Arkadaşlar kısayım yardım edermsiniiz ?

Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Deneyerek motosiklet al kardeşim..
Ben bunu rahat kullanabiliyorum dediğin motoru garajına götür:bounce:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Yeni üye, bence sen bizle dalga geçiyosun boyu kısa olsa da erkek adam kısamotorcu diye nick almaz :farao:
 
Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
26
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
Off :) Harbiden hevesim kırıldı Ama CBr 125r de İyidir .Yalnız eski kasa ve yeni kasada ölçü farkı varmı ? Sele yüksekliği filan ?

Yani o konuda net bi bilgim yok bana her 2side aynı gibi geldi ama tabii dışardan bakınca eski kasalar daha çelimsiz durduğundan belki daha kısada olabilir yada yeni kasalar çok kaslı olduğundan yüksek duruyorda olabilir :)

Dediğim gibi git gör dene al kullan :)
 
Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
26
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010

E cbr125 e ayağın yetişmiyorsa bunu nasıl kullanacaksın ki?

Ayrıca çook yaşlı bi motosiklet. Bu tip yüksek hacimli motosikletlerin kazasızını temizini bu yaşlarda bulmak imkansız gibi birşey. Ayrıca az bütçeyle 500lük motor sahibi olurum diye kesinlikle düşünme illaki o motosikletin ağır bakımı olacak ve bu ağır bakım sana epey pahalıya patlar. Başka bir konuda benzin sen 3bin 5bin zor biriktirirken bunun deposuna koyacak benzinde yıllık vergisini ödemekde epey zorlanacaksın

Kısaca platform ayakkabı alırsan. Paran çoksa tanıdığın çok iyi işten anlayan bi tamircin varsa hepsinden önemlisi kullanmak için yeterince tecrüben varsa al. Ama bunlardan 1 tanesi yoksa vazgeç bu sevdadan :)

---------- Post added at 22:18 ---------- Previous post was at 22:16 ----------

[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:08 ----------


Şafak seni bkliyorum alınırmı

Yahu öyle bi yazmışsın ki ilan sahlbiyle notere gitmişsinde benim cevabımı bekliyormuş gibi olmuş :p hocam kararı sen vereceksin bunlar sadece benim görüşüm. Ama iyi düşün taşın sonradan pişman olma
 
Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
26
E cbr125 e ayağın yetişmiyorsa bunu nasıl kullanacaksın ki?

Ayrıca çook yaşlı bi motosiklet. Bu tip yüksek hacimli motosikletlerin kazasızını temizini bu yaşlarda bulmak imkansız gibi birşey. Ayrıca az bütçeyle 500lük motor sahibi olurum diye kesinlikle düşünme illaki o motosikletin ağır bakımı olacak ve bu ağır bakım sana epey pahalıya patlar. Başka bir konuda benzin sen 3bin 5bin zor biriktirirken bunun deposuna koyacak benzinde yıllık vergisini ödemekde epey zorlanacaksın

Kısaca platform ayakkabı alırsan. Paran çoksa tanıdığın çok iyi işten anlayan bi tamircin varsa hepsinden önemlisi kullanmak için yeterince tecrüben varsa al. Ama bunlardan 1 tanesi yoksa vazgeç bu sevdadan :)

---------- Post added at 22:18 ---------- Previous post was at 22:16 ----------



Yahu öyle bi yazmışsın ki ilan sahlbiyle notere gitmişsinde benim cevabımı bekliyormuş gibi olmuş :p hocam kararı sen vereceksin bunlar sadece benim görüşüm. Ama iyi düşün taşın sonradan pişman olma

Evet biraz yaşlı.birazda dediğin gibi olmuş .ve zengin filan değilim kısaca şöyle diyim :) Ben 3,500 e kadar Race-Commuter Motor düşünüyorum.(commuter seçmemein sebebi Bazı modeller var çok süper) Önerebilceğin varmı bu bütçeye.( bu arada o ilanın sahibini 2 dk önce aradım ve ruhsat Kaybetmiş )
 
Katılım
29 Kas 2010
Mesajlar
94
valla kardeşim sen yolun başında gibi gözüküyorsun.şimdi ailevi ve de maddi durumlarını bilmiyorum.ama eğer annen ve de baban bu işe şiddetle karşı iseler bence hiç bulaşma.ha dersen ki yok ben çok istiyom illaki alacam.ok al.fakat bir allah muhafaza kaza yaptığında o zaman ki verecekleri tepkileri hiç düşünemiyorum zaten.ben de kaza yaptım ama.kaza yapmama rağmen çok önemli bişey değil sadece direksiyon yamuldu dedim oysa motor neredeyse pert olacaktı.
diğer bir konu diyorsun kşi çok kısayım.ben de öyle 1.62 ben de geçen kış sattım motorumu ybr125 vardı.benim de ayaklarım yere deymiyordu.hep parmak uçlarında.fakat daha sonradan bu hastalık oluyor.hafiften bir çukura denk gel küt aşağıdasın.sonra bu ergonomik olmuyor.bunu zamanla anlıyorsun çektiğin acılar ile.ha illa ki alacam diyosan al bir ybr125 o senin için ideal.hafiftir ve de yere öteki motorlara nazaran daha yakındır.bunları anlatmak bir arkadaş olarak boynumun borcudur.
saygılar...
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
Evet biraz yaşlı.birazda dediğin gibi olmuş .ve zengin filan değilim kısaca şöyle diyim :) Ben 3,500 e kadar Race-Commuter Motor düşünüyorum.(commuter seçmemein sebebi Bazı modeller var çok süper) Önerebilceğin varmı bu bütçeye.( bu arada o ilanın sahibini 2 dk önce aradım ve ruhsat Kaybetmiş )

Ozaman %90 çalıntıdır zaten bulaşmaya gelmez

Valla yerinde olsam ki bi nevi yerindeyim (yaza bende almayı düşünüyorum) :p tvs apache bak derim hem daha kalıplı hem beygiri muadillerine göre birazcık daha yüksek ve kalite bakımından çok farkı yok. Sonuç olarak diyorsan ybr de alsam tvs de alsam ayağım yetişmeyecek ozaman tvs derim. Hem dijital km göstergeside var çok daha şık. Yaza bütçem olursa bende düşünüyorum inşallah banada nasip olur :) .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst