- Katılım
- 1 Tem 2010
- Mesajlar
- 99
Kıskandırmayın arkadaşlar.. Düşünüyorum böyle "Wild Hogs" türü bir organizasyon olsa ben ne yapardım.![]()
Düşün bakalım: izin durumu, atama durumu, mesai, denetleme..... daha saysam mi ???
İzin,atama,mesai,denetlemeye ek olarak Askerlik sorunum da mevcut. bu yüzden büyük ihtimal katılamayacağım.ama gün ola devran döne diyelim.
























