Honda'nın 2012 Bombası 125 CC 2 haftaya geliyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
22 Kas 2011
Mesajlar
156
Eren bey benim ve birçok kişinin honda hakkındaki düşüncelerini yansıttınız valla...:) honda Türkiyenin bu yaptığı gerçekten ayıp hep tipsiz motor getiriyolar...:pr:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
benim param hondaya haram hacı, bikere yanıldım da noterden döndürdü mevla
gidip bulacaksın, arayacaksın kardeşim

tipine aldanıp çin motoru alıp rezil olmak da var ...okadar da kötü değil bence tipi...ybr den fazla bieksiği olmadığını düşünüyorum...

Hocam ticari ye kuryeye tamam da bu motoru kişsel kullanıcıyada kaktırcaklar ayrıyeten cbf125 getirip servisi yedekparçası falan istemiyolar..

Ybr de bu da tamam işlevsel motorlar ama afedersin ötüm daha güzel bunlardan. Yıl olmuş 2012...

doğru diyorsun valla... az daha şu motorların tasarımını Türkiyeye uygun yapsalar...kendi satışlarıda değişecektir...

Rica Ederim Ne Demek :)

Agalar bu hafta içi netleşir...haydi bakam hayırlısı eli ayağı düzgün bişey olursa illaki alırım...bi 5 yıl daha binerim...


birde gerilim müziği koyalım beklerken...:p


http://www.izlesene.com/video/gerilim-muzigi/315453
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
abi verdin coşkuyu bizide heycan sardı ya :) cb125değil artık o kesin ama hangısı :cherry:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Agalar bu hafta içi netleşir...haydi bakam hayırlısı eli ayağı düzgün bişey olursa illaki alırım...bi 5 yıl daha binerim...
birde gerilim müziği koyalım beklerken...:p
arkadaşım
madem bu hafta içi netleşecek, makina geliyor. niye motor istiyorsun milletten? :farao: :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2011
Mesajlar
813
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
3500 e tr pazarina girebilir ama onun üzerine 2000 daha koyarlar scooter gelmesinde ne gelirse gelsin cross gelirse güzel olur commuter gelirse 125-150 cc daha güzel olur.
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Hiç Sorma Vallaha Öfkeli Kalabalık Artık Çığrından Çıkdıı Yeni modeli Bekliyor
CB15E yede razıyız Hiç Olmassa çin alacağımıza Bunu alırız
(Çini kötülemek için değil ama Hani Honda OLsun Camırdan Olsun Babaında ) :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi verdin coşkuyu bizide heycan sardı ya :) cb125değil artık o kesin ama hangısı :cherry:

Paşam bekleyelim o zaman bize de kısmet çıkar belki:farao: Ben yine de bağlantıdayım favorilerle:cherry:

arkadaşım
madem bu hafta içi netleşecek, makina geliyor. niye motor istiyorsun milletten? :farao: :p

3500 e tr pazarina girebilir ama onun üzerine 2000 daha koyarlar scooter gelmesinde ne gelirse gelsin cross gelirse güzel olur commuter gelirse 125-150 cc daha güzel olur.

Abi Hani Nerde Bu motosklet :pale:
Honda yalan ,dolan ,palavra Onda :p

bir hafta oldu ses sedayok...boşu boşuna heyecanlandık wallaaa:pr:

Hiç Sorma Vallaha Öfkeli Kalabalık Artık Çığrından Çıkdıı Yeni modeli Bekliyor
CB15E yede razıyız Hiç Olmassa çin alacağımıza Bunu alırız
(Çini kötülemek için değil ama Hani Honda OLsun Camırdan Olsun Babaında ) :p

Öğrendiğim son gelişmeye göre...Bunuda Engin Pazarbaşı abimizden öğrendim...(Pazarbaşı Honda) Ayın 29 unda bayiler toplantısında açıklanacak...yani 8 bayiye orada ilk sunum yapılacağı...inşallah yanılırım da daha öncesi bayilere verilir yeni model...

fuara kadar bekleyemicimm şikerimm...:queen:

bana da dert oldu valla...:silent: çığ gib büyüyen bu heyecan tepkiye dönüşüp bende patlamasın aman diyim...:queen::king: valla linc eder müşterinin şakası olmaz...:p
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Şu hondayı yamahayı allah bildiği gibi yapsın.. Adam gibi motorlar bize getirmiyorlarda gidip çinli motorlar getiriyorlar.. Millet avrupada keyfini sürsün bizde burada çinli motorlarla kavga edelim..
Üstüne yapıştırmış honda arması ver 4000 lira ... ohh ne güzel

 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Öğrendiğim son gelişmeye göre...Bunuda Engin Pazarbaşı abimizden öğrendim...(Pazarbaşı Honda) Ayın 29 unda bayiler toplantısında açıklanacak...yani 8 bayiye orada ilk sunum yapılacağı...inşallah yanılırım da daha öncesi bayilere verilir yeni model...
fuara kadar bekleyemicimm şikerimm...:queen:
bana da dert oldu valla...:silent: çığ gib büyüyen bu heyecan tepkiye dönüşüp bende patlamasın aman diyim...:queen::king: valla linc eder müşterinin şakası olmaz...:p

genç subaylar rahatsız dedik dinlemedin
mete kalkancı ortalıkta cirit atıyor, rejim tehlikede dedik dinlemedin
gittin g8 ülkelerinden motor resimleri koydun buraya
SiAyEy den talimat geldi, hala bildiğini okuyorsun
29 şubatta gelecek diyorsun
ne malum 2. bir 28 şubat sürecine kurban gitmeyeceğin
seyrantepe caddelerinde tankslapper mi yapalım
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
kanun hukmunde kararname cikmis, bu sene subati 28 cektirteceklermis :queen:
honda da daha once 29unda duyurcam dedinden mutevellit yapilcak bisey yokmus, bu ne hondanin sucu ne de hukumetin, tek suclu mete_han, bence dovup iyice yumusatip sonra da kofte yapalim, gaza getirmiyim sizi ama konu acilis tarihi 21 ocak bugun 2 subat yani sayin 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 1 2 olmus 13 gun, iki haftaya kalmis 1 gun :) yarin toplanip sovtivi binasinin arkasinda yakalayalim bence
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
konu 21 ocakta açılmış bahsi geçen tarih iki hafta eder 14 gün.
Bugün itibariyle 12gün dolmaktadır.Banstar mete efendi cumartesi saat 24.00 a kadar vaktin var bu motorlar geldi geldi, gelmedi ayağını denk al hain bir pusuya bakar.Bu kadar milleti celeyana getirdin bu halk motor ister.
:queen:
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
ise gitmek icin motor ariyordu, elinde soyle bir iki km gidince bozulacak birsey olan versin :) yolda yakalariz
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Mersine Gelebilirse 10 Numara 47 cc Düz Depo Mobilet Var Mobilet diyip Geçmeyinn 90 kM Yapıyor 3 kişi gezdiğimiz Oluyor :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst