ZIPPIRMAN üyemize emek ve çalışmalarından dolayı teşekkürler

Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
ZIPPIRMAN İmalatını yaptığın sinyal kaşları tek kelime ile mükemmel. Tartışılamaz bir kalıte ve işçilik var. ( Daha önce Hıgway havk sinyal kaşlarını almıştım. Bunlarda kararma oldu. Ne yaptım nekadar temizledim ise sinyal lambalarının kromajı kaşlardan daha parlak görünüyordu. Hemde miknatıs yapışıyordu. Buda demektir ki malzeme % 100 kromdan değil sadece normal sacın üzerine krom kaplamadan yapılmıştır. Çünkü miknatis demire yapışır.)

Şimdi ise iş tamamem tersine döndü. Sizin üretimini yaptığınız kaşlar sinyal lambalarının nikelajından daha parlak ve sık. Kesim dizaynında ise mükemmel bir mimari tasarım var. Ayrıca miknatis kesinlikle yapışmiyor.
Eeee... başka na kaldı diyeceksınız. Vallahi hala kalan var. Ne mi var ? Fiyatı var arkadaşlar fiyatı.. Amerikan gavurlarının üretip millete yerleştirdikleri ünlü markalara resmen meydan okurcasına nerede ise yarı yarıya ücüz. Ellerin dert görmesin arkadaş. Bundan sonraki ürütim ve icatlarını yakından izlemeye alıyoruz. Hemde 3-5 gün kadar kısa sürede siparış elimize geçiyor.Teşekkürü benden önce motosikletim ediyor. Nasıl mi.!! Çünkü keratanın dusündan, yüzündeki gülücükten belli oluyor.Siz gibi mücitlere Ülkemiz mötosikletcilerinin daima ihtiyacı vardır.
:cat::cat::cat:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
hangi motora yapıldı. daha açıklayıcı olsa idi. elin gevurlarına vereceğimize bu arkadaşa nasip olurdu. paramız. foto koyman gerek
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ZIPPIRMAN İmalatını yaptığın sinyal kaşları tek kelime ile mükemmel. Tartışılamaz bir kalıte ve işçilik var. ( Daha önce Hıgway havk sinyal kaşlarını almıştım. Bunlarda kararma oldu. Ne yaptım nekadar temizledim ise sinyal lambalarının kromajı kaşlardan daha parlak görünüyordu. Hemde miknatıs yapışıyordu. Buda demektir ki malzeme % 100 kromdan değil sadece normal sacın üzerine krom kaplamadan yapılmıştır. Çünkü miknatis demire yapışır.)
Şimdi ise iş tamamem tersine döndü. Sizin üretimini yaptığınız kaşlar sinyal lambalarının nikelajından daha parlak ve sık. Kesim dizaynında ise mükemmel bir mimari tasarım var. Ayrıca miknatis kesinlikle yapışmiyor.
Eeee... başka na kaldı diyeceksınız. Vallahi hala kalan var. Ne mi var ? Fiyatı var arkadaşlar fiyatı.. Amerikan gavurlarının üretip millete yerleştirdikleri ünlü markalara resmen meydan okurcasına nerede ise yarı yarıya ücüz. Ellerin dert görmesin arkadaş. Bundan sonraki ürütim ve icatlarını yakından izlemeye alıyoruz. Hemde 3-5 gün kadar kısa sürede siparış elimize geçiyor.Teşekkürü benden önce motosikletim ediyor. Nasıl mi.!! Çünkü keratanın dusündan, yüzündeki gülücükten belli oluyor.Siz gibi mücitlere Ülkemiz mötosikletcilerinin daima ihtiyacı vardır.
:cat::cat::cat:



Utandırma bizi,Hayırlı olsun abi güle güle kullan bunlar kolay işler hele bitirip yollayayım ön camınla sürücü yaslanmanıda tak motoruna çok daha güzel olacak







---------- Post added at 11:39 ---------- Previous post was at 11:37 ----------

hangi motora yapıldı. daha açıklayıcı olsa idi. elin gevurlarına vereceğimize bu arkadaşa nasip olurdu. paramız. foto koyman gerek

Acun kardeşim bizim motorlar shadow
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Arkadaşlar ben bu sinyal kaşlarını avatarımda görünen Honda Şhadow motosikletime kullandim. Okadar mükemmel bir polisaj yapılmış ki kaşların üzerindeki kromaj resmen bir ayna kadar kusursuz duruyor. Kaşlar birçok model motosikletlerin sinyal lambalarına takılabilir. Montajı yapılmış vaziyette sinyal lambasının fotosunu koysam daha mantikli olurdu. Çünkü motosikletlere çok güzel bir estetik veriyor. Ben fotoğraf koyma konusunda biraz beceriksizim. Bu nedenle sizlerden özür dilerim. İnşallah ZIPPIRMAN kardeşimiz bu yazıyı okur ve fotoğraf koyar.

Evet arkadaşımız duyarlı davranıp daha ben yazıyı yazarken fotoları koymuş.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
801
Kullandığınız krom baya etli duruyor tasarımda başarılı gayet estetik elinize sağlık .
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
350
Desteklenmeli. Hatta ZIPPIRMAN ürünlerini seri üretime geçirmeli. Yurt dışında ufak tefek imalatlarla başlayıp marka olan çok örnek var. ZIPPIRMAN Highway Hawk'tan daha iyi üretim yapıyorsa tek eksiği markalaşmak derim ben.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fotoğrafsız reklam alkolsüz biraya benzer içsen de birşey anlayamazsın :)

Arkadaşım bu bir teşekkür yazısı olmuş osman abiye ben teşekkür ederim
Reklam demen biraz nahoş ve düşünmeden edilmiş bir söz az çok tanıyorsun bizi profilimde mesajların hala duruyor,banada bir shadow bulalım dediğiniz!!
ne bu reklama nede bunu iş olarak düşünüp bundan gelecek paraya çok şükür ihtiyacımız yok
Umaraım hayalin olan shadowunu bulur ve alırsında
sana bunları ön camını sürücü yaslanmanı basamaklarını falanda BİLA ÜCRET,PARASIZ,BEDAVA, BELEŞE yaparım söz,sende bir alkollu bira ısmarlarsın artık herhalde ama ben herkesle içmem sağolasın
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
328
ZIPPIRMAN Hocam
sadece üretimi yaptığınız malzemelerin krom kaplama işlerinimi yaparsınız.
yoksa size parça gönderilse gelen parçalarada kaplama işlemi yaparmısınız.?
muhtemelen forumdan bu gibi ihtiyacları olan arkadaslarımız çıkacaktır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ZIPPIRMAN Hocam
sadece üretimi yaptığınız malzemelerin krom kaplama işlerinimi yaparsınız.
yoksa size parça gönderilse gelen parçalarada kaplama işlemi yaparmısınız.?
muhtemelen forumdan bu gibi ihtiyacları olan arkadaslarımız çıkacaktır.

Dostum gördükleriniz kaplama değil AISI 204 kalite 1,2 kalınlığında paslanmazdır demiri krom kaplama değil
kaplama işi ülkemizde ne yazıkki gerektiği gibi yapılmamakta öncelikle malzeme kimyasalla temizlenip yıkanıp uygun kalınlıkta bakırla kaplanmalı ve bakırın üzerine krom kaplanmalıdır
gelin görünki bakırı kaplamadan malzemeyi direk krom kaplayan esnafların elinden ne yaparsanız yapın çekeceğiniz vardır ern iyisi paslanmaz çalışmaktır
ben sadece kendi motoruma (VT750 Shadow)birşeyler yaptığımda isteyen dostlar olursa onlarada yapıyorum
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Ben üretene,sanatçıya üstüne bir artı katana saygı duyarım.Saygılarımı sunarım Zıppırman:cat:
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
Arkadaşım bu bir teşekkür yazısı olmuş osman abiye ben teşekkür ederim
Reklam demen biraz nahoş ve düşünmeden edilmiş bir söz az çok tanıyorsun bizi profilimde mesajların hala duruyor,banada bir shadow bulalım dediğiniz!!
ne bu reklama nede bunu iş olarak düşünüp bundan gelecek paraya çok şükür ihtiyacımız yok
Umaraım hayalin olan shadowunu bulur ve alırsında
sana bunları ön camını sürücü yaslanmanı basamaklarını falanda BİLA ÜCRET,PARASIZ,BEDAVA, BELEŞE yaparım söz,sende bir alkollu bira ısmarlarsın artık herhalde ama ben herkesle içmem sağolasın

kusura bakmayın benim patavatsızlığımdan kaynaklanan bir yanlış anlaşılma oldu galiba... siz de beni tanısanız niyetimi anlardınız...
bu arada ben de shadow almak için çok uğraştım. ekonomik durumumdaki dalgalanmalardan dolayı hayalime bir türlü kavuşamadım. bu sitede shadowu olan herkesi ilgiyle takip ediyorum. tekrar özür diler saygılarımı sunarım...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
görol abi eline sağlık daha önce de dediğim gibi honda arge elemanlarına boşuna maiş veriyor bence onları işten atıp böyle elit modellerin aksesuarlarında değişik kaliteli görsel olarakta mükemmel derece yenilikçi fikirleri olan seni işe almaları gerek abi sen bu yaptığın aksesuarları honda fabrikasına yollamayı hiç düşündün mü? eğer düşünmediysen bence düşün çünkü honda bu yaptıklarından fabrikada ürettiği motorlara takmak isteyebilir:cat:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
el emeğine sonsuz saygımız var.ellerine sağlık çok iyi iş çıkarmışsın :cat:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
gürol abi hızır servis gibidir, taaa bana kadar elini uzattı.
Allah ondan ve tüm iyilerden razı olsun....

seni tanımış olmaktan mutluyum güol abi :)
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
görol abi eline sağlık daha önce de dediğim gibi honda arge elemanlarına boşuna maiş veriyor bence onları işten atıp böyle elit modellerin aksesuarlarında değişik kaliteli görsel olarakta mükemmel derece yenilikçi fikirleri olan seni işe almaları gerek abi sen bu yaptığın aksesuarları honda fabrikasına yollamayı hiç düşündün mü? eğer düşünmediysen bence düşün çünkü honda bu yaptıklarından fabrikada ürettiği motorlara takmak isteyebilir:cat:

Evet.. TAYFUNBORA arkadaşımızın dediği gibi emekçi eller öpülür arkadaşlar. Bence Honda'ya fikirleri ve yaratıcılığını kaptırana kadar mustafaat nicklı arkadaşın dediği gibi emeğinin karşılığını kendisi alsın. Ben yıllardır motosiklet üstünde giderim. Asya'dan Afrıka'ya kadar motosikletle gezdiğim yerler var. Azçok kaliteden anladığım kadarı ile yaptığı işi tam bir doğruluk zihniyeti ile yapmış. Ellerine sağlık. Benim gibi kıl adamın beğendiğini bir başkasının beğenmeyeceğını zannetmiyorum. Keşke bu arkadaş üretimi seri olarak yapsın, ihtiyaç sahipleride kazıklanmadan kaliteli malzemeyı ucuza alsınlar, böylece yapan arkadaşı da teşvik ederek aradığımızı üreten birileri bizler için ve ülkemiz için çalışmış olsun.
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
1,071
Gürol Bey ;
Lazerle kesip merdaneye mi soktunuz? Hiç iz vs. olmamış çk güzel maşallah. Son parlatma işlemi vs. mi var yoksa incitmeden merdane yapacak bir yöntemmi buldunuz. Paylaşırsanız sevinirim. Kromla çalışmak hep korkutuyor çünkü beni. Bizim imalat atolyemiz biraz kaba işçiliğe müsait olduğundan ne zaman pazlanmaz bir iş yapsam (üzerindeki filmi sökmesemde) rezil oluyor çiziklerden.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst