- Katılım
- 9 Eyl 2007
- Mesajlar
- 1,642
- Konu Yazar
- #1
Neye niyet neye kismet
sizin icin resim cekmeye gittim, forumdaki arkadaslar motor fuarindaki mankenler gereksiz derdi ama gerekliymis :queen: hic aklimda yokken scooter sahibi oldum
Subat 2012 uretim
fabrikadan cikmis sicak sicak
125cc, Hondanin eSD motor denemesinin ilk urunu, 100kmde 2litrenin altinda tuketim dendi, hemen aldim bindim, depoyu fulledim 5litre aldi, icinde cok az birsey vardi, 10km civari yaptim, hic rodaj modaj yapmaya gerek, direk bas bin, 1000kmde yag degistir, sonra her 4000kmde dediler
9 subattada ucretsiz depo fulleme
600TL pesin, aylik 200TL taksitle 24ay, 5500e geliyor, bir daha festival mi :santa:
http://www.youtube.com/watch?v=MPMxXX0X7Xc&feature=related videodaki motorun kirmizi rengi, tubeless celik jantli aldim, 350TL fark odeyerek
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:47 ----------
Subat 2012 uretim
http://www.youtube.com/watch?v=MPMxXX0X7Xc&feature=related videodaki motorun kirmizi rengi, tubeless celik jantli aldim, 350TL fark odeyerek
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:47 ----------