Benim pankart hazir.
[url]http://img411.yukle.tc/images/6639ApQXX1kCMAAfDhd.jpg[/URL]
Aslında böyle yapılacağına.
Tam anlamıyla örgütlenilip, aynı zaman, aynı saat te, Türkiye çapında bi eylem yapılmalı.
Yani anlaşılıpta mesela kimi yerde ogs ler kapatılsın, kimi yerde ana yol üzerinde çok yavaş hareketlerle pankartlar açılıp geçiş yapılsın, meydan yerlerde motorları belli bi düzende parkedip hep beraber uygun benzin fiyatlarını anmak için 1 dk saygı duruşu yapılsın.. falan filan.
Yani sadece istanbulda bi ogs kapatmaktan çok daha fazla etkili olur gibime geliyor. Dediğin gibi en fazla gaz, cop yeriz.
Bir de eylem esnasında yerel gazetelere, televizyonlara, ulusal gazete televizyonlara da haber verilebilir.
Benim nacizane fikrim budur. Ama pazar yerine cumartesi yapılsa daha çok ses getirir sanki.
Siz ne dersiniz ?
Ayrıca eyleme arabalarıyla katılan katılan kişilerde kolonlarından son ses bu şarkıyı da açabilir..
herkez çok duyarlı olmuş baksana çifçiyi bile düşünür olmuşlar:queen:
yapışkan çıkartmalar iyi fikir bence protesto alışkanlık kazandırmalı yani her ayın 15 veya 25 gibi her ayın ilk pazarı vs de olur gereken katılım 1-2 ay
sonra ancak yakalanabilir...hayırlı olsun...yol kapatmaya...afişe gerek yok bence uygun bir güzergahta protesto korteji olabilir...yani onlar sonraki işler...
uygun sayı yakalanınca onlarada sıra gelir...illaki yol kapatacaksanız güzergah üzerinde ambulans itfaiye vs olup olmadığını kontrol eden motorlu
görevlendirin topluma saygı meselesi basında bu yönüyle yer bulabilir...
iyi güldürdün beni allah da seni güldürsün...''Ouğlum lan gamaralar gelmiş ünlü olacaz la ver ara gazı'' gibi tipler.
ardçıların elindeki sopaların ucundaki kartonlarda birtakım yazılar olur, bu şekilde bağdat caddesinde pazar günü kalabalık bir grupla yavaş yavaş geçilir, sorun çıkmaz, gidip bir yerde trafiği engellerseniz gözaltına alınırsınız, başınız ağrır sonra, illa ki trafik cezası da yersiniz, aye'nin kazası da olay yerinde protesto edilmişti ama yanlış hatırlamıyorsam yola park edenlerin plakalarına ceza gelmişti ...