Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
Kıskandırmayın arkadaşlar.. Düşünüyorum böyle "Wild Hogs" türü bir organizasyon olsa ben ne yapardım. :(
Düşün bakalım: izin durumu, atama durumu, mesai, denetleme..... daha saysam mi ???

İzin,atama,mesai,denetlemeye ek olarak Askerlik sorunum da mevcut. bu yüzden büyük ihtimal katılamayacağım.ama gün ola devran döne diyelim. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Volkan yardım için elimizden geleni yaparız,telefon ettiğinde toplantıyıda yarıda keseriz konuşuruz,ne gerekiyorsa elden geldiğince sorana anlatırız
ammmmaaaaaa
fotoğraflarıda isteriz
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Volkan yardım için elimizden geleni yaparız,telefon ettiğinde toplantıyıda yarıda keseriz konuşuruz,ne gerekiyorsa elden geldiğince sorana anlatırız
ammmmaaaaaa
fotoğraflarıda isteriz

Abi kafayı yiyeceğim hiç sorma, Balıkesir'de ne kadar büyük hırdavatçı varsa gezdim, gidonun ana bracket altındaki civataların alyen başlısını bulamadım bir türlü hatta ölçüyü bile tutturmakta güçlük çektim adamların ifadesi aynen şöyle: "yüz kişide bir kişi ister böyle bir şey, neden getirelim ki?" Kappa cam ayağının böyle bir dezavantajı oldu benim için, üst bağlantı noktaları boru tipi, altı başlı civata içine girince takım çalışmıyor. Bakalım neler olacak, neresi kesilecek?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi kafayı yiyeceğim hiç sorma, Balıkesir'de ne kadar büyük hırdavatçı varsa gezdim, gidonun ana bracket altındaki civataların alyen başlısını bulamadım bir türlü hatta ölçüyü bile tutturmakta güçlük çektim adamların ifadesi aynen şöyle: "yüz kişide bir kişi ister böyle bir şey, neden getirelim ki?" Kappa cam ayağının böyle bir dezavantajı oldu benim için, üst bağlantı noktaları boru tipi, altı başlı civata içine girince takım çalışmıyor. Bakalım neler olacak, neresi kesilecek?

hiçbiryeri kesme,metrik kaç diş ve boyunu söyle ben sana yollayayım,seni ilk gördüğümde sopalarım vallahi haa, dert ettiğin şeye bak be )))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Volkan sana 8*20 yada 25 imbus cıvata lazım ben baktım,
bana kargo adresi ver,paslanmaz olarak yollayayım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kargoya verdim Volkan birkaç ayrı boy olarak,yarın eline geçer aras kargo
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Bugün bi havesle uyandım güneş çıkmış diye ama bir baktım ki dışarısı kar ve buz. Hevesler yarına kaldı..
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Peehhhhhhhhhhhhhh
sürücü yaslanması bile yok
Ben senin gibi belini doğrultamayan ihtiyar miyim ki sürü yaslanması kullanayım.:p

Nasıl olsa artık resim koymayı öğrendim. 2012 modifiyesi ile görüntüleri de gelecek inşallah.:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:18 ----------

Bugün bi havesle uyandım güneş çıkmış diye ama bir baktım ki dışarısı kar ve buz. Hevesler yarına kaldı..
Artık her geçen gün hava ısınır. Antromanlar başlar.:)
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Resimleri görmedim ne yazıkki Osman Bey,
Afedersin komutan yüklerken bir hata olştu bu nedenle yeniden tek olarak denedim. Bundan sonra görürsunuz inşallah. Siz yeterki izlemede kalın daha neler göreceksiniz...

Bu arada Muhtemelen Hazıran ayı içinde gerçekleşecek olan karadeniz seyatı kadrosunda olacaksınız inşallah..

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:44 ----------














image hosting

Bunlarda yeni imalatlar. Fabrıka kurulmuştur...:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:52 ----------

:)
İzin,atama,mesai,denetlemeye ek olarak Askerlik sorunum da mevcut. bu yüzden büyük ihtimal katılamayacağım.ama gün ola devran döne diyelim. :)

mutu Böyle herşeyi ulu orta konuşup asker kaçağı olduğunu her yerde söyleme . Bak artık aramızda komutanlarda var. Ondan sonra bir bakarsın kendini Diyarbakır dağlarında tatbikatta bulursun. Sonra biz motorcular bile kurtaramayız.:)
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Ne? Kim? Askerden kaçan mı var? :) :)
Hemen müdahale edebilirim....

Osman Bey, bu yıl mayıs ayında atama bekliyorum. Bizim iş böyle işte. Şimdiden ne olacağını hiç bilemiyorum. Haziran için söz vermek şimdilik çok zor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende bu sözünün üzerine bak ne de güzel sürücü sırt dayaması ürettim.:p
[url]http://s18.postimage.org/z8w31e0ah/SDC13103.jpg[/url]
upload images

bu ortadaki boncukmudur neyin
banada bir alan oldumu acaba?

---------- Post added at 22:34 ---------- Previous post was at 22:25 ----------

Arkadaşlar bu konu ciddi altta lnk verdiğim topikte sizleride yanımda görmek isterim babaları shadowcuları,adamları bir görsün forum şu garibanların elinden tutalım
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/99884-ellerin-kirilsin.html
 
Son düzenleme:
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Kargoya verdim Volkan birkaç ayrı boy olarak,yarın eline geçer aras kargo

Abim çok teşekkür ederim, inan çok mutlu oldum çünkü cam elimde öylece kalakalmıştım burada, hava tahminleri güneşi gösterdiği için yarın vaktimi motorumla geçirmeyi planlamıştım ama civata sıkıntısı beni de sıkmıştı şimdi yolunu gözlediğim umutlarım var en azından, yarın sorun olmadan montajı gerçekleştirebilirsem resimleri mutlaka eklerim.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Yaa... asymetry Fuarda sakallı herifi görmeyeyim diye İstanbul'u erken terkettin ama ZIPPIRMAN civatayı bile senin için üretip gönderdi. Böylesine şeker çocuğu görmeye değmez miydi sence..
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Yaa... asymetry Fuarda sakallı herifi görmeyeyim diye İstanbul'u erken terkettin ama ZIPPIRMAN civatayı bile senin için üretip gönderdi. Böylesine şeker çocuğu görmeye değmez miydi sence..

Osman abim inan ben hepinizle tanışmayı çok istiyordum ancak biz Balıkesir'den kafile olarak tek otobüsle gelince mecburen zaman limitlerine uymak zorunda kaldım, Pazar günü sabah saat 0900/1300 saatleri arasında fuar alanında kalabildim ve bu süreçte sadece ve en azından Özer abimle görüşebildim sonra ekip Kadıköy'e motosiklet ve malzeme satıcılarını ziyaret etmek üzere harekete karar verdi ben de çoğunluğun kararına uymak zorunda kaldım. Yoksa bizzat görmesem de samimiyetine ve şekerliğine inandığım Gürol abi, Uğur abi ve sizinle tanışmayı gerçekten çok istedim. Özer abimi özlemişim, Nadır abiyle de görüşemedik hatta egzoz konusunda yardımını esirgemeyen Mustafa ile de tekrar görüşebilmek istedim ama nasip olmadı, bir daha ki sefere inşallah.... Balıkesir motosiklet kulübü 10Riders'in Erdek etkinliğine gelme fırsatınız olursa pek çok ağır abimle tanışma şansını yakalamış olacağım. Karadeniz gezinize katılmayı ve sizlerle sürüş yapmayı çok isterdim ama muhtemelen Mayıs ayında TCMK ekibinin Büyük Sürüş organizasyonunda yer alacağım. Vakti zamanında Merzifon'da çalışırken Karadeniz'i en uç sınırına kadar gezme fırsatım olmuştu, sizleri harika bir doğa ve harika sıcak kanlı insanlar bekliyor desem ayıp olur sen zaten Karadeniz Uşağusun abim....bilursun oralaru daaa :)
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Bugün gidip full aksesuarlı bir shadow bakacağım, çok hevesliyim. Aranıza katılmak için çok az gaza ihtiyacım var :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst