Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Dostlar şimdilik kışla'dayım. Akşam mesai bitimi sanayiye gideceğim. Burda bildiğim kdarı ile mutlu bayisi var. Ankara Efe ye sordum uçtular 280 tl. Diyorlar. Bulbilirsem Boch yada Yuasa bakıcam. Sabah sökmeye zamanım olmadı. Motoru yeni aldım sayılır uzun vadeli çözüm olsun diye düşünüyorum .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İlker komutanım profilime bıraktığınız mesaja özel mesaj olarak cevap verdim gördünüzmü bilmiyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gürol gördüm mesajını kusura bakma yanıtlamaya fırsat olmadı. Şu aküyü halledeyim öncelikle. Akşam evde daha düzgün düşünür cevaplarım.

cevabı dert etmiyorum komutanım,ben cevaplamış olduğuma emin olmak istedim )
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
arkadaşlar merhaba,
bu sezon 3 yıllık super sport birlikteliğimi bırakıp yoluma biraz da cruiserla devam etmek istiyorum.
kendi motorum nasipse kısa bir süre içerisinde satılacak.
Aslında aklımdaki makine harler sportster 883 iron ancak parasal olarak o rakamlara ulaşamadım ve en sevdiğim ikinci cruiser olan vt750 c4'te karar kıldım.
şu ilandaki motoru almayı düşünüyorum. ne dersiniz ? eksileri artıları fiyatı sizce nasıldır ?
ya da şu modele yönel diyeceğiniz başka bir model var mıdır ?
yardımcı olabilirseniz sevinirim.
herkese kazasız sürüşler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar merhaba,
bu sezon 3 yıllık super sport birlikteliğimi bırakıp yoluma biraz da cruiserla devam etmek istiyorum.
kendi motorum nasipse kısa bir süre içerisinde satılacak.
Aslında aklımdaki makine harler sportster 883 iron ancak parasal olarak o rakamlara ulaşamadım ve en sevdiğim ikinci cruiser olan vt750 c4'te karar kıldım.
şu ilandaki motoru almayı düşünüyorum. ne dersiniz ? eksileri artıları fiyatı sizce nasıldır ?
ya da şu modele yönel diyeceğiniz başka bir model var mıdır ?
yardımcı olabilirseniz sevinirim.
herkese kazasız sürüşler.

ilanı eklememişsiniz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ölçüler tutuyorsa,haze'den şikayet duymadım,ölçüleri ve tipini yazarsan ilker bey buradan hemen kontrol edeyim fiyatı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tamamdır Gürol sana güveniyorum. Bu illetten kurtulacağım. Alıyorum

abiciğim aküde problem olacagını hiç sanmıyorumda amperine ve ölçülerine dikkat
HZS12-12


12 Volt

12 Ah

97 mm

150 mm

99mm


3.93 kg


21,00 USD
eger bu akü ise 1 cm fazlası var dikkat denemden almayın 100 lirada buna listeye göre fazla oluyor.
vazgeçtim pahahlılığından sordum istanbulda ellerinde mayısa kadar yok
eğer akü bu ise HTX9-BS 12V 9Ah, 9 amperlik bu akü 2 amper düşük sis falan takarsanız az gelebilirmi diye düşünüyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Akşam üzeri elimde cep tel hem siteye yazdım hem dolaştım sanayide ve buldum aldım. HAZE marka 12*12 ve ebatları eskisi ile aynı. Söktüm eskisini yerinden aldım elime tek tek baktım. Boch buldum ama hazırda yoktu malum anadolu şehrindeyim. Bosh için 145 Tl. dediler. Çin malı 80 Tl. buldum ama yine elde hazırda yoktu. En son Konya Mototarz'da buldum. Hazırda mevcuttu ve Yuasa distiribütörü marifetiyle çinden ithal 2 yıl garantili 100 Tl. Yenisini yerine taktım anında çalıştı. Tek basmaya aldı. Sabah sinirlerimi hoplatan motor çalıştı.

Modeli: HAZE HTZ 12S (12V, 12Ah)

Tam emin değilim ama aldığım yerde JEL modeli dediler. Yani aküdeki sıvı jel kıvamında dolayısı ile fazla akışkan değilmiş.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Eğer gercekten hatasız ve orjinal kilometresindeyse o zaman alayım ben bu motoru. Dediğiniz gibi pazarlık yapıp 13 un ne kadar altına inebilirsek iyi diyebiliriz o halde
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Bende bu fiyata yakın aldım sayılır. Kasım 2011 de. Ancak bende bir çift çanta (Hepco), arka sinyal uzatmalar ve öncam (Switch) mevcut. (Muhteviyatlarıyla beraber bunlar da maliyet)

Haklısınız aksesuar ciddi maliyet ancak ben cruiserda çantaya on cama ve hatta cc bara bile karşıyım :) bunlar cok işlevsel ama nedense motorun çıplak olması hoşuma gidiyor hatta bu motoru alırsam ufak ufak soyup arka koltuğu motor korumayı sisleri falan söküp gidonu duzlestirip bobber havası bile verebilirim belki
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst