İDDAA Yorumlar Garanti Maç ve Kuponlarınız

Katılım
3 Eyl 2011
Mesajlar
237
Barcelona RealMadrid İY:1 İY :0 5Misli :90TL

Bana Hayırlı Olsun...

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:34 ----------

23sjj.jpg
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi hep sonra sölenir ama yemin ederim 20 50 basmak vardı aklımda cebimdeki para kısıtlıydı be..

Aga bu 1 den 2...veya 1 den 0 falan işleri çok zor yav...sende gördüm bi deneyim dedim...yanına bi züpriz daha yazaydın al sana en az 1000 gayme...bakalım benim bugünkü kupon napar haci...



 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Hiç anlamıyorum bu işlerden. Söyle iyi bir kupon hazırlasanız yarın için de oynasak :p
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
anlayan beri gelsin haci cako...:p bende sayısal loto kafasıyla oynuyorum valla...futbolu bilen bile ters köşe oluyor bazen...

Abi ne varsa baskette var.Bugün arkadaşla ortak kupon yaptık 10 ar 10ar 20 misli,sadece basket maçlarına.Çok fena para kaldırdık :)
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
hacı ne vurdunuz yav...bilek sevinek hep barabar...:p

196 lira abi :) 100 ü bana 96 sı arkadaşa :p

Bundan taaa 1-1.5 sene önce filandı galiba tam 11 futbol maçına oynamıştım.2 liraya 590 veriyodu.Ama maçları görmen lazım hepsi sürpriz.01gol tahminleri havada uçuşuyo ::p maçları dakkası dakkasına takip ediyodum.bi baktım 10 maç tuttu :) son maç fenerbahçe beşiktaş maçı.0 vermiştim bende :) dakika 80 li bişey,fener 1-0 önde.Benim gözler dolmuş :) Bi baktım beşiktaşa penaltı verdi :) Maç sonucu 1-1.Tertemiz 590 lira.O gün bu gündür hep 2 liralık kupon yaparım,sürpriz oynarım.Banko diye bi maç yok benim için.Ama aradan bu zamana kadar geçen koskoca 1 senede neredeyse abartmıyorum hergün kupon yaptım.Sadece 1 kere tutturdum 2 ye 70.

Bu gün nerden estiyse ilk defa ortak kupon yaptım.Şansım döndü.Ama basket maçları gerçekten çok iyi.Ben zaten basket maçlarına 2 aydır filan oynuyorum,bi kuponda 4 basket varsa 3 ü tutuyo en az.Oranlarda fix.1-2 : 1.70 , 1/2,2/1 : 4 oran.Alt üst 1,70.Daha bu günden sonra en fazla 1-2 tane futbol yazarım
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
196 lira abi :) 100 ü bana 96 sı arkadaşa :p

Bundan taaa 1-1.5 sene önce filandı galiba tam 11 futbol maçına oynamıştım.2 liraya 590 veriyodu.Ama maçları görmen lazım hepsi sürpriz.01gol tahminleri havada uçuşuyo ::p maçları dakkası dakkasına takip ediyodum.bi baktım 10 maç tuttu :) son maç fenerbahçe beşiktaş maçı.0 vermiştim bende :) dakika 80 li bişey,fener 1-0 önde.Benim gözler dolmuş :) Bi baktım beşiktaşa penaltı verdi :) Maç sonucu 1-1.Tertemiz 590 lira.O gün bu gündür hep 2 liralık kupon yaparım,sürpriz oynarım.Banko diye bi maç yok benim için.Ama aradan bu zamana kadar geçen koskoca 1 senede neredeyse abartmıyorum hergün kupon yaptım.Sadece 1 kere tutturdum 2 ye 70.

Bu gün nerden estiyse ilk defa ortak kupon yaptım.Şansım döndü.Ama basket maçları gerçekten çok iyi.Ben zaten basket maçlarına 2 aydır filan oynuyorum,bi kuponda 4 basket varsa 3 ü tutuyo en az.Oranlarda fix.1-2 : 1.70 , 1/2,2/1 : 4 oran.Alt üst 1,70.Daha bu günden sonra en fazla 1-2 tane futbol yazarım

basket zaten Allaha emanet gidiyor hacı...o tam ustalık işi...hiç keyif almadığım bir oyun...2 züpriz ganyanla 1000 lira kazanma şansını 2 liraya yakalamak çok güzel...yani iddaa gerçekten cazip bir oyun...her gün oynanması da cabası...zamanında sayısal lotoya kafa yorduğumuz günleri hatırla...şimdi kim yüzüne bakıyor...lotonun 10 numaranın falan...

işte o 590 lar seni bu oyuna bağlıyor...kaybettiğine bakmıyor kimse...hep bir umut ışığı...hep bi heyecan...
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
basket zaten Allaha emanet gidiyor hacı...o tam ustalık işi...hiç keyif almadığım bir oyun...2 züpriz ganyanla 1000 lira kazanma şansını 2 liraya yakalamak çok güzel...yani iddaa gerçekten cazip bir oyun...her gün oynanması da cabası...zamanında sayısal lotoya kafa yorduğumuz günleri hatırla...şimdi kim yüzüne bakıyor...lotonun 10 numaranın falan...

işte o 590 lar seni bu oyuna bağlıyor...kaybettiğine bakmıyor kimse...hep bir umut ışığı...hep bi heyecan...

Aynen öyle abi.Çok arkadaşım var kendini kaybetti iddaa yüzünden :) Betsson denen illet,internet üzerinden bahis.1 günde 150 liramı kaptırdım.Adamlar karşına o kadar seçenek sunuyo ki.İlk taçı kim kullanır,korner sayısı tek mi çift mi,ofsayt sayısı tek mi çift mi.2. gün kapadım hesabı.İddaa bence oynamasını bilene gerçekten cazip bi oyun.İşin içine şansta giriyo tabi.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Aynen öyle abi.Çok arkadaşım var kendini kaybetti iddaa yüzünden :) Betsson denen illet,internet üzerinden bahis.1 günde 150 liramı kaptırdım.Adamlar karşına o kadar seçenek sunuyo ki.İlk taçı kim kullanır,korner sayısı tek mi çift mi,ofsayt sayısı tek mi çift mi.2. gün kapadım hesabı.İddaa bence oynamasını bilene gerçekten cazip bi oyun.İşin içine şansta giriyo tabi.

bak mesela bu intihar edenler var ya hani çoluğunu çocuğunu öldürüp gidenler işte muhtmelen bu bahis işlerinden kaybedip bunalım giriyorlar...o bet siteleri sakat yuva dağıtır valla...hayır olmayan parayla oynamak var...veya kredi kartını patlatmak var...sonrası yalan olur işte...

bak ben 2 de 2 gidiyorum...kaybedeceğim sadece 2 liram var...ama aldığım keyif kat kat fazla...2 gün oynamadım mesela...niye oynayamadım diye kendimide parçalamadım...abi hayat böyle akar gider işte...

Allah sağlık sıhhat versin...

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:16 ----------

Aga bu 1 den 2...veya 1 den 0 falan işleri çok zor yav...sende gördüm bi deneyim dedim...yanına bi züpriz daha yazaydın al sana en az 1000 gayme...bakalım benim bugünkü kupon napar haci...



[url]http://b1201.hizliresim.com/t/x/277bh.jpg[/url]



Beyler sadece 45 dakika sonra voliyi vuruyorum...cep harçlığı çıkar gibi...4 de 4 gidiyorum...



sadece Malaga 2.yarı galibiyetini korursa mangır cepte...:queen:

bütün foruma bendeeeennn 1000 RR...:queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:28 ----------

Evetttt ilk cep harçlığımı aldım...Malaga 2-1 yendi...maç bitti...86 lirayla bi faturamı yatırayım bari...:p


şu ana kadar 4 kupon yaptım 10 günde 8 lira verdim...4.kuponda acemi şansıyla sallamasyonla 86 gaymeyi aldım...

işin ilginc yanı patronum Mehmet Emin Garamehmete attım golü...biliyonuz İDDAA TR de onun...:queen:


Faruk aga nasıl oynamışım...:rendeer: bilenler bi yorumlasın bu çömezi...:p
 
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
334
mete abi kanıma giriyosun bak :queen: abi oynamasını bilene güzel para var bee ahh ah napsam oynasam mı :) gerçi hiç anlamam ama du bakalım
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete abi kanıma giriyosun bak :queen: abi oynamasını bilene güzel para var bee ahh ah napsam oynasam mı :) gerçi hiç anlamam ama du bakalım

haci oynamasını bilmeyen ben bile 2 ye 86 kazandım bak kupon yukarda...çalışma bülten yok...sadece bülteni kodlama yaparken inceledim...bu denyo iddaanın oranlarına bak zaten az buz belli herşey..birbirine yakın oranlar varsa GOL VAR demektir...ben nerden bilem Zambiyanın Ekvator ginesini yeneceğini...:p salladım çoğunu...10 lir akoysam 860 lira deli para dimi...

hadi iyi geceler...huzurla uyuyabilirim...:mrgreen: malaga sen bizim herşeyimizsin...:p

kaybetseydim en fazla 2 lira kaybederdim...
 
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
334
yarın bi kupon yapayım en iyisi şöyle 2 3 liralık :) abi güle güle harca iyi geceler
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Hayirli olsun mete ustad catir catir harca insallah :)
Yarin gece cok guzel nba maclari var.pek futbol yok adam akilli.ama basketbol maclari gece 2 de.ben oynarim soyle bi supriz kupon.icimden bi his 1/2 2/1 biten maclar olcak diyo
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
bir gün nasrettin hoca göle maya çalıyormuş
bunun yanına bir ayu yanaşmış
"hocam napıyorsun, göle maya çalınır mı, verseydin de yeseydik yoğurdu" demiş
hoca da "2 liralık yoğurda 860 liralık yoğurt kazanma ihtimalim varken ayu beseleyemem, ben zengin olacam" deyi mayayı göle çalmış "ya tutarsa" diyerekten

bir masalımızın daha sonuna geldik, gökten 3 armut düşmüş, 3 ünü de mete kapmış ama hepsini iddia da kaybetmiş
kıssadan hisse :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yarın bi kupon yapayım en iyisi şöyle 2 3 liralık :) abi güle güle harca iyi geceler



2 liralık yeter gangi..hiç kasma... 2 liranın ne önemi var şu zamanda...her gün 2 liralık oynasan 60 liran gider sadece...


Hayirli olsun mete ustad catir catir harca insallah :)
Yarin gece cok guzel nba maclari var.pek futbol yok adam akilli.ama basketbol maclari gece 2 de.ben oynarim soyle bi supriz kupon.icimden bi his 1/2 2/1 biten maclar olcak diyo

sağolasın aga...:rendeer: abi basket sonuclarını bile takip etmekten acizim...yani 10 fark falan muhabbetleri var galiba...bi öğretsene şu basket işini...

bir gün nasrettin hoca göle maya çalıyormuş
bunun yanına bir ayu yanaşmış
"hocam napıyorsun, göle maya çalınır mı, verseydin de yeseydik yoğurdu" demiş
hoca da "2 liralık yoğurda 860 liralık yoğurt kazanma ihtimalim varken ayu beseleyemem, ben zengin olacam" deyi mayayı göle çalmış "ya tutarsa" diyerekten

bir masalımızın daha sonuna geldik, gökten 3 armut düşmüş, 3 ünü de mete kapmış ama hepsini iddia da kaybetmiş
kıssadan hisse :p

sen eşşek gibi çalış Karınca kardeş...:p

ben ağustos böceği zekamla senin 2 günlük mesaini yatarak kazandım...yaaaa...:queen:


biz çıkalım kerevetine..kaysınlar tigermbsnin örekesine...:queen:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
sen eşşek gibi çalış Karınca kardeş...:p
ben ağustos böceği zekamla senin 2 günlük mesaini yatarak kazandım...yaaaa...:queen:
dam üstünde metehan, koy ...ne kazmayı

bugün sen kazanırsın yarın başkası
ama kahveci her zaman kazanır
onun parası da bugün kazanan senden, yarın kazanan öbüründen çıkar her daim
yani totalde zarar edersin
uğraştığın da cabası

"kişinin rızkı değişmez"
bunu unutma...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
dam üstünde metehan, koy ...ne kazmayı

bugün sen kazanırsın yarın başkası
ama kahveci her zaman kazanır
onun parası da bugün kazanan senden, yarın kazanan öbüründen çıkar her daim
yani totalde zarar edersin
uğraştığın da cabası

"kişinin rızkı değişmez"
bunu unutma...

işte kayfecinin çorbasında tuzumuz oldu...ekonomiye hareket garamehmete bereket daha ne olsun pis radikal...:p

taş attım elim yoruldu sankim...

bana rızıkdan değil rizikodan bahset kekoroni...:queen::king:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst