinen motorunu satmak isteyen yada cevresinde motorunu satmak isteyen tanıdığınız birileri varsa haber verirseniz sevinirim şimdiden teşekkur ederim. siyah renk tercihimdir.10 gün içinde bulamassam sanırım 0 almak zorundakalacağım siyah renk olursa çok daha güzel olur. şimdiden teşekkur ederim
birde şu motoru tanıyan varmıdır aceba ??
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...arayan-varsa-burda-78628771/detay/?favorite=1
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
hep pasaklısın hep pasaklı :)
insan resim çekeceği zaman bu güzeli bi sabuna suya sokarda adam gibi 40 lar demi :)

:mrgreen:Yıkayayım yıkamasına da ertesi gün yağmur yine aynı.. laf bir yana 2 gündür yıkatacam köpük makinasına atacak 1 TL olmadı cebim de , parakart ta geçmiyor ki yıkayalım..az kaldı 15 gün izin alıcam bunun 1 haftasın da ciğerinden giricem derisinden çıkacam diğer haftasın da ise yeni imajımızla yola merhaba deriz.
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
ARKADAŞLAR kendei motorumu satmış bulunuyorum ve şu anda gt almak gibi bir düşüncem var( cbf500 de olabılır hangisi cabuk bulunursa. ama gt bende daha ağır basıyor). bu konuda sizlerden yardım istiyorum. nasıl bır yardım ?? şu şekilde . malum sitedeki ilanlara bakıyorum ve atlamak istemiyorum .tanıdık bılınen bır makınanın beni üzmeyeceğini düşünüyorum. bu yüzden aranızda bilinen motorunu satmak isteyen yada cevresinde motorunu satmak isteyen tanıdığınız birileri varsa haber verirseniz sevinirim şimdiden teşekkur ederim. siyah renk tercihimdir.10 gün içinde bulamassam sanırım 0 almak zorundakalacağım siyah renk olursa çok daha güzel olur. şimdiden teşekkur ederim
birde şu motoru tanıyan varmıdır aceba ??
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...arayan-varsa-burda-78628771/detay/?favorite=1

eğer 0 alma imkanınız varsa 0 alın. 2. el piyasasını biliyoruz oldukça şansa. ilanda ki motorun km biraz şüpheli yine de yakından bakıp değelendirilmeli..cbf500 hakkında bilgisi olan vars yazsın benim söyleyebileceğim güzel motor ama hyosung'a göre fazla yakıyor.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
:mrgreen:Yıkayayım yıkamasına da ertesi gün yağmur yine aynı.. laf bir yana 2 gündür yıkatacam köpük makinasına atacak 1 TL olmadı cebim de , parakart ta geçmiyor ki yıkayalım..az kaldı 15 gün izin alıcam bunun 1 haftasın da ciğerinden giricem derisinden çıkacam diğer haftasın da ise yeni imajımızla yola merhaba deriz.

Sen tatile cıkıcanda bizim neden haberimiz yok. Kimden izin aldın. Hem şimdi cıkarsan yaza cıkamazsın şimdi cıkma ben ne zaman cıkıcam beli olmaz aynı tarihte izin kullanalım.
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Sen tatile cıkıcanda bizim neden haberimiz yok. Kimden izin aldın. Hem şimdi cıkarsan yaza cıkamazsın şimdi cıkma ben ne zaman cıkıcam beli olmaz aynı tarihte izin kullanalım.

zaten en az 2 ay sonrasından bahsediyoruz moruk. çanakkaleyi birkez daha ele geçiricem ve bayrağı dikicem..


294508_10150275153339223_535584222_7389288_2729792_n.jpg
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
zaten en az 2 ay sonrasından bahsediyoruz moruk. çanakkaleyi birkez daha ele geçiricem ve bayrağı dikicem..


http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hpho...0275153339223_535584222_7389288_2729792_n.jpg

Uyar valla güzel olur sucuk ekmek kum deniz doğa super :D ama dur lan Toroslarda kamp yapcaz diye konustuk. Canakkale nerden cıktı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:45 ----------

hep pasaklısın hep pasaklı :)
insan resim çekeceği zaman bu güzeli bi sabuna suya sokarda adam gibi 40 lar demi :)

SAhibine benzemeyen mal haramdır :D
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
eğer 0 alma imkanınız varsa 0 alın. 2. el piyasasını biliyoruz oldukça şansa. ilanda ki motorun km biraz şüpheli yine de yakından bakıp değelendirilmeli..cbf500 hakkında bilgisi olan vars yazsın benim söyleyebileceğim güzel motor ama hyosung'a göre fazla yakıyor.
0 alma imkanım var şöyleki kredi çekeçeğim ama korkum şu : ben 68 aksaray da oturuyorum. ve bana en yakın servis ankara yanı alıp gelecem 1 hafta sonra bakıma gideceğim (1 haftada rodajı tamamlanır 230 km ankara - aksaray arası ) aksarayda servis bulamayacağım için sıkıntı yaratır. yanlış anlaşılmasın gidip gelmek degil mesele 6 gün tam zamanlı calışıyorum. pazar günleri acık servis bulmak sıkıntı :(

---------- Post added at 14:46 ---------- Previous post was at 14:44 ----------

5.750 yazdığım motoru 4.500 e indirmemi bekleyenler var :) Sizce ne yapmalı :queen:
kuyruk varsa 4750 vereyim :))
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
0 alma imkanım var şöyleki kredi çekeçeğim ama korkum şu : ben 68 aksaray da oturuyorum. ve bana en yakın servis ankara yanı alıp gelecem 1 hafta sonra bakıma gideceğim (1 haftada rodajı tamamlanır 230 km ankara - aksaray arası ) aksarayda servis bulamayacağım için sıkıntı yaratır. yanlış anlaşılmasın gidip gelmek degil mesele 6 gün tam zamanlı calışıyorum. pazar günleri acık servis bulmak sıkıntı :(

---------- Post added at 14:46 ---------- Previous post was at 14:44 ----------

kuyruk varsa 4750 vereyim :))

bu adamlar hiç para kazanmaya niyetli değil arkadaş ya .önce zevk motor bayii var onu aradım ben sadece kanuniye bakıyorum dedi. kuralkanı aradım sıfır motor alıcam dedim üzgünüz ankara veya konyaya gitmeniz gerek dedi. üstüne ekledim bir kaç arkadaşımla sıfır motor alıcaz dedim bir dakika dedi artık kimle görüştü ise yine üzgünüz ankara veya konyaya gitmeniz gerek dedi.. te allammm

şu ilana ne güldüm, 2.vites te 90 km/hz görmüş üstüne de eklemiş redline yapmadım diye.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
ARAMALAR DEVAM ETMEKTE :))

---------- Post added at 15:40 ---------- Previous post was at 15:37 ----------

adanalı nick li bora abi sanırım sen hem cbf 500 hemde gt 250 kullandın hangısının ne gıbı özellıklerı vardı cezbedici?
şu anda hangisini önerirsin. genel olarak hafta içi iş ev arası gidip gelecek. hafta sonlarıda 100-150 km lık gezilere cıkacak bazen tek kişi bazen iki kişi yorumlarını bekliyorum tşk ederim
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
arkadaşlar bana universal gidon lazım aranızda gidon değiştiren kullanan varsa bana yardımcı olabilirmi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst