bir piyanist_irf klasiği...

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
İrfan abimin emeğinin hakkı elbette ödenmez,ama gün gelir bu emeğinide karşılıksız kalmaz...

Bazı olayın tamamını bilmeyen arkadaşlarıma izah ediyim.
Kaç defa abi uykun varmı vs diye uyardım.
Kaç defa emeğinin karşılığı ödenmez vs gibilerden kelimeler sarfettim.
Ayrıca aldığı hayır duası.

Sapla samanıda karıştırmayalım,ben burda izmitte yaptırabilceğim bir sorun değildi bu!
Anca eşe dosta yaptırılabilcek bir durumdu.
Evet kıytırık bi gösterge ama dostluk ve aradaki muhabbet önemli olan.

Müsaitlik durumunu gözetmiyecek bir insan değilim.
Ayrıca iletişim,insan ilişkileri vs üzerine kendi kendime düşündüğüm belki yüzlerce gecem olmuştur,anlatmak istediğim kime nasıl davranılması gerektiğini nerde nasıl hareket edlmesi gerektiğini iyi bildiğimi düşünüyorum.

İrfan abimin emeğinin karşılığını nasıl vericeğimi de çok düşünüyorum düşündüm ve b ir şekilde gönüller hoş edilecektir.
Onun karşılık beklemeden yaptığını bilsemde,olması gereken budur.



ŞU nokta beni çok kırdı bazı durumu bilmeyen arkadaşların,1hariçten gazel okuması" beni tanımıyolar,aradaki muhabbet bilmiyolar.Şurda ufakta olsa sevincimizi oaylaştık Mt bizim ailemiz dedik.
Sözüm meclisten dışarı.Son zamanlarda bazı böyle her b.ka muhalefet insanlar türedi,insanın sevincini kursağında bırakıyolar.
HELAL OLSUN!



furkancim relax ol kafana takma. bir ara musait olunca goruselim su vites gostergesiyle devir sati baglantilarinida yapalim canini sikma burada anlatilmaya calisilqn seyler cogu zaman yanlis anlasilir

tarismaya meyil vermeyelim keyfini bozma rahat ol :)
 
Katılım
8 Eyl 2010
Mesajlar
332
Eyvallah irfan abim sen sohbetimizde konuştuğumuz şeyler; insanlar benide "onlardan" sanıyo...
Ama bilmeden etmeden yargılamaları benim canımı sıkan şey...

Ben annemle babamla ev arkadaşlarımla bile sevincimi paylaştım o kadarki babamla 20 dk senden konuştuk yani
Ev arkadaşlarımla senin videoları izledik jimmy jibi youtube dan buldum filan.
Demek istediğim o kadar sevincliyim vs. Ama burdaki yorumları gorunce ınsan ısterıstemez canı sıkılıyo.


Orda 6 saat demem özellikle belirtmem senin emeğini ve fedakarlığını ön plana çıkartmaktı.Ama anlaşılamadı.

Neyse abim aramızda olan mevzular..Allah kolaylık versin şu an iştesin heralde:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi o yüzden ben gitmiyorum onları eşmeye çağırıyorum çay kahve balık:cherry:
yapıyoruz totoş koray öyledir karalıkta dışarı çıkmaz pazar günleri manitası yollanmaz tam kılıbık:thumleft:
birde yeni bi huyunu gördüm akşam söylediği sabah söylediğini tutmuyor ne biçim nonoş anlamadım gitti:queen:
en son atacağım bi köprüden aşşağıya haberi yok:p:pl:
tam lale yav...:) hani arka sokaklarda bi tane lale var ya o hesap..bide ben geçen arıyom yanında nişanlısı var..konuşamıyo telde...eğiliyo bükülüyo bi tripler gak ediyo guk ediyo...ulenm dedim yanında yinge var diye kıvranıyon dimi dedim..he dedi:D öyle bi sahtekar yani..şimdi fabrikaya girmiş işçi olmuş üretim bandında sürtermiş garip..nazlı adam yapamaz fabrika köşelerinde bence bakam nolcak sonu...

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:45 ----------

len heralde senin canın sıkılıyo nöbette ayuuuu, öhömmm ühümmmm :cherry: hemende kalbini bozuyon aklın oralara takılıyor yauuu:cherry: bozma kalbini yiğennn :cherry::p
geceler bizden sorulur düdük irfan..gece işine şeytan karışırmış..ebubekirde gececi galiba...fatih zaten ebedi gece kuşu.. bu nazlı kuzucuk handikap korayla abaza ahmed bilmez gece çekilen çileyi..
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
tam lale yav...:) hani arka sokaklarda bi tane lale var ya o hesap..bide ben geçen arıyom yanında nişanlısı var..konuşamıyo telde...eğiliyo bükülüyo bi tripler gak ediyo guk ediyo...ulenm dedim yanında yinge var diye kıvranıyon dimi dedim..he dedi:D öyle bi sahtekar yani..şimdi fabrikaya girmiş işçi olmuş üretim bandında sürtermiş garip..nazlı adam yapamaz fabrika köşelerinde bence bakam nolcak sonu...

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:45 ----------

geceler bizden sorulur düdük irfan..gece işine şeytan karışırmış..ebubekirde gececi galiba...fatih zaten ebedi gece kuşu.. bu nazlı kuzucuk handikap korayla abaza ahmed bilmez gece çekilen çileyi..




mobilden yardiriyorum kanka :) gel len icimden geldi sana sicak ekmek. arasi sana yagi ismarlayayim bu saatte para gecmez bulduguna sukret :)
Belki senin kumrunun yerini tutmaz ama

gozlerimizi kapatip tavuk niyetiyle gotururz olmadi arasina tuzda.atariz:)

Cay zaten var. eee daha ne olsun be olm. :)))
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Irfan havalar isinsin tereyagimi, yumusak yagli beyaz peynirimi alip gelicem, gece 3-5 farketmez. :) haber bile vermeden. Yaninda da amele cayi ( su bardagina 9 sekeri : ) ohhhh miss.
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Arkadaşlar ; tüm mt dostları önünde uğradığım iftira , çamur ve yalandan dolayı mete_han ve F54 ' ü kınıyorum ,ayıplıyorum ve küsüyorum..:p
joker hakkı olarak konuşmama hakkımı kullanıyorum.. :bestmt:
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
sicak ekmek. arasi sana yagi

gozlerimizi kapatip tavuk niyetiyle gotururz olmadi arasina tuzda.atariz:)

Cay zaten var. eee daha ne olsun be olm. :)))

Bi keresinde 400 çuval unu istif ettikten sonra, fırında yapılan köy ekmeğinin içine yarım kilo zeytinyağı döküp,tuzlayıp yemiştik iki kişi.Kokusu hala burnumda tüter. :)


İrfan ustanın yaşam felsefesi de benim imzamdaki gibi sanıyorum. Anlamayanlar iyi okusun.Yine anlamayanlar uzak dursun :)
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Eyvallah irfan abim sen sohbetimizde konuştuğumuz şeyler; insanlar benide "onlardan" sanıyo...
Ama bilmeden etmeden yargılamaları benim canımı sıkan şey...

Ben annemle babamla ev arkadaşlarımla bile sevincimi paylaştım o kadarki babamla 20 dk senden konuştuk yani
Ev arkadaşlarımla senin videoları izledik jimmy jibi youtube dan buldum filan.
Demek istediğim o kadar sevincliyim vs. Ama burdaki yorumları gorunce ınsan ısterıstemez canı sıkılıyo.


Orda 6 saat demem özellikle belirtmem senin emeğini ve fedakarlığını ön plana çıkartmaktı.Ama anlaşılamadı.

Neyse abim aramızda olan mevzular..Allah kolaylık versin şu an iştesin heralde:)
takılma furkan sende en az irfan kadar elinden ne gelirse çevren için ne gerekirse yapabileceğin insanlardansın..boş ver.. adamsın:rendeer:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Irfan havalar isinsin tereyagimi, yumusak yagli beyaz peynirimi alip gelicem, gece 3-5 farketmez. :) haber bile vermeden. Yaninda da amele cayi ( su bardagina 9 sekeri : ) ohhhh miss.

beyaz peyniri filan boşver eyüp sen kendin gel yeter kanka aç mezarı yokya buluruz bir parça ekmek :cherry: şu havalar bir ısınsın hele :)

bu arada sende çözdün şerbetçi olduğumu :cherry: len çayıma attığım şekerlerimi saydın :cherry: :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:35 ----------

Arkadaşlar ; tüm mt dostları önünde uğradığım iftira , çamur ve yalandan dolayı mete_han ve F54 ' ü kınıyorum ,ayıplıyorum ve küsüyorum..:p
joker hakkı olarak konuşmama hakkımı kullanıyorum.. :bestmt:

koray ne iş olm naaptın len bu adamlara :cherry:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
beyaz peyniri filan boşver eyüp sen kendin gel yeter kanka aç mezarı yokya buluruz bir parça ekmek :cherry: şu havalar bir ısınsın hele :)

bu arada sende çözdün şerbetçi olduğumu :cherry: len çayıma attığım şekerlerimi saydın :cherry: :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:35 ----------



koray ne iş olm naaptın len bu adamlara :cherry:

1 kg lık küp şekerler 360 adettir ve büyüktür...
çay bardağına 4 adet...

750 gr lık olanlarda 360 adettir ama küçüktür..ondanda 6 tane..varmı daha ötesi??:p
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Eyvallah irfan abim sen sohbetimizde konuştuğumuz şeyler; insanlar benide "onlardan" sanıyo...
Ama bilmeden etmeden yargılamaları benim canımı sıkan şey...

Ben annemle babamla ev arkadaşlarımla bile sevincimi paylaştım o kadarki babamla 20 dk senden konuştuk yani
Ev arkadaşlarımla senin videoları izledik jimmy jibi youtube dan buldum filan.
Demek istediğim o kadar sevincliyim vs. Ama burdaki yorumları gorunce ınsan ısterıstemez canı sıkılıyo.


Orda 6 saat demem özellikle belirtmem senin emeğini ve fedakarlığını ön plana çıkartmaktı.Ama anlaşılamadı.

Neyse abim aramızda olan mevzular..Allah kolaylık versin şu an iştesin heralde:)

söylenen şeylerin senle bir alakası yoktur furkancım üzerine alınmayasın sakın :)

sağol dostum her şey için zaten seninde dediğin gibi konuştuğumuz konular aslında sıkıntı yapma kendine , biraz objektif ve derin düşündüğünde olumsuz olarak algıladığımız şeylerin aslında doğruluk payınında olduğu kaçınılmaz gerçekler arasında onun için bu konudan rahatsız yada şikayetçi değilim , olumsuz olarak algıladığımız yorum yazan dostlarda fikirlerini yazmışlar,

lakin böyle şeylere kafanı takma :) burası forum ortamı herkezin düşünceleri farklı olabilir :) ben sana rahat ol diyorsam rahat ol işte o kadder :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:48 ----------

1 kg lık küp şekerler 360 adettir ve büyüktür...
çay bardağına 4 adet...

750 gr lık olanlarda 360 adettir ama küçüktür..ondanda 6 tane..varmı daha ötesi??:p

verdiğin teknik ve bilimsel bilgiler için teşekkürler kanka :cherry: yalnız ben 1 kg lık küp şekerlerden yani 4 tane diye tabir ettiğin şekerlerden 8 adet atarım , normal fincana 6 su bardağıyla içiyorsam 8-9 adet

ben çaya çay demem reçel gibin olmayınca :cherry: :queen:
 
Katılım
8 Eyl 2010
Mesajlar
332
eyvallah irfan abim mezit abim sağolasınız düşünceleriniz için.
gönül dostları bizi bilsin yeter :D
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
Valla İrfan abi benim motora devir saati bağlatmak için antalyadan oraya gelesim var, müsaitmisin ? :p
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Valla İrfan abi benim motora devir saati bağlatmak için antalyadan oraya gelesim var, müsaitmisin ? :p

sen antalyadan gelirsen ben her halikarda müsait olurum kardeşim :cherry: buyur gel her zaman beklerim , oralarda hava ılımandır belki emme bu mevsimde hiçç tavsiye etmem bırakta devir saatsiz bin motoruna bak demedi deme :cherry:
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
sen antalyadan gelirsen ben her halikarda müsait olurum kardeşim :cherry: buyur gel her zaman beklerim , oralarda hava ılımandır belki emme bu mevsimde hiçç tavsiye etmem bırakta devir saatsiz bin motoruna bak demedi deme :cherry:

abi taktım kafaya gittigidiyor'da 28 lira 2inç'lik devir saatleri var onlardan takmayı düşünüyorum ama ya olmazsa diyede düşünüyorum ama neden düşündüğümü bilemiyorum :p
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Devir saatinden ne anlarsınız anlamıyorumki :) Benimde yok hiçte bakma ihtiyacı duymadım.
Olan motorlarda da bakmadım.
Adam soruyor abi 5. vites 100 km de kaç devirde gidiyor. Ben bilmiyorum. Hiç te merak etmiyorum. Motor gidiyorsa gerisine pek karışmam :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
abi taktım kafaya gittigidiyor'da 28 lira 2inç'lik devir saatleri var onlardan takmayı düşünüyorum ama ya olmazsa diyede düşünüyorum ama neden düşündüğümü bilemiyorum :p

benim motorumdada devir saati yok:) ama yok diye bir gün olsun aramadım ben sesinden anlıyorum hangi devirler zararlı hangisi son limit :) tabi şöyle güzel bir şey olsa takılır tabi neden takılmasın :) ama olmazsa olmaz bir şey değil bence vites göstergesi devirden daha çok işe yarıyor :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
benim motorumdada devir saati yok:) ama yok diye bir gün olsun aramadım ben sesinden anlıyorum hangi devirler zararlı hangisi son limit :) tabi şöyle güzel bir şey olsa takılır tabi neden takılmasın :) ama olmazsa olmaz bir şey değil bence vites göstergesi devirden daha çok işe yarıyor :)
neee senin motorda devir saati yok mu?:santa:
ay inanmıyorum ya abi senin motor gayet yeni duruyor yoksa 1980 li yılların teknolojisi mi koca honda da:queen:
way be harbiden bu cbf caçık motormuş ta işte bizim haberimiz yokmuş:p
abi sana elli kere dedim senin motordaki en büyük eksiklik ayak marşı gel bi gün bana sana ayak marşı ayarlayalım olurmu:cat:
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
neee senin motorda devir saati yok mu?:santa:
ay inanmıyorum ya abi senin motor gayet yeni duruyor yoksa 1980 li yılların teknolojisi mi koca honda da:queen:
way be harbiden bu cbf caçık motormuş ta işte bizim haberimiz yokmuş:p
abi sana elli kere dedim senin motordaki en büyük eksiklik ayak marşı gel bi gün bana sana ayak marşı ayarlayalım olurmu:cat:

fatih elmalar ne oldu kardeşim senin yüzünden istanbulda elma falanda yiyemiyoruz....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst