Kardeşim Niye dalga geçeyimmi ki ben böle nick almak istedim erkek adamla ilgisi yokYeni üye, bence sen bizle dalga geçiyosun boyu kısa olsa da erkek adam kısamotorcu diye nick almaz :farao:
OffHarbiden hevesim kırıldı Ama CBr 125r de İyidir .Yalnız eski kasa ve yeni kasada ölçü farkı varmı ? Sele yüksekliği filan ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...72214937/detayYani o konuda net bi bilgim yok bana her 2side aynı gibi geldi ama tabii dışardan bakınca eski kasalar daha çelimsiz durduğundan belki daha kısada olabilir yada yeni kasalar çok kaslı olduğundan yüksek duruyorda olabilir
Dediğim gibi git gör dene al kullan![]()
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...72214937/detay
Motor araken bunu buldum modelden kaybediyor ama sizce ?
Buyur kardeşim birdaha koydumVerdiğiniz link açılmıyor?
Şafak seni bkliyorum alınırmıVerdiğiniz link açılmıyor?
Buyur kardeşim birdaha koydum
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-kelepir-fiyata-gs500-72214937/detay
[/url]
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:08 ----------
Şafak seni bkliyorum alınırmı
E cbr125 e ayağın yetişmiyorsa bunu nasıl kullanacaksın ki?
Ayrıca çook yaşlı bi motosiklet. Bu tip yüksek hacimli motosikletlerin kazasızını temizini bu yaşlarda bulmak imkansız gibi birşey. Ayrıca az bütçeyle 500lük motor sahibi olurum diye kesinlikle düşünme illaki o motosikletin ağır bakımı olacak ve bu ağır bakım sana epey pahalıya patlar. Başka bir konuda benzin sen 3bin 5bin zor biriktirirken bunun deposuna koyacak benzinde yıllık vergisini ödemekde epey zorlanacaksın
Kısaca platform ayakkabı alırsan. Paran çoksa tanıdığın çok iyi işten anlayan bi tamircin varsa hepsinden önemlisi kullanmak için yeterince tecrüben varsa al. Ama bunlardan 1 tanesi yoksa vazgeç bu sevdadan
---------- Post added at 22:18 ---------- Previous post was at 22:16 ----------
Yahu öyle bi yazmışsın ki ilan sahlbiyle notere gitmişsinde benim cevabımı bekliyormuş gibi olmuşhocam kararı sen vereceksin bunlar sadece benim görüşüm. Ama iyi düşün taşın sonradan pişman olma
Evet biraz yaşlı.birazda dediğin gibi olmuş .ve zengin filan değilim kısaca şöyle diyimBen 3,500 e kadar Race-Commuter Motor düşünüyorum.(commuter seçmemein sebebi Bazı modeller var çok süper) Önerebilceğin varmı bu bütçeye.( bu arada o ilanın sahibini 2 dk önce aradım ve ruhsat Kaybetmiş )