Abilerim sizlerle tanısmak için can atıyorum beni de aranıza kabul ederseniz tabi
su site hakkında bana bilgi verebilirmisiniz bi kac parca almak istiyorum. burdan daha önce alısveris yapan oldumu yardımcı olabilrse biri duacı olurum.
http://www.cruisercustomizing.com/accessories-for-men/accessories-and-gifts
Çanakkale yolcusu kalmasın..
![]()
Abilerim sizlerle tanısmak için can atıyorum beni de aranıza kabul ederseniz tabi
su site hakkında bana bilgi verebilirmisiniz bi kac parca almak istiyorum. burdan daha önce alısveris yapan oldumu yardımcı olabilrse biri duacı olurum.
http://www.cruisercustomizing.com/accessories-for-men/accessories-and-gifts
Bugün gidip full aksesuarlı bir shadow bakacağım, çok hevesliyim. Aranıza katılmak için çok az gaza ihtiyacım var![]()
On gün önce hidrolik kutu üstü aksesuar anahtar siparişi verdim,yola çıktı dediler ancak henüz elime geçmedi.
Araştırmak için sipariş nosunu girdiğimde yaklaşık temmız ayını göstermeye başladı,bende soramıyorum gemiyle gönderdik derler diye![]()
Eğer gemiyle geliyorsa enaz iki ay sürer....
Osman abim inan ben hepinizle tanışmayı çok istiyordum ancak biz Balıkesir'den kafile olarak tek otobüsle gelince mecburen zaman limitlerine uymak zorunda kaldım, Pazar günü sabah saat 0900/1300 saatleri arasında fuar alanında kalabildim ve bu süreçte sadece ve en azından Özer abimle görüşebildim sonra ekip Kadıköy'e motosiklet ve malzeme satıcılarını ziyaret etmek üzere harekete karar verdi ben de çoğunluğun kararına uymak zorunda kaldım. Yoksa bizzat görmesem de samimiyetine ve şekerliğine inandığım Gürol abi, Uğur abi ve sizinle tanışmayı gerçekten çok istedim. Özer abimi özlemişim, Nadır abiyle de görüşemedik hatta egzoz konusunda yardımını esirgemeyen Mustafa ile de tekrar görüşebilmek istedim ama nasip olmadı, bir daha ki sefere inşallah.... Balıkesir motosiklet kulübü 10Riders'in Erdek etkinliğine gelme fırsatınız olursa pek çok ağır abimle tanışma şansını yakalamış olacağım. Karadeniz gezinize katılmayı ve sizlerle sürüş yapmayı çok isterdim ama muhtemelen Mayıs ayında TCMK ekibinin Büyük Sürüş organizasyonunda yer alacağım. Vakti zamanında Merzifon'da çalışırken Karadeniz'i en uç sınırına kadar gezme fırsatım olmuştu, sizleri harika bir doğa ve harika sıcak kanlı insanlar bekliyor desem ayıp olur sen zaten Karadeniz Uşağusun abim....bilursun oralaru daaa![]()
Bugün gidip full aksesuarlı bir shadow bakacağım, çok hevesliyim. Aranıza katılmak için çok az gaza ihtiyacım var![]()








Gürol abi sana bir kez daha teşekkür etmek istiyorum :rendeer:;ihtiyacım olan ve bir türlü tedarik edemediğim civataların 'her türlüsünü' motorumla vakit geçirmeyi planladığım güneşli cumartesi gününe yetiştirdin :flower: bari izin verseydin de kargoyu ben ödeseydim abimale:. Balıkesir'de kafayı sıyırdığım civata rezaleti sonrasında sadece bir gün içinde evimin kapısına gönderdiğin 'altın' değerindeki civata seti için minnettarım, samimiyetin ve "abi"liğin için sağol. Ben de sıkı çalıştım ve diğer aksesuarlarla birlikte ön camı da monte ettim...
QUOTE]
Çok güzel olmuş güle güle kullan. Camına taş değmesin![]()
Egzozlar muhteşem... Kıskandım... Maşallah deyim de nazar değmesin...
Gürol abi sana bir kez daha teşekkür etmek istiyorum :rendeer:;ihtiyacım olan ve bir türlü tedarik edemediğim civataların 'her türlüsünü' motorumla vakit geçirmeyi planladığım güneşli cumartesi gününe yetiştirdin :flower: bari izin verseydin de kargoyu ben ödeseydim abimale:. Balıkesir'de kafayı sıyırdığım civata rezaleti sonrasında sadece bir gün içinde evimin kapısına gönderdiğin 'altın' değerindeki civata seti için minnettarım, samimiyetin ve "abi"liğin için sağol. Ben de sıkı çalıştım ve diğer aksesuarlarla birlikte ön camı da monte ettim...
QUOTE]
Çok güzel olmuş güle güle kullan. Camına taş değmesin![]()
Egzozlar muhteşem... Kıskandım... Maşallah deyim de nazar değmesin...
Komutanım teşekkür ederim, motor Japon ama egzoz Amerikan biraz chopper ruhu kattık cruise'e, @mutu sağolsun...
18 Mart Şehitler Günü için Konya'da Şehitlik ziyareti organize etmeye çalışıyorum (a2teker.com aracılığı ile).
Bakalım nasıl olacak? yarın birkaç resim çekip sizlerle paylaşırım..








Gürol abi sana bir kez daha teşekkür etmek istiyorum :rendeer:;ihtiyacım olan ve bir türlü tedarik edemediğim civataların 'her türlüsünü' motorumla vakit geçirmeyi planladığım güneşli cumartesi gününe yetiştirdin :flower: bari izin verseydin de kargoyu ben ödeseydim abimale:. Balıkesir'de kafayı sıyırdığım civata rezaleti sonrasında sadece bir gün içinde evimin kapısına gönderdiğin 'altın' değerindeki civata seti için minnettarım, samimiyetin ve "abi"liğin için sağol. Ben de sıkı çalıştım ve diğer aksesuarlarla birlikte ön camı da monte ettim...
Volkanım lafı bile olmaz ne demek teşekkür falan filan,onlar sıradan insan işidir daaa
dostlar arsında teşekkür rica özür geçmez)
güle güle kullan harika olmuş herşey,stop korumalardan bende almayı düşünüyorum nekadara nereden aldığını söylersen sevinirim
---------- Post added at 20:53 ---------- Previous post was at 20:49 ----------
Evet sözünü ettiğim ziyareti gerçekleştirdik. Yalnızca iki kişiydik ne yazıkki, üstelik Konya Şehitliğini Konya'lı olmyan iki kişi ziyaret ettik.
Ayağınıza gönlünüze sağlık İlker komutanım
İlker komutan; Ne gerek ki o aziz şehitlikte molozları toplamaya. T.S.K. adına İLKER komutan; Vatanına, milletine,şehidine saygı duyanları temsilen de arkadaşınız yer almış. Bence orada milyonlar varsınız. Süpersiniz. Elinize ayağınıza sağlık.Daima var olun.:rendeer:
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------
Bizim asymerty
Shadow unun egzosunu bir zahmet tam boy görünür olarak resmini koyarsan merak eden arkadaşların merağını gidermiş oluruz.![]()




mutu Böyle herşeyi ulu orta konuşup asker kaçağı olduğunu her yerde söyleme . Bak artık aramızda komutanlarda var. Ondan sonra bir bakarsın kendini Diyarbakır dağlarında tatbikatta bulursun. Sonra biz motorcular bile kurtaramayız.![]()
rahatmı izlenimler nasıl?Osman abi, Asker kaçağı değilim inşallah Ağustosta alırlarsa gideceğim. Hep beraber motorlu konvoy ile uğurlayacaksınız beni ona göreNeresi olursa olsun Vatan toprağı olduktan sonra gururla gözümüz kapalı gideriz. Hepimiz öyle değilmiyiz ?
Volkan abi aksesuarlar çok iyi olmuş, Allah kazadan beladan nazardan korusun. İyiki satmamışsın diyorum kendi kendime , eminim sende aynısını diyorsundur.
Gürol abi, C.tesi günü sırtlığı taktım, hani fotoğraf diyeceksin , fırsat bulamadımen kısa zamanda paylaşacağım. . .
Selametle,
Osman abim resimleri ekliyorum; meraklısına Cobra Streetrod Slashdown:
[url]http://c1203.hizliresim.com/v/l/3ng22.jpg[/url]
[url]http://c1203.hizliresim.com/v/l/3ng45.jpg[/url]
[url]http://c1203.hizliresim.com/v/l/3ng4q.jpg[/url]
[url]http://c1203.hizliresim.com/v/l/3ng5r.jpg[/url]
Buradaki linklerden de bizzat canlı canlı performansını görebilirsiniz:
http://www.youtube.com/watch?v=V5UEOlDr7aY&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=-ApmxiaCOB4&feature=share
Gürol abi,
Benim bildiğim kadarı ile bizim motorların orjinal akü boyutları ;
Uzunluk (mm) : 150
Genişlik (mm) : 87
Yükseklik (mm) : 110
Senin gönderdiğin bosh marka akü güzel ancak 4 cm kadar yüksek gelecek gibi duruyor.
Orjinali şu olsa gerek ; http://www.acdc.com.tr/tr/kuru-aku-hakkinda.htm?id=278