Honda'nın 2012 Bombası 125 CC 2 haftaya geliyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete_han abi bekliyoruz haberlerini:bestmt:

bende bekliyom habar...:p

harbi şu motor gelse ne hoş olurya :)


+1:p

genç subaylar rahatsız dedik dinlemedin
mete kalkancı ortalıkta cirit atıyor, rejim tehlikede dedik dinlemedin
gittin g8 ülkelerinden motor resimleri koydun buraya
SiAyEy den talimat geldi, hala bildiğini okuyorsun
29 şubatta gelecek diyorsun
ne malum 2. bir 28 şubat sürecine kurban gitmeyeceğin
seyrantepe caddelerinde tankslapper mi yapalım


yok 29 Şubatta bayi toplantısı varmış...orada da son dakkaya kalabilir didim hacı...


ama eninde sonunda fuarda görmeyecekmiyiz...rahat olun yav...:p

kanun hukmunde kararname cikmis, bu sene subati 28 cektirteceklermis :queen:
honda da daha once 29unda duyurcam dedinden mutevellit yapilcak bisey yokmus, bu ne hondanin sucu ne de hukumetin, tek suclu mete_han, bence dovup iyice yumusatip sonra da kofte yapalim, gaza getirmiyim sizi ama konu acilis tarihi 21 ocak bugun 2 subat yani sayin 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 1 2 olmus 13 gun, iki haftaya kalmis 1 gun :) yarin toplanip sovtivi binasinin arkasinda yakalayalim bence

zaten şovtivi binası arkasında genelde otoparkta duruyorum...sıkıntı yok yani...yakalarsınız tenhada...:p

konu 21 ocakta açılmış bahsi geçen tarih iki hafta eder 14 gün.
Bugün itibariyle 12gün dolmaktadır.Banstar mete efendi cumartesi saat 24.00 a kadar vaktin var bu motorlar geldi geldi, gelmedi ayağını denk al hain bir pusuya bakar.Bu kadar milleti celeyana getirdin bu halk motor ister.
:queen:

bana bişey olursa Honda fabrikası önüne siyah çelenk bırakın...:p Honda yoluna gitti yazın üzerine...:p


Çok Pis Gaza Geldim Hemen Çökelim Üstüne :flower::flower:

beni görmediğin belli ...çökmek teknik olarak mimkin değil...:p


http://www.youtube.com/watch?v=UTFVvms5wN0&feature=related

ise gitmek icin motor ariyordu, elinde soyle bir iki km gidince bozulacak birsey olan versin :) yolda yakalariz

çinçon olsun çamurdan olsun dönemindeyim valla...:p
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
yok 29 Şubatta bayi toplantısı varmış...orada da son dakkaya kalabilir didim hacı...
ama eninde sonunda fuarda görmeyecekmiyiz...rahat olun yav...:p

günah bizden gitti o vakit
MT nin selameti hususunda birtakım endişelere kapıldığımız içundur ki netekim
selamet yazıp 29.02 ye gönderin
hasan mutlucan dan "yine de şahlanıyor aman, kolbaşının yandım da cbf150 si" şarkısı cebinize gelsin
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Off offf off off Maaşallah Honda Kırdı Geçirdi Biz Yeni Model Beklerken Zammı Dayadı
Honda Tüm Üç kağıtçılık Onda :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
günah bizden gitti o vakit
MT nin selameti hususunda birtakım endişelere kapıldığımız içundur ki netekim
selamet yazıp 29.02 ye gönderin
hasan mutlucan dan "yine de şahlanıyor aman, kolbaşının yandım da cbf150 si" şarkısı cebinize gelsin

biraz sabır...sabreden derviş muradına ermiş...:p
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
884
abi ben ne alcam yaa bi akıl ver şimdi ben bu ybr yi satacam vallah satacam hıımm cbf mi? apache mi?
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
yaş 23 ve altıysa ybr125 kullananlar yazık ediyor 11' Apache RTR150 varkene:) Motoru 80 bine vurcak veya dünya turuna çıkacak değilse eğer:p

