yeni motorum Honda Click 125i :)

Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
Neye niyet neye kismet :) sizin icin resim cekmeye gittim, forumdaki arkadaslar motor fuarindaki mankenler gereksiz derdi ama gerekliymis :queen: hic aklimda yokken scooter sahibi oldum :)
Subat 2012 uretim :) fabrikadan cikmis sicak sicak :) 125cc, Hondanin eSD motor denemesinin ilk urunu, 100kmde 2litrenin altinda tuketim dendi, hemen aldim bindim, depoyu fulledim 5litre aldi, icinde cok az birsey vardi, 10km civari yaptim, hic rodaj modaj yapmaya gerek, direk bas bin, 1000kmde yag degistir, sonra her 4000kmde dediler :) 9 subattada ucretsiz depo fulleme :) 600TL pesin, aylik 200TL taksitle 24ay, 5500e geliyor, bir daha festival mi :santa:

http://www.youtube.com/watch?v=MPMxXX0X7Xc&feature=related videodaki motorun kirmizi rengi, tubeless celik jantli aldim, 350TL fark odeyerek

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:47 ----------

click125i%20max%20new2012%20red.jpg
 
Katılım
22 Kas 2011
Mesajlar
156
Kürşat bey siz nerde yaşıyorsunuz merak ettim yani hangi ülke:cherry: güzel motormuş hayırlı olsun..tip olarak sankimsi mondialin 150cclik bi motoru vardı ona benziyomuş gibi geldi bana...kazasız belasız kullanın...:mrgreen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Şık ama kaliteli bir sadeliği var. Scooter için 100km de 2litrenin altında bir tüketim hedefi çok güzel. Hayırlı,uğurlu olsun. Güzel günlerde kullanmanız dileğiyle...
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
bangkok taylandda yasiyorum, tesekkurler :) aslimda esim icin aldim, scooter pek sevmiyorum, ama gidisi guzel 120-130 goruyormus daha basmadim :) plaka 20gune cikacak
 
Katılım
22 Kas 2011
Mesajlar
156
plaka 20 günemi çıkacak yuhh :cherry: yalnız motor çok yakışıklıymış...sıkotır bende sevmiyom ama beğendim:mrgreen:
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
plaka 20 gune cikiyor ama cikincaya kadar kirmizi plaka kullanabiliyorsun yada hic plakasiz kullanabiliyorsun, kagit veriliyor onu gosteriyorsun, motor resimde guzel degil, canlisi hosuma gitti, ondan aldim, daha onceki gordugum renkleri ilgimi cekmemisti, 5litre civari deposu ve 250km yapacakmis en az :) teste basladim depoyu fulledim zaten km 0 :) her 200kmde bir dolduracagim
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
83
hayırlı uğurlu olsun yakıt tüketimi gercekten iyimiş.. size ve eşinize kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
29 Eki 2011
Mesajlar
210
Hayırlı uğurlu olsun Hoş bi scooter Kazasız belasız binmek nasip eylesin inş.
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Hayırlı olsuın iyi günlerde kullanın :king:
Yav bu tayland işini ciddi ciddi düşünmeye başladım arkadaş ne kadar güzel bir ülke :cherry::thumleft:
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
tesekkur ederim, biraz deneme yaptim, gucu fazlasi ile yeterli, alternator starter ile isiklarda trafiklerde falan beklerken otomatik stop edip gaza bastiginda direk yol aliyor, pcx125teki gibi ama gucu daha fazla, eSD ikinci olarak pcx150de denenecek, su sogutmali, hemen isindim motora :)
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
hayırlı olsun bir scooter için yakıt tüketimi mükemmel daha ayrıntılı resim koyarsanız daha da mutlu oluruz :)
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
su an burada saat 23.00 ve cep ile cekecegim simdi birkac tane kamera bugun fuar sonrasi hafizayi gormemeye basladi :) icinde fuar resimlerim var, cbr250 icin bu sene yeni kasa model yok denildi ama bugun motoru alirken sordum, bekle biraz, yeni cbr250 gelecek bir iki aya denildi, bunu da cbrci arkadaslara paylasayim ek bilgi niyetine :)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
hayırlı uğurlu olsun abi güle güle kullan allah kaza bela vermesin keşke bizim buralardada sizin oradaki motorlardan olsa
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
burasi CUB ve scooter icin cennet ama commuter naked ss v.s. icin maalesef cok kotu, duz vitesli motor yok nerdeyse cbr150 disinda 250cc alti, honda 1000rtrde 33milyar burada 50milyarin uzerinde, ve cok secenek yok marka olarak, honda-yamaha-suzuki-kawasaki ve genel CUB uzerine
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
yamaha cygnus x gibi yenisi 6000 tl civarında canavar gibi çok atik bir motor.tabi honda kadar olmasın :) güle güle eskit arkadaşım motorunu kazasız belasız.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst