
buda benim kullandığım motorlar içinde göstergesini en beğendiğim motorum hem daha ulaşılabilir felon ve kanuncan ın paylaştıkları biraz lüküs
[url]http://img17.imageshack.us/img17/5800/5676095.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
bende tam tersi eski göstergenin el atarisi gibi olduğuna inanıyorum yeni gösterge led eskisi led değil ısıklandırmasıda ne göz alıyor nede odaklanma gerekiyor ayrıca ışığı zaltıp çoğalta biliyorsunuz tamamiyle zevkinize bağlı bütüne yarıma çeyreğe nereden bakarsanız bakın yeni göstergeler çok daha şık ve günümüze uygun yaptığı check devir ibresi yeni led km sayacı ısıklandırması eskiye göre çığır açmış 2006-2007-2008(karbüratörlüler) de kullanılan ibrenin kibrit çöpünden farkı yok kazık gibi cok iri ayrıca göstergenin içi 2009da beyaza büründü bunuda burdan duyurıyımhttp://img152.imageshack.us/img152/8152/gtrgosterge2uh.jpg
Tabiki 2006-7-8 kasa gt 250 r, bu motora aşık oluşumun en büyük sebeblerinden biri.
2006-7 resimdekiyle bire bir, 2008 de ise sadece devir cubuğu ince sivri uclu hale cevrilmiş, rengide beyaz olmuş. Tek kötü yanı her iki secenektede lafta devir cubuğu fosforlu ama gece kötü oluyo insanın gözü yoldayken görüş acında olmasına rahmen devir hakkında bi fikir sahibi olamıyosun, bildiğin odaklanman gerekiyo.
http://desmond.imageshack.us/Himg215/scaled.php?server=215&filename=img2387n.jpg&res=medium
http://img232.imageshack.us/img232/8289/12032009472.jpg
Yeni kasada da hız göstergesi eski elektronik dandik saatler gibi resmen, hele sabah gün ışığında... Devir aksamına laf yok ama, ışıklandırması falan cok hoş, hem cubuktada ışıklandırma kullanılmış.Ama bütüne baktığımızda eskiler daha iyi bence.
Suzuki bu konuda oldukça başarılı bence
[url]http://img837.imageshack.us/img837/2887/hayabusau.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img840.imageshack.us/img840/2305/suzukidl1000vstrom20050.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us