Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
GÜRAY motoruna talip olabilirdim ama hem ekıpmanlar benım ıcın fazla hem kendi motorum satılmadı. en azından tanıdıktan almış olur gönül rahatlığı ile binerik bakalım kısmet

Tek başına motosiklette satılık. ekipmanların Talibi çok onları tek tekte satabilirim. Hayırlısı olsun :)
 
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
76
Haftada 1 litre yağ eksiltiyorum bugün 218km eve döndüm.Yağı 20/40 koyuyorum artık.Acil piston gömlekleri lazım bana . Pistonları alamadım bu sebepten.Tek eksik bunlar kaldı .Bu halde de Motorumu severek kullanıyorum ve satmayı hiç düşünmüyorum. Bu halde bile banamısın demiyor :) kilitlemeden halledebilirsem süper olacak. Elimde deil gün içinde ister istemez sürat yapıyorum. Çıkma falan bulup çaktıracağım. Bu arada arkadaşlar bu benim 2. hyosung um. 1.hyo 2005 gri şase idi 2yıl kullandım banamısın demedi kaza yapınca sattım genede zararım olmadı :) çok şükür.
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Haftada 1 litre yağ eksiltiyorum bugün 218km eve döndüm.Yağı 20/40 koyuyorum artık.Acil piston gömlekleri lazım bana . Pistonları alamadım bu sebepten.Tek eksik bunlar kaldı .Bu halde de Motorumu severek kullanıyorum ve satmayı hiç düşünmüyorum. Bu halde bile banamısın demiyor :) kilitlemeden halledebilirsem süper olacak. Elimde deil gün içinde ister istemez sürat yapıyorum. Çıkma falan bulup çaktıracağım. Bu arada arkadaşlar bu benim 2. hyosung um. 1.hyo 2005 gri şase idi 2yıl kullandım banamısın demedi kaza yapınca sattım genede zararım olmadı :) çok şükür.

Bugun senin Tamirciye geldim seni aradılar ama ulaşamadılar :) Bu hafta içi tekrar gelicem görüşürüz inşallah.
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Olmuyor boşuna para verip yaptırma parana yazık.

yok yauvv ne parası kendim sökmeye çalışıp yapmayı denerim. ama muhtemelen bir helezon yay ile keçe uydurulması şart ona da 50 TL gider herhalde. aklıma gelmişken hani yeni bir amortisör alacak olursan bence bunlardan kullanmalısın neden diye sorucak olursan, zinciri yağladıktan sonra amortisörün alt bölümü yani milin olduğun yere çok yağ bulaşıyor tabi bu da yanında ufak taşlar ve tozları da yanında taşıması keçenin zarar görüp yağ kaçırması demek.
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
yok yauvv ne parası kendim sökmeye çalışıp yapmayı denerim. ama muhtemelen bir helezon yay ile keçe uydurulması şart ona da 50 TL gider herhalde. aklıma gelmişken hani yeni bir amortisör alacak olursan bence bunlardan kullanmalısın neden diye sorucak olursan, zinciri yağladıktan sonra amortisörün alt bölümü yani milin olduğun yere çok yağ bulaşıyor tabi bu da yanında ufak taşlar ve tozları da yanında taşıması keçenin zarar görüp yağ kaçırması demek.

Würth' ün yağını kullanıyorum ve genelde %90 işim bittikten motoru garaja cektikten sonra Zincir sıcakken yağlayıp soğuyana kadar öylece bırakıyorum zaten Yağ'ın kendi özelliği sıçramayı engelliyor birde bu şekilde yapınca 0 sıçrama :) ama güzel ürünmüş kullanılabilir. Teşekkürler.
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
Würth' ün yağını kullanıyorum ve genelde %90 işim bittikten motoru garaja cektikten sonra Zincir sıcakken yağlayıp soğuyana kadar öylece bırakıyorum zaten Yağ'ın kendi özelliği sıçramayı engelliyor birde bu şekilde yapınca 0 sıçrama :) ama güzel ürünmüş kullanılabilir. Teşekkürler.

rearfender kullansanız?
078200b%20gt125r_s%20gt250r_s%20gt650r_s%2006-%20black.jpg
 
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
76
Benim amortisör de sorun yok daha :) tamiri ile boşuna uğraşmayın benim eski amortisörde tamir olmuştu ama randıman vermedi
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
birisi gt 650 amortisörü takmıştı arkaya, o arkadaş memnun mu?

ya uzun zamandır takip ediyorum bu başlığı. aklıma takılan şey, bu motorun şaşesi gerçekten kötü mü? bir de ben sert sürmeyi (üst devir-sert hızlanma ve yavaşlama) severim. sanırım alsam pistonu segmanı bana dayanmaz :)
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
birisi gt 650 amortisörü takmıştı arkaya, o arkadaş memnun mu?

ya uzun zamandır takip ediyorum bu başlığı. aklıma takılan şey, bu motorun şaşesi gerçekten kötü mü? bir de ben sert sürmeyi (üst devir-sert hızlanma ve yavaşlama) severim. sanırım alsam pistonu segmanı bana dayanmaz :)

gayet iyi, standart ayarında baya sert oluyor o yüzden 2. kademeye almam daha performanslı oldu. rearfender olayına gelince, normalde zaten arka teker ile amortisör arası çamurluk ve salıncağa ekli bir aparat ile kapalı bu yüzden lastikten amortisöre birşey gelmesi oldukça zor. amortisörün alt bölümüne gelen yağ daha çok sol şanzıman kapağının alt boşluğundan geldiği için baya bir yağ pisliği bulaştırıyor.
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
185
tekrar selamlar, bu ayın en geç 20'sinde motoru muayeneye götürcem. haftasonu da muayene öncesi bi bakım yaptırmam lazım. önceki bakımı yaptırdığım ustaya götürcem büyük ihtimal ama kafamda biraz soru işareti var fiyatla ilgili. aşağıdaki işlerin ederiyle ilgili az çok tahmini olan var mı?

* frenlerden ses geliyo sanırım balatası değişicek.
* yağ değişebilir (2.500 km oldu ama gitmişken değiştirebilirim belki)
* motor vitesteyken debriyaja bassam da marş almıyo. mecburen boşa almam gerekiyo. (bu basit bişeydir diye umuyorum)
* zincir sadece yağlanıcak
* hava filtresi temizlenir
* manetin ucu kırık, ama yenisini almayı düşünmüyorum. muayenede sorun teşkil etmez heralde.
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
tekrar selamlar, bu ayın en geç 20'sinde motoru muayeneye götürcem. haftasonu da muayene öncesi bi bakım yaptırmam lazım. önceki bakımı yaptırdığım ustaya götürcem büyük ihtimal ama kafamda biraz soru işareti var fiyatla ilgili. aşağıdaki işlerin ederiyle ilgili az çok tahmini olan var mı?

* frenlerden ses geliyo sanırım balatası değişicek.
- ses dediğin ötüyorsa söküp bakmak . balata iyi durumdaysa lazım zımparalayarak düzeltebilirsin.
* yağ değişebilir (2.500 km oldu ama gitmişken değiştirebilirim belki)
- çok sık kullanmıyorsan bence hiç gerek yok.
* motor vitesteyken debriyaja bassam da marş almıyo. mecburen boşa almam gerekiyo. (bu basit bişeydir diye umuyorum)
- ayaklık müşürünü iptal ettirdin mi ? eğer ettirdiysen kablonun kesildiği yeri söküp tekrar bir güzel bantla. yok söktürmediysen yine ayaklık müşürü ile sıkıntı yaşıyorsun.
* zincir sadece yağlanıcak
- yağın yok mu ? bence almalısın
* hava filtresi temizlenir
- yok mu yakınlarda hava üfletebileceğin bir yer . basittir onu söküp takması boş yere para verme.
* manetin ucu kırık, ama yenisini almayı düşünmüyorum. muayenede sorun teşkil etmez heralde.
-sinyallerin çalışıyor mu, frenlerin iyi turuyor mu, farın zenon mu normal mi, egzost orjinal mi

yağı ve balataları da değiştirirsen maximum 100 110 TL arası bir para ödersin.
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
185
her gün işe gidiş geliş, 40 km kullanıyorum o yüzden değiştirsem iyi olur sanırım.
müşür aldığımda iptaldi zaten. ayaklık açık kapalı farketmiyo zaten. boştayken çalışıyo, viteste ama debriyaja bastığımda çalışmıyo. önceden çalışıyodu. bi gün durup dururken oldu.
sinyaller ok, frenler ötüyo sadece onun dışında problem yok. farın ne olduğunu bilmiyorum :)
egzoz yoshimura. bi tek bundan korkuyorum zaten. gerisi halledilir de, egzozdan geçemezssem sıçtım :D
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
her gün işe gidiş geliş, 40 km kullanıyorum o yüzden değiştirsem iyi olur sanırım.
müşür aldığımda iptaldi zaten. ayaklık açık kapalı farketmiyo zaten. boştayken çalışıyo, viteste ama debriyaja bastığımda çalışmıyo. önceden çalışıyodu. bi gün durup dururken oldu.
sinyaller ok, frenler ötüyo sadece onun dışında problem yok. farın ne olduğunu bilmiyorum :)
egzoz yoshimura. bi tek bundan korkuyorum zaten. gerisi halledilir de, egzozdan geçemezssem sıçtım :D

geçmeme durumun var , ne zaman muayene ? ve nerde gireceksin eğer esenyurtta gireceksen benden bir tane orjinal egzost var istersen onu takalım daha sonra tekrar değiştiririz.müşür iptalse mutlaka o kablonun kesildiği yerde bir temassızlık olma ihtimali çok yüksek. bende iptal etmiştim ve öyle yaptığında kestiğim yer ile elimle oynuyordum çalışıyor du.
balatalar orjinal balata ise onların içinde fazladan bakır kullanılıyor o bakır parçaları ötmesine neden oluyor.
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
185
en geç 20sinde gitmem gerekiyo. ondan sonra cezalı. bakırköyde oturuyorum o yüzden en mantıklısı esenyurt zaten galiba. dediğin gibi yapabilirsek çok iyi olur gerçekten.
balataların orjinal olduğunu sanmıyorum. 2006 model motor. 6 yılda 1 kere mutlaka değişmiştir heralde.
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
en geç 20sinde gitmem gerekiyo. ondan sonra cezalı. bakırköyde oturuyorum o yüzden en mantıklısı esenyurt zaten galiba. dediğin gibi yapabilirsek çok iyi olur gerçekten.
balataların orjinal olduğunu sanmıyorum. 2006 model motor. 6 yılda 1 kere mutlaka değişmiştir heralde.

pazartesileri hariç işe öğleden sonra gidiyorum veya cumartesi saat önemli değil ona göre haberleşelim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst