- Katılım
- 17 Nis 2011
- Mesajlar
- 1,759
benim motor pırıl pırıl gittigim her yerde sıfırmı diyorlar..sahibindene havada kapar diyorla..bi kaç defa koymustum en son 2 ay önce 1700 tl verdiler..aile satmamı istemedi birazda ben çok sevdigim için motordan ayrılamadım..aslında düsünüyorum cbf almayı şöle 20 bin km de.2008 ile 2010 model arası..son modelleri 2011 den yukarısı bek iyi degil diolar cbf için.bakalım hayırlısı..bu arada xenon far taktırmyı düsünüodum..dün ögrendimki xenon far yasaklanmış die nekadar dogru bilmem ceza yazılarmı aynı şekilde sis farınada ceza yazıolarmış
---------- Post added at 16:08 ---------- Previous post was at 16:04 ----------
herkes su fara hayran kalıyo.servisteki usta bile her gittigimde iyice kontrol ediyo.4 wat çekio verdigi ışık mükemmel.ismini soruyolar ne diye alacaz die isminide bilmiyomki
direk parklara baglı ama araya anahtar koyacam ceza yemeyeyim onun yüzünden
---------- Post added at 16:08 ---------- Previous post was at 16:04 ----------
herkes su fara hayran kalıyo.servisteki usta bile her gittigimde iyice kontrol ediyo.4 wat çekio verdigi ışık mükemmel.ismini soruyolar ne diye alacaz die isminide bilmiyomki