Ben e mail attım bakalım ne dicekler. Bu arada buluşma akşamı görüştüğümüz yerden pazar günü fiyat alamadım. Ama salı günü alcam. Resimleride götürcem.

Mercekli xenon far hazır işte oğlum daha ne istiyon senin ybr yede takalım bundan:cherry:Bizim yapcamızın hazırı işteÇakar lambada takın artık tam olsun yahu![]()
Mercekli xenon far hazır işte oğlum daha ne istiyon senin ybr yede takalım bundan:cherry:Bizim yapcamızın hazırı işte![]()
Oldu sende bana bi ceket alıver o zaman ful korumalı hediye:cherry:Zaten bugün amatisörüm gacur gucur ses çıkarmaya başladı yağladık ama fayda etmedi yarın bida baktırcam.ben motoru alıyım siz hediye edin onu![]()
Oldu sende bana bi ceket alıver o zaman ful korumalı hediye:cherry:Zaten bugün amatisörüm gacur gucur ses çıkarmaya başladı yağladık ama fayda etmedi yarın bida baktırcam.
Hacı inanmazsın ama korumalar almak için sözlümle para biriktiriyoruz. Hergün o 1 tl kumbaraya atıyo ben 1 tl atıyom. Taksitle alıp her ay taksiti böyle para biriktirip ödicem. Bu haldeyim işte sen bankadan kredi diyon:cherry:hobidiiik yav napsak topluca bankadan bi 500bin çekip moturmu alsak hepimiz :d
Hacı inanmazsın ama korumalar almak için sözlümle para biriktiriyoruz. Hergün o 1 tl kumbaraya atıyo ben 1 tl atıyom. Taksitle alıp her ay taksiti böyle para biriktirip ödicem. Bu haldeyim işte sen bankadan kredi diyon:cherry:[/QUOTE
Ben napıyımhergün resimlerle idare ediyorum
![]()
Zaten arka amatisörden ses geliyo napcam diye dert yanıyom :salut: Usta bugün yağladı salıncağı ama ses ordan değil amatisör körüğü patlamış olabilir diyo biride vıyyy nanayı yedim ben :salut:Hacı inanmazsın ama korumalar almak için sözlümle para biriktiriyoruz. Hergün o 1 tl kumbaraya atıyo ben 1 tl atıyom. Taksitle alıp her ay taksiti böyle para biriktirip ödicem. Bu haldeyim işte sen bankadan kredi diyon:cherry:[/QUOTE
Ben napıyımhergün resimlerle idare ediyorum
![]()
Renonun amatisörden daha yumuşak benim amatisörler:cherry:Bende hazırlamıstım renonunkini tüh
Valla kardeşim ya Allaha çok şükür hep ufak sorunları ufak çözümlerle atlattım motorumda o yüzden çok şanslıyım:cherry:Neyse gençlik ben kaçar biraz gezem gelem:cherry:hadi gözün aydın bayram kardesim iyisin yine
:cherry:Sabır sabır:cat:Valla nispet olmasın yağmur falan dinlemedim gezdim baya:cherry:Bu sıralar fazla gezmeye başladım zatenNispet yapma la :/
---------- Post added at 22:33 ---------- Previous post was at 20:42 ----------
http://www.motosiklet.net/forum/etk...435-5-subat-2012-sapanca-gezisi-fotolari.html
BeylerİÇİM YANAR İÇİM KANARDAA İİİİİİSSYEEEEEAAAAAAAANNN !
:cherry:Sabır sabır:cat:Valla nispet olmasın yağmur falan dinlemedim gezdim baya:cherry:Bu sıralar fazla gezmeye başladım zaten
Örnek http://www.motosiklet.net/forum/etk...un-ilk-gezisi-guzel-havayi-degerlerdinme.html