Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Abilerim sizlerle tanısmak için can atıyorum beni de aranıza kabul ederseniz tabi :)
su site hakkında bana bilgi verebilirmisiniz bi kac parca almak istiyorum. burdan daha önce alısveris yapan oldumu yardımcı olabilrse biri duacı olurum.
http://www.cruisercustomizing.com/accessories-for-men/accessories-and-gifts

On gün önce hidrolik kutu üstü aksesuar anahtar siparişi verdim,yola çıktı dediler ancak henüz elime geçmedi.
Araştırmak için sipariş nosunu girdiğimde yaklaşık temmız ayını göstermeye başladı,bende soramıyorum gemiyle gönderdik derler diye :)
Eğer gemiyle geliyorsa enaz iki ay sürer :)....
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Çanakkale yolcusu kalmasın..
:)

Otobüs ne zaman kalkıyor.:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:30 ----------

Abilerim sizlerle tanısmak için can atıyorum beni de aranıza kabul ederseniz tabi :)
su site hakkında bana bilgi verebilirmisiniz bi kac parca almak istiyorum. burdan daha önce alısveris yapan oldumu yardımcı olabilrse biri duacı olurum.
http://www.cruisercustomizing.com/accessories-for-men/accessories-and-gifts

İyi ... hoş geldin neden kabul etmeyelim... Biyografinde pek birşey bulamadım. Mademki "aranıza kabul edersiniz" diye bir giriş yapmışsın şü shadowcu arkadaşların seni kısaca tanıyacakları kadar kaç yıldır motosiklet sürücüsüsün, neler kullandın, günlük hayatında nelerle oyalanırsın, bebe varmi, yoksa sen mi bebesin gibi bir açıklama yaparsan daha erken kaynaşmış olursun düşüncesindeyim. Tekrar hoş geldin.:)
Bu arada ÖZER abinin sözlerini de yabana atma.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:55 ----------

:)
Bugün gidip full aksesuarlı bir shadow bakacağım, çok hevesliyim. Aranıza katılmak için çok az gaza ihtiyacım var :)

Olcay nereye bakarsan bak, senin o dediğin kadar aksesuarlı shadow olsa olsa senin sitendedir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:59 ----------

On gün önce hidrolik kutu üstü aksesuar anahtar siparişi verdim,yola çıktı dediler ancak henüz elime geçmedi.
Araştırmak için sipariş nosunu girdiğimde yaklaşık temmız ayını göstermeye başladı,bende soramıyorum gemiyle gönderdik derler diye :)
Eğer gemiyle geliyorsa enaz iki ay sürer :)....

Ağam neden siparış verirken birşey demedin. Belki sayısını yükseltirdik. Hem kaç para olduğunu yazarsan iyi olur. Ayrıca Bu anahtar kaç konumlu. Yani kaç adet üniteye hizmet verebiliyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:03 ----------

Osman abim inan ben hepinizle tanışmayı çok istiyordum ancak biz Balıkesir'den kafile olarak tek otobüsle gelince mecburen zaman limitlerine uymak zorunda kaldım, Pazar günü sabah saat 0900/1300 saatleri arasında fuar alanında kalabildim ve bu süreçte sadece ve en azından Özer abimle görüşebildim sonra ekip Kadıköy'e motosiklet ve malzeme satıcılarını ziyaret etmek üzere harekete karar verdi ben de çoğunluğun kararına uymak zorunda kaldım. Yoksa bizzat görmesem de samimiyetine ve şekerliğine inandığım Gürol abi, Uğur abi ve sizinle tanışmayı gerçekten çok istedim. Özer abimi özlemişim, Nadır abiyle de görüşemedik hatta egzoz konusunda yardımını esirgemeyen Mustafa ile de tekrar görüşebilmek istedim ama nasip olmadı, bir daha ki sefere inşallah.... Balıkesir motosiklet kulübü 10Riders'in Erdek etkinliğine gelme fırsatınız olursa pek çok ağır abimle tanışma şansını yakalamış olacağım. Karadeniz gezinize katılmayı ve sizlerle sürüş yapmayı çok isterdim ama muhtemelen Mayıs ayında TCMK ekibinin Büyük Sürüş organizasyonunda yer alacağım. Vakti zamanında Merzifon'da çalışırken Karadeniz'i en uç sınırına kadar gezme fırsatım olmuştu, sizleri harika bir doğa ve harika sıcak kanlı insanlar bekliyor desem ayıp olur sen zaten Karadeniz Uşağusun abim....bilursun oralaru daaa :)

Soğolasın kardeş. Tabi ki bizde seni tanımak isterdik. Neden istemeyelim ki... Nasil olsa elini öpene hoşmerim tatlısı dağıtıyormuşssun.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
18 Mart Şehitler Günü için Konya'da Şehitlik ziyareti organize etmeye çalışıyorum (a2teker.com aracılığı ile).
Bakalım nasıl olacak? yarın birkaç resim çekip sizlerle paylaşırım..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugün gidip full aksesuarlı bir shadow bakacağım, çok hevesliyim. Aranıza katılmak için çok az gaza ihtiyacım var :)

gazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
ııııınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
aksesuarsızda olsa al olcay
gördüğün gibi bizim grupta aksesuar ve paylaşım dostluk ploblem değil
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Gürol abim Cumartesi günüme heyecan kattığın için teşekkürler..

Gürol abi sana bir kez daha teşekkür etmek istiyorum :rendeer:;ihtiyacım olan ve bir türlü tedarik edemediğim civataların 'her türlüsünü' motorumla vakit geçirmeyi planladığım güneşli cumartesi gününe yetiştirdin :flower: bari izin verseydin de kargoyu ben ödeseydim abim :pale:. Balıkesir'de kafayı sıyırdığım civata rezaleti sonrasında sadece bir gün içinde evimin kapısına gönderdiğin 'altın' değerindeki civata seti için minnettarım, samimiyetin ve "abi"liğin için sağol. Ben de sıkı çalıştım ve diğer aksesuarlarla birlikte ön camı da monte ettim...








 
Son düzenleme:
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Gürol abi sana bir kez daha teşekkür etmek istiyorum :rendeer:;ihtiyacım olan ve bir türlü tedarik edemediğim civataların 'her türlüsünü' motorumla vakit geçirmeyi planladığım güneşli cumartesi gününe yetiştirdin :flower: bari izin verseydin de kargoyu ben ödeseydim abim :pale:. Balıkesir'de kafayı sıyırdığım civata rezaleti sonrasında sadece bir gün içinde evimin kapısına gönderdiğin 'altın' değerindeki civata seti için minnettarım, samimiyetin ve "abi"liğin için sağol. Ben de sıkı çalıştım ve diğer aksesuarlarla birlikte ön camı da monte ettim...
QUOTE]

Çok güzel olmuş güle güle kullan. Camına taş değmesin :)
Egzozlar muhteşem... Kıskandım... Maşallah deyim de nazar değmesin...
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Gürol abi sana bir kez daha teşekkür etmek istiyorum :rendeer:;ihtiyacım olan ve bir türlü tedarik edemediğim civataların 'her türlüsünü' motorumla vakit geçirmeyi planladığım güneşli cumartesi gününe yetiştirdin :flower: bari izin verseydin de kargoyu ben ödeseydim abim :pale:. Balıkesir'de kafayı sıyırdığım civata rezaleti sonrasında sadece bir gün içinde evimin kapısına gönderdiğin 'altın' değerindeki civata seti için minnettarım, samimiyetin ve "abi"liğin için sağol. Ben de sıkı çalıştım ve diğer aksesuarlarla birlikte ön camı da monte ettim...
QUOTE]

Çok güzel olmuş güle güle kullan. Camına taş değmesin :)
Egzozlar muhteşem... Kıskandım... Maşallah deyim de nazar değmesin...


Komutanım teşekkür ederim, motor Japon ama egzoz Amerikan biraz chopper ruhu kattık cruise'e, @mutu sağolsun...
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
18 Mart Şehitler Günü için Konya'da Şehitlik ziyareti organize etmeye çalışıyorum (a2teker.com aracılığı ile).
Bakalım nasıl olacak? yarın birkaç resim çekip sizlerle paylaşırım..

Evet sözünü ettiğim ziyareti gerçekleştirdik. Yalnızca iki kişiydik ne yazıkki, üstelik Konya Şehitliğini Konya'lı olmyan iki kişi ziyaret ettik.
Resimleri :







 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gürol abi sana bir kez daha teşekkür etmek istiyorum :rendeer:;ihtiyacım olan ve bir türlü tedarik edemediğim civataların 'her türlüsünü' motorumla vakit geçirmeyi planladığım güneşli cumartesi gününe yetiştirdin :flower: bari izin verseydin de kargoyu ben ödeseydim abim :pale:. Balıkesir'de kafayı sıyırdığım civata rezaleti sonrasında sadece bir gün içinde evimin kapısına gönderdiğin 'altın' değerindeki civata seti için minnettarım, samimiyetin ve "abi"liğin için sağol. Ben de sıkı çalıştım ve diğer aksesuarlarla birlikte ön camı da monte ettim...

Volkanım lafı bile olmaz ne demek teşekkür falan filan,onlar sıradan insan işidir daaa
dostlar arsında teşekkür rica özür geçmez)
güle güle kullan harika olmuş herşey,stop korumalardan bende almayı düşünüyorum nekadara nereden aldığını söylersen sevinirim

---------- Post added at 20:53 ---------- Previous post was at 20:49 ----------

Evet sözünü ettiğim ziyareti gerçekleştirdik. Yalnızca iki kişiydik ne yazıkki, üstelik Konya Şehitliğini Konya'lı olmyan iki kişi ziyaret ettik.

Ayağınıza gönlünüze sağlık İlker komutanım
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
İlker komutan; Ne gerek ki o aziz şehitlikte molozları toplamaya. T.S.K. adına İLKER komutan; Vatanına, milletine,şehidine saygı duyanları temsilen de arkadaşınız yer almış. Bence orada milyonlar varsınız. Süpersiniz. Elinize ayağınıza sağlık.Daima var olun.:rendeer:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------

Bizim asymerty
Shadow unun egzosunu bir zahmet tam boy görünür olarak resmini koyarsan merak eden arkadaşların merağını gidermiş oluruz.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
İlker komutan; Ne gerek ki o aziz şehitlikte molozları toplamaya. T.S.K. adına İLKER komutan; Vatanına, milletine,şehidine saygı duyanları temsilen de arkadaşınız yer almış. Bence orada milyonlar varsınız. Süpersiniz. Elinize ayağınıza sağlık.Daima var olun.:rendeer:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------

Bizim asymerty
Shadow unun egzosunu bir zahmet tam boy görünür olarak resmini koyarsan merak eden arkadaşların merağını gidermiş oluruz.:)

Osman abim resimleri ekliyorum; meraklısına Cobra Streetrod Slashdown:






Buradaki linklerden de bizzat canlı canlı performansını görebilirsiniz:

http://www.youtube.com/watch?v=V5UEOlDr7aY&feature=share

http://www.youtube.com/watch?v=-ApmxiaCOB4&feature=share
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Teşekkürler. Süpermiş. Bari bende bu video sesini mp3 e kayıt ediyim. Yolda gazladıkça mp3, sesisi açarım.:pale:
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
mutu Böyle herşeyi ulu orta konuşup asker kaçağı olduğunu her yerde söyleme . Bak artık aramızda komutanlarda var. Ondan sonra bir bakarsın kendini Diyarbakır dağlarında tatbikatta bulursun. Sonra biz motorcular bile kurtaramayız.:)

Osman abi, Asker kaçağı değilim inşallah Ağustosta alırlarsa gideceğim. Hep beraber motorlu konvoy ile uğurlayacaksınız beni ona göre :) Neresi olursa olsun Vatan toprağı olduktan sonra gururla gözümüz kapalı gideriz. Hepimiz öyle değilmiyiz ?

Volkan abi aksesuarlar çok iyi olmuş, Allah kazadan beladan nazardan korusun. İyiki satmamışsın diyorum kendi kendime , eminim sende aynısını diyorsundur.

Gürol abi, C.tesi günü sırtlığı taktım, hani fotoğraf diyeceksin , fırsat bulamadım :) en kısa zamanda paylaşacağım. . .

Selametle,
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Osman abi, Asker kaçağı değilim inşallah Ağustosta alırlarsa gideceğim. Hep beraber motorlu konvoy ile uğurlayacaksınız beni ona göre :) Neresi olursa olsun Vatan toprağı olduktan sonra gururla gözümüz kapalı gideriz. Hepimiz öyle değilmiyiz ?

Volkan abi aksesuarlar çok iyi olmuş, Allah kazadan beladan nazardan korusun. İyiki satmamışsın diyorum kendi kendime , eminim sende aynısını diyorsundur.

Gürol abi, C.tesi günü sırtlığı taktım, hani fotoğraf diyeceksin , fırsat bulamadım :) en kısa zamanda paylaşacağım. . .

Selametle,
rahatmı izlenimler nasıl?

---------- Post added at 11:35 ---------- Previous post was at 11:24 ----------

desenize bu cumartesi herkesi çalıştırmışım))
güle güle,iyigünlerinde kullan Mustafa

sadece Özer abi sanırım yine sessiz derinden ve gizli gizli kaçmış birtaraflara

---------- Post added at 11:42 ---------- Previous post was at 11:35 ----------

Bana sözverdiği malzemelerde o yüzdenmi gelemiyor ne )))
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
ACİL ACİL ACİL
Akü iflas etti, heves kursakta kaldı. Hangi aküyü alıp takayım ? Yardım...
Bugün mesaiden sonra Konya akücüleri dolaşacağım.
Marka - Model hangisi olsun... ???

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------



Kıskandırmayın yahu...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İlker komutanım ben işimizi görecek bedava gibi paraya bir kuru akü buldum fakat seleyi söküp bakmadım daha oluyormu olmuyormu diye
sen hemen seleni şöküver ve akü yerinin kalınlığına bak mevcut akünün 1 cm kalını olabiliyorsa sana telefon vereceğim oradan sipariş et,35 ve 55 lira iki çeşit
yok olmuyorsa http://www.akusepeti.com/YTX14-BS-12-Volt-12-Amper-Bosch-Aku,PR-116.html

---------- Post added at 12:29 ---------- Previous post was at 12:24 ----------

http://www.acdc.com.tr/tr/kuru-aku-hakkinda.htm?id=10 birde bu var kuru akü olduğundan her şeklide koyulabilir akma, kokma olmaz en boya bakmadan yerine girebiliyorsa buda oluyor

---------- Post added at 12:31 ---------- Previous post was at 12:29 ----------

umarım yeteri kadar acil yetişebildik )))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gürol abi,
Benim bildiğim kadarı ile bizim motorların orjinal akü boyutları ;
Uzunluk (mm) : 150
Genişlik (mm) : 87
Yükseklik (mm) : 110

Senin gönderdiğin bosh marka akü güzel ancak 4 cm kadar yüksek gelecek gibi duruyor.

Orjinali şu olsa gerek ; http://www.acdc.com.tr/tr/kuru-aku-hakkinda.htm?id=278

benim aklımda ytx14bs kalmış valla yanıtmış olurum bu durumda aman ha özür dileriz.
1cm farkla bu var http://www.acdc.com.tr/tr/kuru-aku-hakkinda.htm?id=112012
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst