Faruk bomba kupon...
Hiç anlamıyorum bu işlerden. Söyle iyi bir kupon hazırlasanız yarın için de oynasak![]()
anlayan beri gelsin haci cako...bende sayısal loto kafasıyla oynuyorum valla...futbolu bilen bile ters köşe oluyor bazen...
Abi ne varsa baskette var.Bugün arkadaşla ortak kupon yaptık 10 ar 10ar 20 misli,sadece basket maçlarına.Çok fena para kaldırdık![]()
hacı ne vurdunuz yav...bilek sevinek hep barabar...![]()
196 lira abi100 ü bana 96 sı arkadaşa
Bundan taaa 1-1.5 sene önce filandı galiba tam 11 futbol maçına oynamıştım.2 liraya 590 veriyodu.Ama maçları görmen lazım hepsi sürpriz.01gol tahminleri havada uçuşuyo :maçları dakkası dakkasına takip ediyodum.bi baktım 10 maç tuttu
son maç fenerbahçe beşiktaş maçı.0 vermiştim bende
dakika 80 li bişey,fener 1-0 önde.Benim gözler dolmuş
Bi baktım beşiktaşa penaltı verdi
Maç sonucu 1-1.Tertemiz 590 lira.O gün bu gündür hep 2 liralık kupon yaparım,sürpriz oynarım.Banko diye bi maç yok benim için.Ama aradan bu zamana kadar geçen koskoca 1 senede neredeyse abartmıyorum hergün kupon yaptım.Sadece 1 kere tutturdum 2 ye 70.
Bu gün nerden estiyse ilk defa ortak kupon yaptım.Şansım döndü.Ama basket maçları gerçekten çok iyi.Ben zaten basket maçlarına 2 aydır filan oynuyorum,bi kuponda 4 basket varsa 3 ü tutuyo en az.Oranlarda fix.1-2 : 1.70 , 1/2,2/1 : 4 oran.Alt üst 1,70.Daha bu günden sonra en fazla 1-2 tane futbol yazarım
basket zaten Allaha emanet gidiyor hacı...o tam ustalık işi...hiç keyif almadığım bir oyun...2 züpriz ganyanla 1000 lira kazanma şansını 2 liraya yakalamak çok güzel...yani iddaa gerçekten cazip bir oyun...her gün oynanması da cabası...zamanında sayısal lotoya kafa yorduğumuz günleri hatırla...şimdi kim yüzüne bakıyor...lotonun 10 numaranın falan...
işte o 590 lar seni bu oyuna bağlıyor...kaybettiğine bakmıyor kimse...hep bir umut ışığı...hep bi heyecan...
Aynen öyle abi.Çok arkadaşım var kendini kaybetti iddaa yüzündenBetsson denen illet,internet üzerinden bahis.1 günde 150 liramı kaptırdım.Adamlar karşına o kadar seçenek sunuyo ki.İlk taçı kim kullanır,korner sayısı tek mi çift mi,ofsayt sayısı tek mi çift mi.2. gün kapadım hesabı.İddaa bence oynamasını bilene gerçekten cazip bi oyun.İşin içine şansta giriyo tabi.
Aga bu 1 den 2...veya 1 den 0 falan işleri çok zor yav...sende gördüm bi deneyim dedim...yanına bi züpriz daha yazaydın al sana en az 1000 gayme...bakalım benim bugünkü kupon napar haci...
[url]http://b1201.hizliresim.com/t/x/277bh.jpg[/url]

mete abi kanıma giriyosun bak :queen: abi oynamasını bilene güzel para var bee ahh ah napsam oynasam mıgerçi hiç anlamam ama du bakalım
yarın bi kupon yapayım en iyisi şöyle 2 3 liralıkabi güle güle harca iyi geceler
Hayirli olsun mete ustad catir catir harca insallah
Yarin gece cok guzel nba maclari var.pek futbol yok adam akilli.ama basketbol maclari gece 2 de.ben oynarim soyle bi supriz kupon.icimden bi his 1/2 2/1 biten maclar olcak diyo
bir gün nasrettin hoca göle maya çalıyormuş
bunun yanına bir ayu yanaşmış
"hocam napıyorsun, göle maya çalınır mı, verseydin de yeseydik yoğurdu" demiş
hoca da "2 liralık yoğurda 860 liralık yoğurt kazanma ihtimalim varken ayu beseleyemem, ben zengin olacam" deyi mayayı göle çalmış "ya tutarsa" diyerekten
bir masalımızın daha sonuna geldik, gökten 3 armut düşmüş, 3 ünü de mete kapmış ama hepsini iddia da kaybetmiş
kıssadan hisse![]()
dam üstünde metehan, koy ...ne kazmayısen eşşek gibi çalış Karınca kardeş...
ben ağustos böceği zekamla senin 2 günlük mesaini yatarak kazandım...yaaaa...:queen:
dam üstünde metehan, koy ...ne kazmayı
bugün sen kazanırsın yarın başkası
ama kahveci her zaman kazanır
onun parası da bugün kazanan senden, yarın kazanan öbüründen çıkar her daim
yani totalde zarar edersin
uğraştığın da cabası
"kişinin rızkı değişmez"
bunu unutma...