15 Nisan Pazar MT Benzin Zammı Protestosu !

Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
ccc ak reyiz ccc

kıbrıs mt den de destek var bizde aynı tarihte ona bir benzer protesto yapabiliriz bizcede uygun
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
zamanında Bi ulusal radyo kanalının sevilen Dj nihat benzim zamlarını protesto için dörtlüleri yaktırıyordu kasap havası müziği ile , bi süre yaptı hatta ,baktım sağımda solumda dörtlüleri yakanlar var , ama sonuç ... sesinizi duyurmanız için yine PAHALI benzin ile yola çıkıyoruz
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
806
Aslında böyle yapılacağına.
Tam anlamıyla örgütlenilip, aynı zaman, aynı saat te, Türkiye çapında bi eylem yapılmalı.
Yani anlaşılıpta mesela kimi yerde ogs ler kapatılsın, kimi yerde ana yol üzerinde çok yavaş hareketlerle pankartlar açılıp geçiş yapılsın, meydan yerlerde motorları belli bi düzende parkedip hep beraber uygun benzin fiyatlarını anmak için 1 dk saygı duruşu yapılsın.. falan filan.
Yani sadece istanbulda bi ogs kapatmaktan çok daha fazla etkili olur gibime geliyor. Dediğin gibi en fazla gaz, cop yeriz.
Bir de eylem esnasında yerel gazetelere, televizyonlara, ulusal gazete televizyonlara da haber verilebilir.
Benim nacizane fikrim budur. Ama pazar yerine cumartesi yapılsa daha çok ses getirir sanki.
Siz ne dersiniz ?

Ayrıca eyleme arabalarıyla katılan katılan kişilerde kolonlarından son ses bu şarkıyı da açabilir..
[YT]OCtI09AMeyQ[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
718
radyo onemlı cıdden radyo trafıkte cok fazla dınlenıyor takscıler vs 104.2 maıl bıldırımı yapılabılır...
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Aslında böyle yapılacağına.
Tam anlamıyla örgütlenilip, aynı zaman, aynı saat te, Türkiye çapında bi eylem yapılmalı.
Yani anlaşılıpta mesela kimi yerde ogs ler kapatılsın, kimi yerde ana yol üzerinde çok yavaş hareketlerle pankartlar açılıp geçiş yapılsın, meydan yerlerde motorları belli bi düzende parkedip hep beraber uygun benzin fiyatlarını anmak için 1 dk saygı duruşu yapılsın.. falan filan.
Yani sadece istanbulda bi ogs kapatmaktan çok daha fazla etkili olur gibime geliyor. Dediğin gibi en fazla gaz, cop yeriz.
Bir de eylem esnasında yerel gazetelere, televizyonlara, ulusal gazete televizyonlara da haber verilebilir.
Benim nacizane fikrim budur. Ama pazar yerine cumartesi yapılsa daha çok ses getirir sanki.
Siz ne dersiniz ?

Ayrıca eyleme arabalarıyla katılan katılan kişilerde kolonlarından son ses bu şarkıyı da açabilir..

Hacı doğru diyosunda işte, bir anda bu şekilde örgütlenmek imkansız.
Daha küçük çapta ama ses getirecek bişey yapıldığı zaman, eğer peşi bırakılmazsa, devamlılık ve çoğunluk daha kolay sağlanır.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
herkez çok duyarlı olmuş baksana çifçiyi bile düşünür olmuşlar:queen:
 

c90

Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
813
herkes havasında benzine gelen zammın bu ülkede kimsenin umursadığını sanmıyorum ARCA94 ün pankartı en doğrusu depoya gelmez zam bilenen bi kazık bizlere
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
yapışkan çıkartmalar iyi fikir bence protesto alışkanlık kazandırmalı yani her ayın 15 veya 25 gibi her ayın ilk pazarı vs de olur gereken katılım 1-2 ay
sonra ancak yakalanabilir...hayırlı olsun...yol kapatmaya...afişe gerek yok bence uygun bir güzergahta protesto korteji olabilir...yani onlar sonraki işler...
uygun sayı yakalanınca onlarada sıra gelir...illaki yol kapatacaksanız güzergah üzerinde ambulans itfaiye vs olup olmadığını kontrol eden motorlu
görevlendirin topluma saygı meselesi basında bu yönüyle yer bulabilir...
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
yapışkan çıkartmalar iyi fikir bence protesto alışkanlık kazandırmalı yani her ayın 15 veya 25 gibi her ayın ilk pazarı vs de olur gereken katılım 1-2 ay
sonra ancak yakalanabilir...hayırlı olsun...yol kapatmaya...afişe gerek yok bence uygun bir güzergahta protesto korteji olabilir...yani onlar sonraki işler...
uygun sayı yakalanınca onlarada sıra gelir...illaki yol kapatacaksanız güzergah üzerinde ambulans itfaiye vs olup olmadığını kontrol eden motorlu
görevlendirin topluma saygı meselesi basında bu yönüyle yer bulabilir...

Zaten ambulans veya diğer acil durumlar aklıma gelmese tüm gişeleri kapatalım derdim :mrgreen:
Basına daha olumlu yansıması açısından oldukça doğru bir görüş belirtmişsin hocam. Geride ambulans itfaiye vs. için bir kaç kişinin görev alması çok mantıklı :cat:
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
ardçıların elindeki sopaların ucundaki kartonlarda birtakım yazılar olur, bu şekilde bağdat caddesinde pazar günü kalabalık bir grupla yavaş yavaş geçilir, sorun çıkmaz, gidip bir yerde trafiği engellerseniz gözaltına alınırsınız, başınız ağrır sonra, illa ki trafik cezası da yersiniz, aye'nin kazası da olay yerinde protesto edilmişti ama yanlış hatırlamıyorsam yola park edenlerin plakalarına ceza gelmişti ...
 
Katılım
3 Eyl 2011
Mesajlar
237
Yumurta atan öğrencilere neler yaptılar gişe kapatan motorcuya ne yapar bunlar siz karar verin. :)

Henüz bir motosikletim yok size başarılar dilemekten başka bir şey gelmez elimden şimdilik..
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Eylemi fırsat bilip apaçi tayfasının hücumuna uğrayabilme ihtimalini göz önünde bulundurun.

''Ouğlum lan gamaralar gelmiş ünlü olacaz la ver ara gazı'' gibi tipler.
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
''Ouğlum lan gamaralar gelmiş ünlü olacaz la ver ara gazı'' gibi tipler.
iyi güldürdün beni allah da seni güldürsün...
motorkafa...
eyleme katılacakların evrak eksiği olmamalı...organizasyon öncesi kontrol şart...
birde çıkartmalar için etkili slogan...
-öldüresiye tokatla vergisine son-vs vs aklıma geldikçe eklerim...
espirili olsun...akılda kalsın...mesaj yerini bulur...kolay gelsin...
---------------------------------------------------------------------------------------
bu iş için bütçe organizasyonu yok mu...onuda konuşalım...
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
adanada böyle bir eylemin yapılacağı anda orda olacağım. tv kanallarına mail çekip belirlediğimiz tarihde kameraman isteyeceğim. pankart açıp ağır ağır dolaşmak en zararsızı gibi görünüyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
7 kişiyiz katılıyoruz.
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
ardçıların elindeki sopaların ucundaki kartonlarda birtakım yazılar olur, bu şekilde bağdat caddesinde pazar günü kalabalık bir grupla yavaş yavaş geçilir, sorun çıkmaz, gidip bir yerde trafiği engellerseniz gözaltına alınırsınız, başınız ağrır sonra, illa ki trafik cezası da yersiniz, aye'nin kazası da olay yerinde protesto edilmişti ama yanlış hatırlamıyorsam yola park edenlerin plakalarına ceza gelmişti ...

Katılıyorum ....
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Düzgün bir iş yapılmalı.
Halkı rahatsız ve huzursuz edicek birşey olursa , millet sizemi kaldı protesto etmek iptirin gidin moduna girebilir.
Şimdi gazlayan olur aralarda akrobasi yapan olur. Motoru durduğu yerde bağırtan olur. Haklıyken haksız olursunuz.
Ha birde o gün ordayım diyenlerin yarıdan fazlası gelmez ,.
Birde orada olsam kesin gelirdim diyenlerin gerçekten burada olsalar gelip gelmeyeceklerini accaayip merak ederim hep :)

Bir işe niyetlendik 40 kişiye msj attım daha 5 kişi geri döndü :) onun dışında olumsuz bile dönen yok. :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst