Runner a Şahin Takas Edeyimmi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar motoru satıp yeni motor almak istiyordum. Araba Almayı pek düşünmedim ama Arabayı motordan Daha çok seviyorum.
1998 model Dogan görünümlü Şahin S 1,6 ile 2001 model runnerı Takas edeyimmi .
Araba modifiyeli Biraz..!
Arkadaşlar sizin Fikirleriniz benim için Önemli Şimdiden Teşekkürler..
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Doğan görünümlü Şahin.:)Bu lafı duymayalı uzun zaman olmuştu.Aracın orjinalliği ve sizin motorunuz değeri ile uyuşuyorsa neden olmasın?İleride motosiklet almak isterseniz kolay satabileceğiniz bir araç.:)Hayırlısı diyelim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar motoru satıp yeni motor almak istiyordum. Araba Almayı pek düşünmedim ama Arabayı motordan Daha çok seviyorum.
1998 model Dogan görünümlü Şahin S 1,6 ile 2001 model runnerı Takas edeyimmi .
Araba modifiyeli Biraz..!
Arkadaşlar sizin Fikirleriniz benim için Önemli Şimdiden Teşekkürler..
Runnerı satma nedenim Biraz Yakıtı hor kullanıyor ondan. 30 kuruş km de Fazla :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:56 ----------

Para vermiyecegim Ama Arabanın Bandrol + muayene 1 Sene geçik bide Tüm Noter alım satım ücretleri Bana ait O kadar adama Özel bir para vermeyecegim
Bide zorumlu trafik sigortasıda 15 gün sonra bitiyor.
Bana 1.000 tl ye patlar tahminimce
 
Katılım
4 Kas 2011
Mesajlar
98
Runnerı satma nedenim Biraz Yakıtı hor kullanıyor ondan. 30 kuruş km de Fazla :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:56 ----------

Para vermiyecegim Ama Arabanın Bandrol + muayene 1 Sene geçik bide Tüm Noter alım satım ücretleri Bana ait O kadar adama Özel bir para vermeyecegim
Bide zorumlu trafik sigortasıda 15 gün sonra bitiyor.
Bana 1.000 tl ye patlar tahminimce
Bence takas etmelisin...
Antalya iyice soğumaya başladı :)) yazın satarsın yerini 250cc bir motosıklet alırsın...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaa Hazırda 1500 lira var ama Araba bir sıkıntı yaparsa Buyur Cenaze namazına Bide motoru devamlı kullanıyorum.
arabayıda devamlı günlük işe giderken okula giderken kullanacagım.
Bu arada Stajerim 2 gün okul 3 gün Staj :p :p
 
Katılım
4 Kas 2011
Mesajlar
98
Yaa Hazırda 1500 lira var ama Araba bir sıkıntı yaparsa Buyur Cenaze namazına Bide motoru devamlı kullanıyorum.
arabayıda devamlı günlük işe giderken okula giderken kullanacagım.
Bu arada Stajerim 2 gün okul 3 gün Staj :p :p
Hımm aslında motor daha bir güzel ama araba yı tercih ederim demişsin.
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
şahin iyidir :)
arkadaşın ww borasını ilana koydum 2 ayda 3 kişi aradı :)
ben 3 adet şahin sattım günde 10 kişi arıyordu
2 tanesini istanbul dışından gelip aldılar...
çok kolay satarsın...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hımm aslında motor daha bir güzel ama araba yı tercih ederim demişsin.

Antalyada Yazın motora binmek kadar süper bişey yok. Ama Biraz ailem motorsiklete karşı motoru kendi paramla aldım. Tuning amaçlı Zaten avatar Resmimdeki motor Performans egzoz Pover çip falan takılı ama üşümekten Nefret eden biriyim. Birazda Araba kullanmayı seviyorum.
Daha aileme söylemedim ama Duyunca sevinecekler Adam benden Haber bekliyor. Dün arabayı denedim Güzel Orjinal Ayarında Motorda Modifiye yok Orjinal Araba Biraz Debriyaj Kaçırıyor Oda çok Sorun Degil yaptırabilirim 2-3 aya Adam Motoru Denedi Bu arada Adam Dedigim Kişi Araba Sahibi Galerici Arabanın Degeri Söyledigi Dogruyssa 5500-6000 Benim motorun degeri ise 4000 lira :) AslınDa baktıgım Zaman Karlı :p :p
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
arabayı satmak runneri satmaktan daha kolaydır. bu nedenle takas teklifini kaçırma derim. aracı sattıktan sonra bir dylan alırsın yakıt sorunun ortadan kalkar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teşekkürler Bende 2 Ay Arabayı Kullanıp Sonra satmak istiyorum. Motor olarakda Birde Mobiletim Var 70 cc airsal silindirli Çokta motora binmek istersem ona binwerim :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motosikleti takas et etmesine ama motosiklet aşkı falan diyorduk.Ne iş? Dört tekere takasa girme bari.
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
hiç kaçırma. çok güzel bir takas teklifi. tabi arabayı sanayiye götür ustana baktır.
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
hic durma hemen ver, ustune de bir depo full benzin hediye et, adam bir sok olsun :queen: gecende hani 100kmde 10litre diye dert yandigin motor, birak dogani sahini, yuruyeni olan ne verirlerse takas ederdim :) sahinin sahibi de yakinda buraya uye olur :cat: konu basligi ayni : insan gibi yakmiyor :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hic durma hemen ver, ustune de bir depo full benzin hediye et, adam bir sok olsun :queen: gecende hani 100kmde 10litre diye dert yandigin motor, birak dogani sahini, yuruyeni olan ne verirlerse takas ederdim :) sahinin sahibi de yakinda buraya uye olur :cat: konu basligi ayni : insan gibi yakmiyor :mrgreen:

Aynen :) :p :p :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:26 ----------

ilginiz icin tesekkur ederim. yarin arabayi bir ustaya soracam. baksin bir.
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
sahibnin her turlu gderi var ortalam runnerle aynı belkı dha a az yakar gbime geliyor kac krs yakıo senn motor sahın gazda 35 yakar bi an once degısderim bende bulsam takas yapcam ole
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gazda 35 kurus yakmasi normalmi bir sahinin gazda ben 20 kurus falan yakiyordur diye dusunmustum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst