- Katılım
- 17 Şub 2012
- Mesajlar
- 229
Dostlar şimdilik kışla'dayım. Akşam mesai bitimi sanayiye gideceğim. Burda bildiğim kdarı ile mutlu bayisi var. Ankara Efe ye sordum uçtular 280 tl. Diyorlar. Bulbilirsem Boch yada Yuasa bakıcam. Sabah sökmeye zamanım olmadı. Motoru yeni aldım sayılır uzun vadeli çözüm olsun diye düşünüyorum .