bir piyanist_irf klasiği...

Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
1 kg lık küp şekerler 360 adettir ve büyüktür...
çay bardağına 4 adet...

750 gr lık olanlarda 360 adettir ama küçüktür..ondanda 6 tane..varmı daha ötesi??:p

:cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:48 ----------



verdiğin teknik ve bilimsel bilgiler için teşekkürler kanka :cherry: yalnız ben 1 kg lık küp şekerlerden yani 4 tane diye tabir ettiğin şekerlerden 8 adet atarım , normal fincana 6 su bardağıyla içiyorsam 8-9 adet

ben çaya çay demem reçel gibin olmayınca :cherry: :queen:
biri 6 demiş öbürü 9 demiş , naptınız abi? Çay mı yoksa şerbetmi içiyorsunuz? :D Ben yarım şekerle bile çay içemezken 9 tane ile ölürüm heralde.

Bu arada İrfanım böle zeytin yağı peynir falan karnım acıktı birden . Daha ramazana çok vakit var ama yıyecek konusu gecınce hep aklıma ve gözümün önune pideler geliyor :D
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
biri 6 demiş öbürü 9 demiş , naptınız abi? Çay mı yoksa şerbetmi içiyorsunuz? :D Ben yarım şekerle bile çay içemezken 9 tane ile ölürüm heralde.

Bu arada İrfanım böle zeytin yağı peynir falan karnım acıktı birden . Daha ramazana çok vakit var ama yıyecek konusu gecınce hep aklıma ve gözümün önune pideler geliyor :D


aynen görkemcim ramazan ayı gelsin yine güzel kuşbaşılı, bol kaşarlı , sucuklu pide yaparız animallah , fakat bu aralar yağlı ekmeğe talim kanka iadare etçez artık :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:38 ----------

neee senin motorda devir saati yok mu?:santa:
ay inanmıyorum ya abi senin motor gayet yeni duruyor yoksa 1980 li yılların teknolojisi mi koca honda da:queen:
way be harbiden bu cbf caçık motormuş ta işte bizim haberimiz yokmuş:p
abi sana elli kere dedim senin motordaki en büyük eksiklik ayak marşı gel bi gün bana sana ayak marşı ayarlayalım olurmu:cat:

len fatih adamı bi yürü git olm işine gücüne ::144:: , işin yokmu olm senin yaaaaa :cherry: git yiğenle oyna , sanane len elin devir, gavur saatinden, kol saatinden , hondasından sondasından ,

git ybrni temizle onunla oyna ,::gazla:: ulen allah verede gezinin birinde motürün bozulurda seni bir cbf çekmek zorunda kala :cherry: :queen:

ahanda o gün mötümle güleceğim gündür :cherry:

hadi naşla toz kaldırmadan kıyı kıyı:cherry::p
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
aynen görkemcim ramazan ayı gelsin yine güzel kuşbaşılı, bol kaşarlı , sucuklu pide yaparız animallah , fakat bu aralar yağlı ekmeğe talim kanka iadare etçez artık :)
Olsun İrfanım onada şükür. :) Motorumu bulayım ilk fırsatta çayını içmeye gelicam. Aslında 1 tane Ankara'da 1 tane de Adana'da motor buldum ama henuz oralardan bır tanıdık bulup rahatsız edemedım :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Olsun İrfanım onada şükür. :) Motorumu bulayım ilk fırsatta çayını içmeye gelicam. Aslında 1 tane Ankara'da 1 tane de Adana'da motor buldum ama henuz oralardan bır tanıdık bulup rahatsız edemedım :)

valla adana uzak kanka yakınlardan bak derim hayırlısı olsun, inşallah diyelim , gelde sakin sakin bi muhabbet edelim yahu hep telaşeli anlarda bir araya geliyoruz bundada vardır bi hayır , gelde buraların coğrafyasını arşınlayalım küftemizi yiyip muhabbetimize bakalım vesselam :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
abi zaten yeğen le oynuyorum:)
lanet olsun içinde ki ybr sevgisine:cat:
sana honda ile bi ömür mutluluklar:king:
sizi azad ediyorum:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mobilden yardiriyorum kanka :) gel len icimden geldi sana sicak ekmek. arasi sana yagi ismarlayayim bu saatte para gecmez bulduguna sukret :)
Belki senin kumrunun yerini tutmaz ama

gozlerimizi kapatip tavuk niyetiyle gotururz olmadi arasina tuzda.atariz:)

Cay zaten var. eee daha ne olsun be olm. :)))


vay gangam senin geçen iftardaki pidelerin tadı halen damağımızda bu arada...aga var ya sizin fırında kaşarlı pide nasıl olur çok merak ediyorum...

Arkadaşlar ; tüm mt dostları önünde uğradığım iftira , çamur ve yalandan dolayı mete_han ve F54 ' ü kınıyorum ,ayıplıyorum ve küsüyorum..:p
joker hakkı olarak konuşmama hakkımı kullanıyorum.. :bestmt:


vay sahtekar çalışıyon diye cevap bile yazmaya vaktin olmuyo dimi yorgunluktan...sürün ulen oh olsun sana ...:mrgreen:
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Abi kahvaltı saatini kaçırdım.15 dakika kaldı öğlen yemeğine.İrfan abinin pideleri,senin de geçen kumruyu götürürken ki fotoğrafın canlanıyor gözümde.Açlıktan ölürsem banstar ve mkingkobra yazın mezar taşıma.:queen:
Bu arada İrfan abinin fabrikayı da gördük.Ziyaret etmek lazım.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abi kahvaltı saatini kaçırdım.15 dakika kaldı öğlen yemeğine.İrfan abinin pideleri,senin de geçen kumruyu götürürken ki fotoğrafın canlanıyor gözümde.Açlıktan ölürsem banstar ve mkingkobra yazın mezar taşıma.:queen:
Bu arada İrfan abinin fabrikayı da gördük.Ziyaret etmek lazım.

kumru yerken gözlerimi özellikle şaşı yaptım len...

bir mete klasiği :p

bir herşeyi bilen adam taygır...:p
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Gün topigi burasimiydi? :p Elmalar, tereyaglar, caylar pideler... :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Gün topigi burasimiydi? :p Elmalar, tereyaglar, caylar pideler... :)
oo gün topiği burası ama gün ramazan ayında hatta son zamanlarına doğru gerçekleşir herşey masada olur ama kimse muhabbet etmekten yiyeceklerin gözüne bakmaz:)
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
Motorcularin nerede olursa elinden geldigi surece birbirlerine yardimin dayanismanin guzel bi ornegi
alkislar irfan abimize
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
beyaz peyniri filan boşver eyüp sen kendin gel yeter kanka aç mezarı yokya buluruz bir parça ekmek :cherry: şu havalar bir ısınsın hele :)

bu arada sende çözdün şerbetçi olduğumu :cherry: len çayıma attığım şekerlerimi saydın :cherry: :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:35 ----------



koray ne iş olm naaptın len bu adamlara :cherry:

bilmiyorum ki aga.. adamlar sallama makinası gibim.. bunlara laf yetişmez vallahi :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2011
Mesajlar
813
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
irfan hocam dün mesaj atmissin bana ama ben sana pm gönderemedim burdan yazayim dedim dediklerinde cok haklisin saygilarimi sunuyorum sana Allah'a emanet ol :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst