Aldığımda vardı.Hiçbir problemde yaratmıyor akü açısından.
Teşekkür ederim arkadaşlar.
Aynaları Sahibinden.com da aratabilirsin.ben aldıgımda vardı. 100 lira diye biliyorum.
almayı düşünüyorumda k-3 lerden 450tl civarı yola atmıyalım sonra parayı die sordumKaskta spolier oldugu için yalpalama yapmıyor.Seste çok az alıyor.Vizör buhar yapmıyor.Karda denedim
148 üst limitler oldugu için biraz vibrasyon oluyor fakat göze batıcak kadar değil.