TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
harun Kardes gecmis olsun

Bu arada sari benimde favorim ama nedense kirmizi aldim
 
Katılım
6 Tem 2011
Mesajlar
380
Bu arada sari benimde favorim ama nedense kirmizi aldim[/QUOTE

Reis bende fümeye çok taktım füme füme diye gittim bayiye bütün renkleri vardı ama kırmızı öğle bi duruyodu ki bi anda gönlüm kaydı ağzımdan kırmızı çıktı hiç de pişman olmadım kırmızıyı aldığıma :)
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
Bu arada sari benimde favorim ama nedense kirmizi aldim[/QUOTE

Reis bende fümeye çok taktım füme füme diye gittim bayiye bütün renkleri vardı ama kırmızı öğle bi duruyodu ki bi anda gönlüm kaydı ağzımdan kırmızı çıktı hiç de pişman olmadım kırmızıyı aldığıma :)

aslında her rengi güzel bu makinenin...
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
harunbir kardeşim geçmiş olsun. Tvs apachem yok ama benim topic ölmüş :) honda cg 125 (titan) kullanıcıları :) arada bi modelleri ziyaret ediyom. Babamda hero honda 100 cc sleek var hindistan malı. Sizinkilerin abisi. 93 model. Hala biniyo.sizin motorlar öyle dandik motorlardan değil. Ybr ve cbf ye benzemez. Bi ara niyetlendim ama titanımdan vazgeçemedim. Hala 96 titanıma biniyom sorunsuz. Beni hiç üzmedi.sizinkilerden bi miktar fazla yakar ama önemli değil.ayrıca kayınçomun 2005 titan es ı bende. 3 hafta önce askere gitti. Biraderde askerde. 2000 titanı bende.onlar askerden dönene kadarda bende duracaklar. Ben 2000 de askerde tek hedefim vardı askerden sonra bi titan almak. Hep rüyalarıma girerdi. Hız yapardım veya motorumu çaldırır üzülürdüm. O zaman ne ybr vardı ne cbf nede tvs apache. Bitek titan vardı.2002 de ikinci el 19 binde 96 model bi titan aldım peşin 1 milyara o zamanın parasıyla.hala biniyorum. 80 bin falan oldu. Çok memnunum.yolda cbf ybr hepsini tokatlayıp geçiyom. Neyse fazla uzatmayayım. Sevgiler.
 
Katılım
17 Mar 2012
Mesajlar
3
Selamlar arkadaşlar. Uzun zamandır forumu takip ediyorum. Çoğu şeyi buradan öğrendim. Bir Apache de ben almayı düşünüyorum. Yapılan tüm paylaşımlar için toptan teşekkür ediyorum.
 
Katılım
13 Eki 2010
Mesajlar
73
Arkadaşlar merhaba.bende kısmet olursa nisan ayında apaçhe mi alıyorum.sözleşmeyi imzaladım.Bu tvs motor tazyikli su ile yıkanabiliyormu?yani arabaları yıkadıkları tazyikli su ile.daha önce yıkatan varsa bilgi paylaşırsa sevinirim.yoksa silerek yıkamamızımı önerirsiniz?
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
Arkadaşlar merhaba.bende kısmet olursa nisan ayında apaçhe mi alıyorum.sözleşmeyi imzaladım.Bu tvs motor tazyikli su ile yıkanabiliyormu?yani arabaları yıkadıkları tazyikli su ile.daha önce yıkatan varsa bilgi paylaşırsa sevinirim.yoksa silerek yıkamamızımı önerirsiniz?
yıkanır yıkanır bişey olmaz. ama gösterge paneline çok tutma ne olur ne olmaz :)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Arkadaşlar merhaba.bende kısmet olursa nisan ayında apaçhe mi alıyorum.sözleşmeyi imzaladım.Bu tvs motor tazyikli su ile yıkanabiliyormu?yani arabaları yıkadıkları tazyikli su ile.daha önce yıkatan varsa bilgi paylaşırsa sevinirim.yoksa silerek yıkamamızımı önerirsiniz?

Kimse onermez ama yikanmaz diye bir kaide yok tazigi gostegeye depo altina ve zincire tutma derim birde hic yikamadm ama cok yakindanda tutma belki devrilir bu arada tazikli suyu lastigin yanaklarinada tutulmasi tavsiye edilmez bu yuzden ben makinem oldugu halde bizim is yerinde hortumla yikarim
 
Katılım
9 Ocak 2012
Mesajlar
8
aksaraydaki bayii merkezde füme renk motor kalmadı deyınce dogru mu acaba dıye TVS genel merkezı aradım.oradakılerde kalmadı Nisan ayında Hindistandan yeni motorların geleceğini söylediler.(Motorlarda özellik olarak bir değişiklikyokmus) TVS de İnan Bey var onla tanıstık.saolsun yardımcı oldu İstanbul Sürat motordan kutusunda açılmamıs bır füme renk varmış..Motor salı gunu bayıde olur dedı. Kurulumunu da buradakı servıs yapacak. İnsallah ıstediğim renk tvs 150 ye kavuscam.Ödeyi World karta peşin fiyatına 6 taksıt 3950 ye anlaştık 3 ay taksıt ertelemeli..Şimdi surada kask var inşalllah..Allah almak isteyen diğer arkadaşlara da nasip etsin
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst