CBR*m :)

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
334
Geçmişten günümüze :)
376666_2242862874196_1326815281_32193515_1093968247_n.jpg

305755_2242863794219_1326815281_32193519_434789709_n.jpg

298860_2254937856063_1326815281_32198467_1685248689_n.jpg
387307_2351625033182_1326815281_32238970_1846130740_n.jpg

375313_2359530150805_1326815281_32242480_1077928627_n.jpg

Dayanamamıştık :)
396449_2691445488481_1326815281_32379578_626163947_n.jpg

419528_2691448568558_1326815281_32379581_467119105_n.jpg

428819_2691452808664_1326815281_32379586_15161338_a.jpg

426633_2803104479886_1326815281_32417831_466004216_n.jpg

407515_2841105669892_1326815281_32431983_1444772157_n.jpg


429802_2845667223928_1326815281_32434823_1377032960_n.jpg

148 :)
422982_2803266283931_1326815281_32417862_122075625_n.jpg

FB Virajı.
430660_2803285444410_1326815281_32417865_1076863594_n.jpg

Şimdilik bukadar.Umarım beğenirsiniz :)
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Kazasız belasız sürüşler :) Şu xenon'u nerde yaptırdın acaba ? Bende düşünüyorumda garantiden filan çıkar mı acaba.Sorun filan çıkarır mı çekiniyorum biraz
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
334
Aldığımda vardı.Hiçbir problemde yaratmıyor akü açısından.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Aldığımda vardı.Hiçbir problemde yaratmıyor akü açısından.

Bakalım kaliteli bişey bulursam bende yaptırmayı düşünüyorum.Mercekli yaptırcaktım ama şuanlık uygun mercek bulamadık.Bu arada aynaları değiştirmeyi düşündün mü hiç ? Aynalar görüntü olarak çok çirkin,ben aldığım gibi değiştirmiştim aynaları 600f aynası ile.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
334
Şuan üzerinde 600RR aynası var :)
Teşekkür ederim
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
hocam güle güle kullan motosikletin güzel görünüyor :) aynaları nerden ve kaça aldın kardeş ? bende bu kısa aynalardan almayı düşünüyorum 600rr aynasıydı sanırım ?
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Çok beğendim güzel olmuş özellikle 148 cik olan fotografı. Tekerin düz bassın kardeşim
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
125cc ama 600cc gibi gözüküyor ben çok beğendim kazasız belasız sürüşler arkadaşım..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
334
Teşekkür ederim arkadaşlar.
Aynaları Sahibinden.com da aratabilirsin.ben aldıgımda vardı. 100 lira diye biliyorum.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Teşekkür ederim arkadaşlar.
Aynaları Sahibinden.com da aratabilirsin.ben aldıgımda vardı. 100 lira diye biliyorum.

Benim aynalarda 100 liraya aldım ama çok kalitesiz çıktı,katlayamıyorum.Seninkiler iyi gibi.Eğer aldığın linki verebilirsen ben tekrar almayı düşünüyorum
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
kaskın 148km deki rüzgar durumu nasıl vede buğu önleyici bir özelliği varmı agv bakıyorumda ses rüzgar falan ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
148 de vibrasyon oluyormu?
makine çok temiz maşallah.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
334
Kaskta spolier oldugu için yalpalama yapmıyor.Seste çok az alıyor.Vizör buhar yapmıyor.Karda denedim :D
148 üst limitler oldugu için biraz vibrasyon oluyor fakat göze batıcak kadar değil.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Kaskta spolier oldugu için yalpalama yapmıyor.Seste çok az alıyor.Vizör buhar yapmıyor.Karda denedim :D
148 üst limitler oldugu için biraz vibrasyon oluyor fakat göze batıcak kadar değil.
almayı düşünüyorumda k-3 lerden 450tl civarı yola atmıyalım sonra parayı die sordum
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
334
Renk konusunda hiçbir sıkıntım yok memnunum :) Teşekkür ederim.
Arkadaşımdan 2. el aldım.200 TL ye.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst