Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
44
volkan'cım yeni egsozun hayırlı olsun gerçek sesini duymak isterim mümkünse ama hiç değilse video ile paylaşırsan biran önce sesini bizde duyarız
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
volkan'cım yeni egsozun hayırlı olsun gerçek sesini duymak isterim mümkünse ama hiç değilse video ile paylaşırsan biran önce sesini bizde duyarız

Abim video işini sürüş esnasında düşünüyoruz bir arkadaşla o yüzden uygun zamanı kolluyoruz ancak ben ilk fırsatta motorla ziyaretine gelirim.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
selamlar;
daha önce bahsi geçmiş olan honda shadow servis manueli ve türkçe kullanım kılavuzunu sharede deki hesabıma ekledim.toplam 185 mb ve ayrı ayrı 25 adet pdf dosya.
bir hafta kadar burada bekletip kaldıracağım.arkadaşlardan mail adresi veripte bekleyenler kusura bakmasınlar ,anca müsait olabildim.
BURADAN İNDİREBİLİRSİNİZ.
umarım işinize yarar..
kolay gelsin
 
Son düzenleme:
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
selamlar;
daha önce bahsi geçmiş olan honda shadow servis manueli ve türkçe kullanım kılavuzunu sharede deki hesabıma ekledim.toplam 185 mb ve ayrı ayrı 25 adet pdf dosya.
bir hafta kadar burada bekletip kaldıracağım.arkadaşlardan mail adresi veripte bekleyenler kusura bakmasınlar ,anca müsait olabildim.
BURADAN İNDİREBİLİRSİNİZ.
umarım işinize yarar..
kolay gelsin

Uğur abi çok teşekkür ederiz ancak site mahkeme tarafınca yasaklanmış görünüyor???
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
dns nizi
208 67 222 222
208 67 220 220 olarak değiştirebilirmisiniz.böyle yaparsanız engellenmiş IP lere erişebilirsiniz..

DNS ayarları sonrası dosyalara ulaştım abi, kullanım el kitabını daha önce paylaşmıştın bakım el kitabı da çok faydalı olacak abim, tekrar teşekkürler. çok değerli bir paylaşım..
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Premium üye olmak gerekiyor sanırım ..
Yada tek tek mi indirmek zorundayız ? bilemedim..

---------- Post added at 03:01 ---------- Previous post was at 02:58 ----------

Merhaba;
Bahsettiğim highway hawk double wall egzos bugün geldi.Honda servisine gittim ve taktırdım.işim nedeniyle montaj esnasında motorumun yanında olamadım.motorumu almaya gittim fakat beklediğim sesi alamadım.işin aslı başkalarında olan ses ile benim motorumdan çıkan ses çok farklı.bunun sebebi nedendir acaba.egzosu aldığım şirketi aradım anlattılar.egzosun altında vidalar varmış,eger fazla ses çıkmasını istiyorsam bu vidaları söktürmem gerekiyormuş.bilmiyorum ne kadar doğrudur.yarın bunuda öğrenicem.öğrenmek istediğim birşey var,egzos takıldığında yapılması gereken herhangibir ayar olması gerekmez mi? zaten egzosu takan usta ilk defa böyle birşey takıcağını söylediğinde tedirgin olmuştum :/


Bende Highway hawk egzoz kullanıyorum..evet diğerleri gibi bir ses vermiyor...ama bu kadarı bile yeteri geliyor bana işin açıkcası..
eğer dediğin gibi bir vida veya başka bişi varsa ben duymadım..varsa eğer oyle bişi bende öğrenmek isterim isin aslı..
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
44
sevgili kaldera kullanım kılavuzu için çok teşekkür ederim. güzel bir paylaşım olmuş.
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
44
slm arkadaşlar benim shadow da kullanım kılavuzu da anahtar takımı da yok bunları temin edebileceğim bir yer bulunabilir mi , ayrıca motora sehpa yaptırmayı düşünüyorum olabilir mi acaba bu konuda bilgi sahibi olan arkadaşım varsa kullanışlı olurmu olmazmı tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum vereceğiniz bilgiler için şimdiden teşekkür ederim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Projenin gidişatını merak edenlere birkaç resim,fotoğraf makinamdaki arıza sebebi ile telefonla çektim pek net olmadı ama fikir verir diye düşünüyorum,daha polisaj olmadı ve sunger kaplaması yapılmadı












Söküldüğünde motor üzerinde kalacak olan tek parça bu profil


 
Son düzenleme:
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Gürol abi yeteneğini konuşturuyorsun yine, ellerine sağlık. Sele tam bir koltuk gibi olacak eklentiden sonra sanırım ancak görsel açıdan biraz abartılı olacak gibi yani sırtlık kısmı biraz büyük sanki tabi son halini görmeden bir şey söylemek mümkün değil.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gürol abi yeteneğini konuşturuyorsun yine, ellerine sağlık. Sele tam bir koltuk gibi olacak eklentiden sonra sanırım ancak görsel açıdan biraz abartılı olacak gibi yani sırtlık kısmı biraz büyük sanki tabi son halini görmeden bir şey söylemek mümkün değil.

Sanırım karanlık resimlerden öyle görülüyor 18 cm yukseklik,bükülmemiş hali ile 25 cm genişlik var yaslanmada,minder kısmı ise bu ölçülerden 2-5 cm daha küçük olacak yani önden bakıldığında sadece deri kaplı minder görünmeyecek yanlardan 2-2,5 cm paslanmaz metalde ışıl ışıl görünecek hala büyük denirse yanlardan taşan metal kesilebilir

http://www.corbin.com/honda/hondashadow600vlx_cs.shtml

her halikarda bundan daha küçük duracak
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Gürol Abi eline sağlık...Çok hoş görünüyor gerçekten..
Yalnız yanlış anlamadıysam eğer asymerty'nin demeye çalıştığı yükseklikle alakalı..
Banada biraz yüksek geldi fotoğraflara bakınca..Tabii mutlaka sen binip test etmişsindir..
Sırttan baya baya kucaklıyor gibi duruyor...Kaymak bir yolda bi süre sonra uyunur bununla...:)

Evet corbinden ufaktır belki ama..Corbinde bu yükseklikle alakalı dikkatimi çeken şey senin tasarımında söküldüğünde dışarıda kalan profil..corbinde yolcu koltuğunun altında kalmış..yani yukarı doğru çekilerek değilde sağa doğru çekilerek çıkartılıyor..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gürol Abi eline sağlık...Çok hoş görünüyor gerçekten..
Yalnız yanlış anlamadıysam eğer asymerty'nin demeye çalıştığı yükseklikle alakalı..
Banada biraz yüksek geldi fotoğraflara bakınca..Tabii mutlaka sen binip test etmişsindir..
Sırttan baya baya kucaklıyor gibi duruyor...Kaymak bir yolda bi süre sonra uyunur bununla...:)

Evet corbinden ufaktır belki ama..Corbinde bu yükseklikle alakalı dikkatimi çeken şey senin tasarımında söküldüğünde dışarıda kalan profil..corbinde yolcu koltuğunun altında kalmış..yani yukarı doğru çekilerek değilde sağa doğru çekilerek çıkartılıyor..

Ünal bizim boyumuza göre gayet güzel kucaklıyor sadece bel degil böbrekleride içine alıyor,ben boyuna dokunmayacağım ama seninkini istersen 2-2,5 cm daha indirebiliriz profili ve onun içine giren kısmı kısalttıkmı tamamdır, fakat iyi düşünmek lazım profil kısaldığında yaslanmanın motora tutunacağı bölgede küçülüyor sen canını sıkma kısaltalım abi dersen kısaltırız,olmadı birtane daha yaparız be koçum senin canın sağolsun

---------- Post added at 12:25 ---------- Previous post was at 12:20 ----------

emeğine sağlık gürol abi, gerçekten güzel bir çalışma olmuş :)

Sencer çok teşekkür ederim sağolasın
.
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
9
dns nizi
208 67 222 222
208 67 220 220 olarak değiştirebilirmisiniz.böyle yaparsanız engellenmiş IP lere erişebilirsiniz..


uğur abi..size nasıl ulaşabilirim?telefonunuzu burdan istemek ne kadar doğrudur bilmiyorum ama isterseniz ben vereyim..danışmam gereken önemli bir konu vardı..

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:26 ----------

Premium üye olmak gerekiyor sanırım ..
Yada tek tek mi indirmek zorundayız ? bilemedim..

---------- Post added at 03:01 ---------- Previous post was at 02:58 ----------




Bende Highway hawk egzoz kullanıyorum..evet diğerleri gibi bir ses vermiyor...ama bu kadarı bile yeteri geliyor bana işin açıkcası..
eğer dediğin gibi bir vida veya başka bişi varsa ben duymadım..varsa eğer oyle bişi bende öğrenmek isterim isin aslı..
double wall modelini mi kullanıyorsunuz?
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
@ayhanugural

Snake olarak geçiyor modeli..
Sesi gayet tatmin edici aslında...



http://www.motosiklet.net/forum/taz...033-finalcut-dostumun-yeni-shadowu-video.html
Burada bir videosu var idi.. sesini duyabilirsin sanırım..


@ZIPPIRMAN
Gürol abi ,onu oraya takarken neler çektiğini çok iyi biliyorum.. :)
Şimdi olmamış bu abi demek..Ayıptır..Günahtır..Dikenli bir sırtlığıda olsa ben kullanırım onu o şeklide..
Abi diyoruz..Boşa değil..Sen dokunma ona..Neyse o .. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@ZIPPIRMAN
Gürol abi ,onu oraya takarken neler çektiğini çok iyi biliyorum.. :)
Şimdi olmamış bu abi demek..Ayıptır..Günahtır..Dikenli bir sırtlığıda olsa ben kullanırım onu o şeklide..
Abi diyoruz..Boşa değil..Sen dokunma ona..Neyse o .. :)[/QUOTE]


Yav deli çocuk onu yerine oldu olmadı görmek için taktım yine sökeceğim mecbur polisaj için seninkini daha takmadık))) Hoş taksakta dert degil söker tekrar takarız tek problem polisajı bozma ihtimali olur onada dikkat ederiz,aslında ben benimkini feda edipte şimdiden kessemi yoksa,kafamı karıştırdınız be birdaha bitmeden bişeyin fotosunu koyarsam ne olayım
yapacağım bitecek siyasetcilerimiz gibi ben yaptım oldu diyeceğim bundan sonra.
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Yav deli çocuk onu yerine oldu olmadı görmek için taktım yine sökeceğim mecbur polisaj için seninkini daha takmadık))) Hoş taksakta dert degil söker tekrar takarız tek problem polisajı bozma ihtimali olur onada dikkat ederiz,aslında ben benimkini feda edipte şimdiden kessemi yoksa,kafamı karıştırdınız be birdaha bitmeden bişeyin fotosunu koyarsam ne olayım
yapacağım bitecek siyasetcilerimiz gibi ben yaptım oldu diyeceğim bundan sonra.


Hemen kızma be abim..:D Belkide bir ışık yandı ..
Hem öyle paylaşmıcam etmicem..Yaptım oldu falan..Üzülüyorum bak..Fikrimizi sölemiyelim mi ? :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst