valla ben çok güzel olmuş filan diye hiç sevinemedim kimse kusura bakmasın. iki tane kıytırık gösterge için hatır için de olsa kimse kimseyi 6 saat meşgul etmemeli. tamam irfan kardeşimiz çok iyi çok güzel insan ama yazık yani. onun ailesi yok mu?
öncelikle yorum yazan ve konusunu açan dostlara teşekkür ederim

üstadım olaylar farklı biraz senin algıladığın gibi değildir lakin sende kendi adına , bu şekilde düşünmüş olman tabiki doğaldır ona bir şey diyemeyiz , zaman ,mekan meselesi aslında ,
bir araya geldik sohbet muhabbet

her şey güzel ve kömürlük dediğim kendime göre bir dünya kurduğum küçük atölyemde furkan, yada bir başkası farketmez , bir sorun hissediyorsam, teknik ve mekanik yeterliliğim varsa , misafirim olarak kapıma gelmiş insan için ,
6- yada 10 saatin hesabını yapacak bir adam değilim bir işe öyle yada böyle sebeplerle başlandıysa benim kitabımda o iş birtmeden bırakılmaz buna iş ahlakı da diyebiliriz ayrıca yapı itibatri olarakta böyleyimdir
başladığım işi yarım bırakmayı sevmiyorum , sağolsun dostlar kapımızı çalmış aslında senin ne demek istediğini az çok anlıyorum ama , ne söylediğin kadar nasıl söylendiği konusu önemlidir , bence senin buraya yoğunlaşman gerek ,
çoookkk derin mesele aslında , arkadaşlıklar, dostluklar fedakarlık ister , bu fedakarlığı ,sen yapmayacaksın, ben yapmayacağım , o yapmayacak eeee ne olacak ?
ben iyiliğimi, elimden geleni yapar denize atarım gerisi beni bağlamaz ve edeple gelen lutufla döner
yapılan işin kıytırıklığı önemli değildir benim için , önemli olan arkadaşımın buradan mutlu ayrılmasıdır , yaşam tarzımda 37 yıldır aynı şeyi uygularım bu zaman zarfında bu iyi niyetimi iyiye kullananlarda oldu kötüye kullananlarda yani cahil çocuk değilim bazı şeyleri anlayabiliyorum ve küçük hesaplar peşine asla düşmem, çünki küçük hesaplar peşine düşersen küçük adam olarak kalırsın !
sohbet bu yönde geliştiği için böyle yazmak zorunda kaldım , senin kişiliğin yada yorumunla alakalı değildir yanlış anlamanı istemem, fakat zamanım müsaitti ortam güzeldi hem lafladık hemde dostumuzun işini gördük, ama hayır duası aldık , bir güzellik oluştu arkadaşım memnun oldu , bundan bende memnun oldum ,
yine sözüm meclisten dışarı üitfen üstünüze alınmayın , burada hayat dersi vermek değil maksadım ama güzel bir mesaj verebiliyorsak ve birileri bundan faydalanıp bir şeyler çıkartabiliyorsa kendime göre bu güzel bir şeydir
yapılan işin saati uzun sürebilir ,sonuçta ben bu işi ticari olarak yapmıyorum , şayet bir gün ticari olarakta yaparsam bu yine değişmez , 6 saat sürmüş yada 8 saat sürmüş olabilir lakin sonuca ulaşmak bazen kolay olmuyor , genel olarak söylüyorum, sizin 2 saattte bitireceğiniz iş düşündüğünüz gibi çıkmayıp 6 saat sürerse,
yahu bu iş olmuyor çok uzun sürdü , gerekçesiyle işi yarıda bırakıp yaşantınıza devam edemezsiniz ,
bir işe başlamışsınızdır ve başlanan işin sonuca ulaşıncaya kadar tamamlanır, ticari yada zevkine farketmez ,şayet sizin sonuca varmanız uzayıp o işi çok uzun sürdü ben bu işi yapmıyorum, yapamıyorum , olmuyor diye düşünüp yarıda bırakmak, bence karakter ile alakalı durumdur
kapım sende dahil tüm gönül dostlarına açıktır , kal sağlıcakla

:rendeer: