Sizce En Güzel Kadran/Gösterge...(CC Farkı Yok)

Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
şahsen bütün göstergelerin analog olmasını tercih ederdim hem dijitallere göre daha sağlam gibi geliyor hem görünümü daha güzel (ibrenin kadranda dans edişini izlemek ayrı bir zevk benim için :) )

Kısaca en güzel kadran sahip olduğum kadrandır vesselam :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
felon ve kanucan verdiğiniz örneklerde ki kadranlar gerçekten de muhteşem...
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
buda benim kullandığım motorlar içinde göstergesini en beğendiğim motorum hem daha ulaşılabilir felon ve kanuncan ın paylaştıkları biraz lüküs :D


Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Katılım
23 Eyl 2011
Mesajlar
28
595965128ou.jpg


bence beverly 300 srt
 
Katılım
6 May 2008
Mesajlar
319
gtrgosterge2uh.jpg

Tabiki 2006-7-8 kasa gt 250 r, bu motora aşık oluşumun en büyük sebeblerinden biri.
2006-7 resimdekiyle bire bir, 2008 de ise sadece devir cubuğu ince sivri uclu hale cevrilmiş, rengide beyaz olmuş. Tek kötü yanı her iki secenektede lafta devir cubuğu fosforlu ama gece kötü oluyo insanın gözü yoldayken görüş acında olmasına rahmen devir hakkında bi fikir sahibi olamıyosun, bildiğin odaklanman gerekiyo.
scaled.php

12032009472.jpg

Yeni kasada da hız göstergesi eski elektronik dandik saatler gibi resmen, hele sabah gün ışığında... Devir aksamına laf yok ama, ışıklandırması falan cok hoş, hem cubuktada ışıklandırma kullanılmış.Ama bütüne baktığımızda eskiler daha iyi bence.
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Ben şuanda bunu kullanıyorum gayet te hoşuma gidiyor. :)

İhtiyacım olan herşey basit ve okunaklı bir şekilde mevcut. :)

Honda_CBR125RR_07_compteur_stpz.jpg
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
KTM%2B125%2BDuke%2Bfirst%2Bride_%2528720p%2529%2B0680.png


Bayılıyorum buna! KTM Duke 125.

29780_380836391593_585666593_3896528_1900427_n.jpg


Bu da işlevsiz devir saatine rağmen çok güzel gözüken Fazer'ımın gösterge paneli :)
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
122
onu bunu bilmemde senin konu açmadaki ufkun ve yaratıcılığına hayranım hocam. ciddi de olsan saçmalasanda senin topikler bir başka oluyor valla mt de teksin :cat:
 
Katılım
4 Tem 2005
Mesajlar
214
osman22 ortadaki foto benim km ve saate dikkat edin oylesine mola icin durdugumda bir anda gorunce inanamadigim gostergeyi fotograflamistim

scaled.php
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
http://img152.imageshack.us/img152/8152/gtrgosterge2uh.jpg
Tabiki 2006-7-8 kasa gt 250 r, bu motora aşık oluşumun en büyük sebeblerinden biri.
2006-7 resimdekiyle bire bir, 2008 de ise sadece devir cubuğu ince sivri uclu hale cevrilmiş, rengide beyaz olmuş. Tek kötü yanı her iki secenektede lafta devir cubuğu fosforlu ama gece kötü oluyo insanın gözü yoldayken görüş acında olmasına rahmen devir hakkında bi fikir sahibi olamıyosun, bildiğin odaklanman gerekiyo.
http://desmond.imageshack.us/Himg215/scaled.php?server=215&filename=img2387n.jpg&res=medium
http://img232.imageshack.us/img232/8289/12032009472.jpg
Yeni kasada da hız göstergesi eski elektronik dandik saatler gibi resmen, hele sabah gün ışığında... Devir aksamına laf yok ama, ışıklandırması falan cok hoş, hem cubuktada ışıklandırma kullanılmış.Ama bütüne baktığımızda eskiler daha iyi bence.
bende tam tersi eski göstergenin el atarisi gibi olduğuna inanıyorum yeni gösterge led eskisi led değil ısıklandırmasıda ne göz alıyor nede odaklanma gerekiyor ayrıca ışığı zaltıp çoğalta biliyorsunuz tamamiyle zevkinize bağlı bütüne yarıma çeyreğe nereden bakarsanız bakın yeni göstergeler çok daha şık ve günümüze uygun yaptığı check devir ibresi yeni led km sayacı ısıklandırması eskiye göre çığır açmış 2006-2007-2008(karbüratörlüler) de kullanılan ibrenin kibrit çöpünden farkı yok kazık gibi cok iri ayrıca göstergenin içi 2009da beyaza büründü bunuda burdan duyurıyım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst