benim param hondaya haram hacı, bikere yanıldım da noterden döndürdü mevla
gidip bulacaksın, arayacaksın kardeşim
tipine aldanıp çin motoru alıp rezil olmak da var ...okadar da kötü değil bence tipi...ybr den fazla bieksiği olmadığını düşünüyorum...
Hocam ticari ye kuryeye tamam da bu motoru kişsel kullanıcıyada kaktırcaklar ayrıyeten cbf125 getirip servisi yedekparçası falan istemiyolar..
Ybr de bu da tamam işlevsel motorlar ama afedersin ötüm daha güzel bunlardan. Yıl olmuş 2012...
doğru diyorsun valla... az daha şu motorların tasarımını Türkiyeye uygun yapsalar...kendi satışlarıda değişecektir...
Rica Ederim Ne Demek![]()
abi verdin coşkuyu bizide heycan sardı yacb125değil artık o kesin ama hangısı :cherry:
arkadaşımAgalar bu hafta içi netleşir...haydi bakam hayırlısı eli ayağı düzgün bişey olursa illaki alırım...bi 5 yıl daha binerim...
birde gerilim müziği koyalım beklerken...![]()
abi verdin coşkuyu bizide heycan sardı yacb125değil artık o kesin ama hangısı :cherry:
Paşam bekleyelim o zaman bize de kısmet çıkar belki:farao: Ben yine de bağlantıdayım favorilerle:cherry:
arkadaşım
madem bu hafta içi netleşecek, makina geliyor. niye motor istiyorsun milletten? :farao:![]()
3500 e tr pazarina girebilir ama onun üzerine 2000 daha koyarlar scooter gelmesinde ne gelirse gelsin cross gelirse güzel olur commuter gelirse 125-150 cc daha güzel olur.
Abi Hani Nerde Bu motoskletale:
Honda yalan ,dolan ,palavra Onda![]()
bir hafta oldu ses sedayok...boşu boşuna heyecanlandık wallaaar:
Hiç Sorma Vallaha Öfkeli Kalabalık Artık Çığrından Çıkdıı Yeni modeli Bekliyor
CB15E yede razıyız Hiç Olmassa çin alacağımıza Bunu alırız
(Çini kötülemek için değil ama Hani Honda OLsun Camırdan Olsun Babaında )![]()
harbi şu motor gelse ne hoş oluryaŞu hondayı yamahayı allah bildiği gibi yapsın.. Adam gibi motorlar bize getirmiyorlarda gidip çinli motorlar getiriyorlar.. Millet avrupada keyfini sürsün bizde burada çinli motorlarla kavga edelim..
Üstüne yapıştırmış honda arması ver 4000 lira ... ohh ne güzel
[url]http://img392.yukle.tc/images/7663honda-cbf-stunner_2.jpg[/URL]
Öğrendiğim son gelişmeye göre...Bunuda Engin Pazarbaşı abimizden öğrendim...(Pazarbaşı Honda) Ayın 29 unda bayiler toplantısında açıklanacak...yani 8 bayiye orada ilk sunum yapılacağı...inşallah yanılırım da daha öncesi bayilere verilir yeni model...
fuara kadar bekleyemicimm şikerimm...:queen:
bana da dert oldu valla...:silent: çığ gib büyüyen bu heyecan tepkiye dönüşüp bende patlamasın aman diyim...:queen::king: valla linc eder müşterinin şakası olmaz...![]()