Kawasaki Er6 F im Pert oldu.

Katılım
15 Tem 2011
Mesajlar
113
büyük geçmiş olsun abi motor perte çıksın hiçönemli değil sende bi şey olmasında
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
çok geçmiş olsun sana birşey olmamış ya gerisi dert değil tekrar geçmiş olsun
 
Katılım
15 Haz 2010
Mesajlar
151
Çok büyük geçmiş olsun.Siz elinizden geleni yapmışsınız gerisi Allahın takdiri.
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Çok geçmiş olsun görkem abi.. İnan başıma gelmiş gibi üzüldüm ,okurken heyecanlandım..Sen daha iyilerine layıksın..Canına gelmedikten sonra sıkıntı yok abi..
sevgilerle
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun. Bu kadar aksiyonun içinde bedenen hiç bir hasar almamışsın, motosikletinin parası da ödenecek. Çok üzülecek bir şey yok, yenisini alırsın. :)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
geçmiş olsun canım kardeşim...
nasıl bir duygudur, iyi hem de çok iyi bilirim.
ancak, sgarayı bir an önce yeniden bırak...

motosiklet ve motorculuk için ne düşünüyorsun şimdi?
yapmam gereken bir şey olursa haberim olsun :)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
büyük geçmiş olsun abi cana geleceğine mala gelsin önemli olan sizsiniz
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
266
Geçmiş olsun.Gelen mala gelsin.En azından hiç kimse böyle bir kazada yaralanmamış.Kaskonuzun olması güzel,ama kasko olmasada trafik sigortasıda zararını karşılardı diye düşünüyorum.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
O resimdeki bariyerlere bakiyorum ve aklima direk gelen su. Ya sen buzda kayip kafani o bariyerlerde koparsaydin.

Bosver cidden bosver hemde. Yeni bir hayat seni bekliyor. Aramizda olman daha onemli
 
Katılım
28 Mar 2011
Mesajlar
216
Buyuk gecmis olsun hocam Allah cana vermesin sonucta saglik herseyden onemli ve kaskonun olmasida cok iyi.
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
888
Hocam çok geçmiş olsun. Çok ucuz atlatmışsınız. Anladığım kadarıyla kıyamet gibi olmuş ortalık. Ortalıkta yaya dururken bu kadar tehlike atlatınca insan, acaba motora devam etseydi orada ne olurdu diye düşünmek bile zor. Siz sağlamsınız o büyük mutluluk. Ancak "Cana geleceğine mala gelsin" diyen atalarımızın yanında, "Mal canın yongasıdır" diyen atalarımız da olmuş. O yüzden eminim evlat acısı gibi oturmuştur insanın içine. Hele ki 0 aldıktan sonra bu hale gelmesi. Çok iyi anlayabiliyorum benzer bir şeyler yaşadığımdan. Ne güzel ki kasko var. Çok çok geçmiş olsun.

Sormak istediğim bir şey var. Karşı taraf hatalı olduğunu kabul eden raporu imzalayınca, neden sizin kasko yapıyor ödemeyi, bu durumlarda onun kaskosu veya trafik sigortası girmez mi devreye?
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Hocam çok geçmiş olsun. Çok ucuz atlatmışsınız. Anladığım kadarıyla kıyamet gibi olmuş ortalık. Ortalıkta yaya dururken bu kadar tehlike atlatınca insan, acaba motora devam etseydi orada ne olurdu diye düşünmek bile zor. Siz sağlamsınız o büyük mutluluk. Ancak "Cana geleceğine mala gelsin" diyen atalarımızın yanında, "Mal canın yongasıdır" diyen atalarımız da olmuş. O yüzden eminim evlat acısı gibi oturmuştur insanın içine. Hele ki 0 aldıktan sonra bu hale gelmesi. Çok iyi anlayabiliyorum benzer bir şeyler yaşadığımdan. Ne güzel ki kasko var. Çok çok geçmiş olsun.

Sormak istediğim bir şey var. Karşı taraf hatalı olduğunu kabul eden raporu imzalayınca, neden sizin kasko yapıyor ödemeyi, bu durumlarda onun kaskosu veya trafik sigortası girmez mi devreye?

kendi sigortası görkeme ödeme yapsada ücreti karşı tarafın sigortasından temin ediyor :)
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Çok geçmiş olsun. İyi ki size birşey olmamış. Yeni motorunuzla şimdiden kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Çok çok geçmiş olsun, yenisi alınır, size bir şey olmaması sevindirici. Kasko önemli, özellikle yaralanmasız kazalardan sonra insan iyi ki yaptırmışım diyor, hatalı olan karşı taraf bile olsa işlemleri daha kolay hallediyorsunuz trafik sigortasına kıyasla.
 
Katılım
17 Kas 2010
Mesajlar
96
Geçmiş olsun. Cana geleceğine mala gelsin.Üzülmeye değmez.Yenisini aliriesin olur biter...:)
Önemli olan sana birşey olmasin...
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Yaa çok geçmiş olsun,seni o verdiğin ilk durma kararından dolayı tebrik ediyorum.Motora gelince kafana takma tabi ki biliyorum motorunu o halde görmek illaki seni yaralamıştır ama sana birşey olmamış ya Allah'a şükür önemli olan o.
Çok teşekkür ederim.
çok geçmiş olsun yani motorun durumu insanın içini ürpertiyor :S
aynen hocam. teşekkür ederim.

öncelikle büyük geçmiş olsun.
ihtiyacı olsun olmasın herkes ilk önce araba sahibi olmaya çalışıyor. acemisi ustası herkes aynı trafikte. malesef biz motor kullanıcılarıda tabiki. bu tip acemiler ve kontrolsüz araç kullananlar yüzünden diğer araç sahiplerinin canlarını tehlikeye attığı gibi en çokta bizimkini hiçe sayıyorlar. verilmiş sadakanız varmış hocam.
haklısınız. Ehliyet bu kadar kolay verildiği sürece de olacaktır. teşekkür ederim

sana birşey olmaması en önemlisi.allah tekrarını yaşatmasın kardeş geçmiş olsun.
Amin cümlemize.

Geçmiş olsun dostum. Sana birşey olmaması önemli olan motosiklet her zaman yerine gelir. Kaskoyu yaptırmış olmanda büyük şans psikolojini bozma sigortan parayı ödeyecekmiş tekrar geçmiş olsun
Teşekkür ederim hocam şimdilerde daha iyiym yani
2 hafta öncesine göre çok daha iyiyim.sağol
Çok geçmiş olsun abi
Sağal kardeşim.

büyük geçmiş olsun abi motor perte çıksın hiçönemli değil sende bi şey olmasında
Teşekkürler hocam

çok geçmiş olsun sana birşey olmamış ya gerisi dert değil tekrar geçmiş olsun
Teşekkür ederim.

Çok büyük geçmiş olsun.Siz elinizden geleni yapmışsınız gerisi Allahın takdiri.
teşekkür ederim. haklısınız.

Çok geçmiş olsun görkem abi.. İnan başıma gelmiş gibi üzüldüm ,okurken heyecanlandım..Sen daha iyilerine layıksın..Canına gelmedikten sonra sıkıntı yok abi..
sevgilerle
Sağolasın Koray kardeşim. Haklısın kardeşim benim basıma gelenın daha kötüleri de var .

Geçmiş olsun. Bu kadar aksiyonun içinde bedenen hiç bir hasar almamışsın, motosikletinin parası da ödenecek. Çok üzülecek bir şey yok, yenisini alırsın. :)
Aynen haklısın hocam. bakalım benim hatun aldıracak mı bilmıyorum :)

geçmiş olsun canım kardeşim...
nasıl bir duygudur, iyi hem de çok iyi bilirim.
ancak, sgarayı bir an önce yeniden bırak...

motosiklet ve motorculuk için ne düşünüyorsun şimdi?
yapmam gereken bir şey olursa haberim olsun :)
Teşekkür ederim Sencer abi. Düşünmeniz bile yardım etmiş kadar oldu. Şu işler tamamen sona erdiği gün sigarayı tamamen bırakıcam. Büyük konusmusluğum var :) bırakmazsam çarpılırım mazallah :) Şuan motorculuk ve motosiklet için düşüncelerim hiç değişmedi diyebilirim. Hala o hastalık , motor sevgisi içimde. Tek fark birdaha buzlanma ve kar yağışlı havalarda motora binmemek olacak. Birde kazadan bu yana özellikle kar yagısı ve buzlanma tehlıkesı oldugu zamanlarda, kuryelerı hatta bazılarının kasksız olduğunu gördükçe tabiri caizse Azraille dans ettiklerini düşüüyorum. Saygılar.

büyük geçmiş olsun abi cana geleceğine mala gelsin önemli olan sizsiniz
Teşekkür ederim.

Sana bir şey olmaması sevindirici, çok gecmis olsun
Teşekkür ederim.

Geçmiş olsun.Gelen mala gelsin.En azından hiç kimse böyle bir kazada yaralanmamış.Kaskonuzun olması g Acentenın bana aktardıgına göre.

O resimdeki bariyerlere bakiyorum ve aklima direk gelen su. Ya sen buzda kayip kafani o bariyerlerde koparsaydin.

Bosver cidden bosver hemde. Yeni bir hayat seni bekliyor. Aramizda olman daha onemli
Aynen hocam ben arabalardan çok şu barıyerlerden(giyotin) korkuyorum.Teşekkür ederim.

Buyuk gecmis olsun hocam Allah cana vermesin sonucta saglik herseyden onemli ve kaskonun olmasida cok iyi.
Teşekkür ederim hocam

Hocam çok geçmiş olsun. Çok ucuz atlatmışsınız. Anladığım kadarıyla kıyamet gibi olmuş ortalık. Ortalıkta yaya dururken bu kadar tehlike atlatınca insan, acaba motora devam etseydi orada ne olurdu diye düşünmek bile zor. Siz sağlamsınız o büyük mutluluk. Ancak "Cana geleceğine mala gelsin" diyen atalarımızın yanında, "Mal canın yongasıdır" diyen atalarımız da olmuş. O yüzden eminim evlat acısı gibi oturmuştur insanın içine. Hele ki 0 aldıktan sonra bu hale gelmesi. Çok iyi anlayabiliyorum benzer bir şeyler yaşadığımdan. Ne güzel ki kasko var. Çok çok geçmiş olsun.

Sormak istediğim bir şey var. Karşı taraf hatalı olduğunu kabul eden raporu imzalayınca, neden sizin kasko yapıyor ödemeyi, bu durumlarda onun kaskosu veya trafik sigortası girmez mi devreye?
Aynen Saygın hocam, sonuna kadar haklısınız. Bir yandan sevilinizi kaybetmiş gibi oluyorsunuz ,diğer yandan ise Allaha çok şükür ben hala hayttayım diye kendınızı avutuyorsunuz. Sorunuza gelince İlkay'ın da dediği gibi benım kaskom bana ödeme yaptıktan sonra karşı 2 aracın kaskosundan bu parayı alacak. Sanırım yarı yarıya alacak.


geçmiş olsun...
Teşekkür ederim.

Çok geçmiş olsun. İyi ki size birşey olmamış. Yeni motorunuzla şimdiden kazasız belasız sürüşler
Teşekkür ederim. Amin cümlemize
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst