- Katılım
- 11 Kas 2011
- Mesajlar
- 73
maxi97 çok teşekkür ederim. diğer zcnin lastikleri buz motorda değiştirmiştik 240 liraydı fiyat aldım dün hala 240. güven verdikleri için orayı tekrar tercih edeceğim.
şimdi bana kalan amortisör. bu konuda uğraşmak gerek. siz yaptınız mı bu işlemi?
şimdi bana kalan amortisör. bu konuda uğraşmak gerek. siz yaptınız mı bu işlemi?