- Katılım
- 19 Mar 2011
- Mesajlar
- 1,661
1 kg lık küp şekerler 360 adettir ve büyüktür...
çay bardağına 4 adet...
750 gr lık olanlarda 360 adettir ama küçüktür..ondanda 6 tane..varmı daha ötesi??![]()
biri 6 demiş öbürü 9 demiş , naptınız abi? Çay mı yoksa şerbetmi içiyorsunuz?:cherry:
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:48 ----------
verdiğin teknik ve bilimsel bilgiler için teşekkürler kanka :cherry: yalnız ben 1 kg lık küp şekerlerden yani 4 tane diye tabir ettiğin şekerlerden 8 adet atarım , normal fincana 6 su bardağıyla içiyorsam 8-9 adet
ben çaya çay demem reçel gibin olmayınca :cherry: :queen:
Bu arada İrfanım böle zeytin yağı peynir falan karnım acıktı birden . Daha ramazana çok vakit var ama yıyecek konusu gecınce hep aklıma ve gözümün önune pideler geliyor