Dicitıl gösterge reysink ergonomiks ve +3.5 hint beygiri:cherry:
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
bırakın şimdi ybr yi de bu honda ne zaman motoru getiriyor yahu? :silent: valla cbf 125 i merak ediyorum..gelir mi acaba
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
bırakın şimdi ybr yi de bu honda ne zaman motoru getiriyor yahu? :silent: valla cbf 125 i merak ediyorum..gelir mi acaba

Hocam Daha Çok Beklersiniz gibime Geliyor Neden Diye Sorarsanız Yeni Modelin Gelmesi Demek eski Modelin Ölmesi Demek Ama Böyle Birşey Olmayacak
Çünkü Madem Yeni Model Gelecek Neden O Zaman Daha Gecen Hafta CBF ye Zam Yaptı ve Yeni Modeli Eklemedi Siteye Fuarı Beklliyor Demeyin Hiç Sanmıyorum Fuarlık İş Değil Bu Gelmez Yeni Modell...
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
452
Honda pilazanın önüne bırakılan paket, bomba süphesiyle meraklı kalabalıgı etrafında topladı fünyeyle patlatilarak etkisiz hale getirilen paket içinden asılsız haberler cıktı.

Baba nerde bu ucuz yeni model?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kanka honda al da yağ yakma problemi normal desin servis sana ben karışmıyorum:p
koşun ybr ciler adam öldürüyorlar:queen:

valla cebefeci ve yebereciler arasındaki kısır çaktışmaya beni karıştırmayın...pis çamurlu yağlı motorlarınızla size Allah kolaylık versin...:p

abi ben ne alcam yaa bi akıl ver şimdi ben bu ybr yi satacam vallah satacam hıımm cbf mi? apache mi?

ganga cbf seni üzmez...ama yinede keyfin bilir...cbfye binsin yebere sana bisiklet gibi gelir...en azından cbf alırsan dah aferah gezersin yola hakim makina...ybr bildiğin düdüklü tencerenin 2 tekerlekli hali :)


yaş 23 ve altıysa ybr125 kullananlar yazık ediyor 11' Apache RTR150 varkene:) Motoru 80 bine vurcak veya dünya turuna çıkacak değilse eğer:p

Dicitıl gösterge reysink ergonomiks ve +3.5 hint beygiri:cherry:

bırakın şimdi ybr yi de bu honda ne zaman motoru getiriyor yahu? :silent: valla cbf 125 i merak ediyorum..gelir mi acaba

Hocam Daha Çok Beklersiniz gibime Geliyor Neden Diye Sorarsanız Yeni Modelin Gelmesi Demek eski Modelin Ölmesi Demek Ama Böyle Birşey Olmayacak
Çünkü Madem Yeni Model Gelecek Neden O Zaman Daha Gecen Hafta CBF ye Zam Yaptı ve Yeni Modeli Eklemedi Siteye Fuarı Beklliyor Demeyin Hiç Sanmıyorum Fuarlık İş Değil Bu Gelmez Yeni Modell...

Honda pilazanın önüne bırakılan paket, bomba süphesiyle meraklı kalabalıgı etrafında topladı fünyeyle patlatilarak etkisiz hale getirilen paket içinden asılsız haberler cıktı.

Baba nerde bu ucuz yeni model?


bu ay içinde netleşiyormuş beyler....bayilerin toplantısı var...belkide yarın bile bayilerde görebiliriz...kısmet yani...ama haber balon değil...rahat olun...sadece zamanlamada sıkntı oldu...

en kötü ihtimal fuarda görücez...:p

yeni model gelmezse üyeliğimi yakarım lan :queen:
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
884
ganga sana cbf den başkası haramdır! ayarlayalım sana bi cbf naapıcaksın CUP falan yakışmaz gangama nasıl gidicez memlekete?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst