Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Anladım ya temiz olduktan sonra aslında eski kasa daha bi klasik hoş geliyor gözüme :D
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
neden gt250comet lerin gt250r lara göre sürüşünün kolay olduğu söyleniyor?
sonuçta aynı motorun grenajsızı değilmi?
tabi bide oturma pozisyonu rahat deniyor.
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
neden gt250comet lerin gt250r lara göre sürüşünün kolay olduğu söyleniyor?
sonuçta aynı motorun grenajsızı değilmi?
tabi bide oturma pozisyonu rahat deniyor.
gidon(direksiyon) farkı var.
Bir de direksiyonların sağa-sola dönme açısı GT250R'da daha dar 27derece. GT250 comet'de ise 33 derece.Bu da şehir içi kullanımda rahat bir motosiklet olmasını sağlıyor


Alçak direksiyon seebiyle yatarak kullanman gerekiyor
Hyosung_Motosiklet_GT_250_R.jpg


yüksek direksiyon dik oturuş ile kullanıyorsun.
i_2011_GT250.jpg
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
arkadaşlar amortisorler bazen sarı bazen sıyah 2010larda nedendır acaba ?

Model yılına göre makyajlanması nedeniyle.

güzel motor bakımlarını nerde yaptırdınız acaba ?

Teşekkür ederim. Öncesinde Bodrum'da yapılmış bakımları, ben genelde kendim yaparım, üstesinden gelemeyeceğim birşey olursa Hasanpaşa'daki Ergün Usta'ya giderim.
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Merhaba herkese, ben Orhan

Konuyu baştan sona kadar okudum (2-3 gün sürdü vakit buldukta okuyordum). Motosiklet geçmişim kısaca şöyle;

İlk motorum 2007 model GV 250'di. Çok güzel motordu beni hiç üzmedi. Yaklaşık 1,5 yıl (10~11.000 km kadar) kullandım. O zamanda Hyosung'u çok inceleyip karar vermiştim. GV 250 topicinin eski müdavimlerindendim.

Sonrasında onu satıp 2004 model Transalp XL650 aldım. Onuda yaklaşık 9 kadar (6.000 km) kullandım. Sonrasında otomobil ihtiyacından dolayı onu sattım :( Sonra içimdeki motosiklet aşkı daha fazla dayanamayacağımı hissettirdi bana ve o dönemde yeni ev aldığımdan dolayı maddi olarak sıkışıktım, kredi kartıyla Honda CBF 150 aldım.

CBF'i de yaklaşık 9 aydır 5.000 km'dir kullanıyorum. İlk kez sıfır motor almıştım, lastiklerini Michelin ile değiştirdim, full koruma demirleri taktırdım, yan ve arka çanta demiri taktırdım, 46 Lt topcase aldım vs.vs. CBF ile sorunsuz bir şekilde anlaşıyoruz ama eşim tipinden dolayı motosikleti beğenmiyor bende mecburen motoru yükseltme arayışlarına giriştim. Sonunda ilk göz ağrım Hyosung aklıma geldi ve naked modeli olan GT 250'ye karar kıldım. Çünkü endura oturuşuna en yakın 250 cc'de istediğim fiyatlarda bulabileceğim tek motosiklet buydu. Çünkü ileride niyetim tekrar enduro motosiklete geçmek.

CBF'i satmadan takasa girerek motosiklet almaya karar verdim, bir arkadaş ile görüşüyoruz şu anda, havalar düzelirse inşallah gidip bakacağım motora. Beğenirsek motorları üzerine nakit vererek takasa gireceğim. Aranızda yada çevrenizde CBF 150 ile takas düşünen olursa bana özelden mesaj yazabilir, yada [email protected] adresine mail gönderebilir.

Kendimi tanıtabilmek adına biraz uzun oldu, inşallah yakın zamanda (1-2 hafta içinde) bende GT 250 sahibi olarak burada olacağım.
 
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
15
arkadaşlar lastik tavsiyesi ve fiyatı acil lütfen

---------- Post added at 20:43 ---------- Previous post was at 20:40 ----------

Pirelli Sport Demon
Metzeler-lasertec
Michelin Pilot
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Merhaba herkese, ben Orhan

Konuyu baştan sona kadar okudum (2-3 gün sürdü vakit buldukta okuyordum). Motosiklet geçmişim kısaca şöyle;

İlk motorum 2007 model GV 250'di. Çok güzel motordu beni hiç üzmedi. Yaklaşık 1,5 yıl (10~11.000 km kadar) kullandım. O zamanda Hyosung'u çok inceleyip karar vermiştim. GV 250 topicinin eski müdavimlerindendim.

Sonrasında onu satıp 2004 model Transalp XL650 aldım. Onuda yaklaşık 9 kadar (6.000 km) kullandım. Sonrasında otomobil ihtiyacından dolayı onu sattım :( Sonra içimdeki motosiklet aşkı daha fazla dayanamayacağımı hissettirdi bana ve o dönemde yeni ev aldığımdan dolayı maddi olarak sıkışıktım, kredi kartıyla Honda CBF 150 aldım.

CBF'i de yaklaşık 9 aydır 5.000 km'dir kullanıyorum. İlk kez sıfır motor almıştım, lastiklerini Michelin ile değiştirdim, full koruma demirleri taktırdım, yan ve arka çanta demiri taktırdım, 46 Lt topcase aldım vs.vs. CBF ile sorunsuz bir şekilde anlaşıyoruz ama eşim tipinden dolayı motosikleti beğenmiyor bende mecburen motoru yükseltme arayışlarına giriştim. Sonunda ilk göz ağrım Hyosung aklıma geldi ve naked modeli olan GT 250'ye karar kıldım. Çünkü endura oturuşuna en yakın 250 cc'de istediğim fiyatlarda bulabileceğim tek motosiklet buydu. Çünkü ileride niyetim tekrar enduro motosiklete geçmek.

CBF'i satmadan takasa girerek motosiklet almaya karar verdim, bir arkadaş ile görüşüyoruz şu anda, havalar düzelirse inşallah gidip bakacağım motora. Beğenirsek motorları üzerine nakit vererek takasa gireceğim. Aranızda yada çevrenizde CBF 150 ile takas düşünen olursa bana özelden mesaj yazabilir, yada [email protected] adresine mail gönderebilir.

Kendimi tanıtabilmek adına biraz uzun oldu, inşallah yakın zamanda (1-2 hafta içinde) bende GT 250 sahibi olarak burada olacağım.

Hayırlısı olur inşallah :) O avatarındaki yer RumeliFeneri olması gerekiyor Ne zaman geldin belkide tanışmısızdır :)

Kırmızı GT250 var bende de oradan çıkartırsın belki. Eğer Tanışmadıysak Tekrar geldiğin zaman haber eyle görüşelim :)



Lastik tavsiyesi kim ne derse Desin Michelin Pilot Road 2Ct (3 dıyemıyorum arka teker ebatı 160 yok 150 de yok ) Mıchelin Pilot Pover 2Ct
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Teşekkür ederim SpartacuS bakalım inşallah önümüzdeki hafta netleşecek. Hayırlısıysa olsun :)

Avatarımdaki yer Garipçe'nin ilerisindeki kale. 2-3 kere gitmişimdir oraya. İlk gitmemde MT'nin bir gezisiydi, o zamanlar ilk motorum GV vardı. Avatarımdaki fotoyu çektiğim zaman 2-3 çift arkadaş gezmeye gitmiştik o zamanlarda Transalp vardı.

Tekrar gidersem yeni motorumla :) haber ederim sana tanışırız inşallah.
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Arkadaşlar motorda enjeksiyonlu ve karbüratorlu arasında yakıt farkı nasıl ?
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
228
Arkadaşlar ufak bir bahara merhaba bakımı yaptım, arada denk geliyorum bu sorunları yaşayanlara, yardımcı olur umarım, buyrun:

Kışın rölantiyi açmak farz olmuş hakkaten, devir soğukken 1400, sıcakken 1900 civarı, az biraz yaksa da en azından kafam rahat... Temiz bujiler de şart.

Aldığım gibi standart bir yağ koymuştum, lensten bakınca rengi güzel gözüküyordu ama işte ikinci el alınca kurt düşüyor insanın içine, gittim bir yağ katkısı aldım, döküp 10 dakika kadar çalıştırdım, tıpayı açtığım gibi resmen zift aktı, yağ nasıl çamurlaşmışsa içinde hepsi söküldü heralde. Sonra yeni yağı koyup filtreyi de değiştirince, motor tıkır tıkır düzenli şekilde çalışıyor ve vites geçişleri çok rahat, boşa geçme sorunundan eser yok. En fazla motoru 3-5 cm oynatınca sorunsuz geçiyor boşa. Daha önce bahsettiğim arka silindirden gelen seste de azalma var. Psikolojik de olabilir tabi ama çok bariz bir sesti önceki =)) yine de egzantrik zinciri biraz gevşek anladığım kadarıyla

Peşinden hava filtresini değiştirmeye geldi sıra. Onu da benzin katkısıyla pekiştireyim dedim karbüratör temizlensin diye. 150 km kadar yol yaptım, 3üncü vitese kadar bütün devir bandını tam gaz geçtim, orta devirlerdeki gaz kesmeden eser kalmadı, pürüzsüz hızlanıyor. Pek alakası var mı tam olarak bilmiyorum aslında, filtre tıkalıysa sürekli olarak sorun yaratması lazım. Bi yerlerde 7000 devirden sonra ikinci boğazın açılmasından bahsetmişti bir arkadaş, belki o açılınca bir dengesizlik oluyordur...
Yardım etsin diye çağırdığım arkadaşım depoyu düşürünce bi an cinayet işleyesim gelse de sıkıntısız hallettik bu işi de.....

Sonra zincir, iyicene temizleyip yağlayınca yüksek vites ve düşük devirlerde daha belli olan sürtünme sesi kayboldu ortadan.

İki kişi sakin kullanım 150 km'den sonra depo henüz 2/3'te ama yemezler, hele bi boşalsın bakalım ne kadar yakacak bizimki...

Şimdi balata tavsiyesi lazım? Yaz geldi, her konuda teknik paylaşım/tavsiyeleri tecrübeliler aktarırsa çok makbule geçer!!

Hyosung'umuza bakalım, gönlünü hoş tutalım..

Bu arada çanta demiri arayan var mı hala? SHAD yapıyormuş aslında bizim motosikletler için, te aşağı kadar da uzanmıyor demirler. Motomax nazlamakta getirmek için, toplanıp baskı yapalım arayan varsa!!
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Merhaba Arkadaşlar,

Bende bugün CBF 150 motorum ile Hyosung GT 250'yi takas ettim. Motoru aldım eve geldim. İlk fırsatta fotolarını ekleyeceğim. Motorun istediğim tüm aksesuarları var hatta fazlası var. Şimdilik sadece lastik ihtiyacım var ve ileride de iridyum buji almak istiyorum. Yalnız lastik şart çünkü üzerinde 2007'den beri olan orjinal lastikleri duruyor ve inanılmaz güvensiz geldi bana zaten taşlaşmış gibi yolda gelirken sürekli tereddütlü geldim. İlk fırsatta hatta önümüzdeki cumartesi değiştireceğim lastikleri inşallah.

Bende kullandıkça burada deneyimlerimi aktaracağım. Herkese kazasız belasız şürüşler diliyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst