hangi şartlarda kaç LİTRE benzin yakıyorsun???

Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Kanuni windy s 125 , karışık kullanımda 2,8 Lt / 100 km , uzun yolda 80km ortalama hızla 2,23 Lt / 100 km filan ...

Arkadaşımın ybr 125 citiy modeli vardı oda uzun yolda 80 km ortalama hızla 2,2 Lt / 100 km yaktı....

Tekeriniz düz basssın:rendeer:
 
Katılım
22 Kas 2011
Mesajlar
156
innova kadar cep dostu motor görmedim ben ya enjeksiyonluları yabancı sitelerde 1,5 lt ile 100km yi görenleri var...
 
Katılım
10 Mar 2011
Mesajlar
27
modial 151 rs kullanıyorum şehir dışı 1lt benzinle 40km ,şehir içi 1l benzinle 30 km yol gidiyorum
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
merhaba arkadaslar 15.000 de 2011 model 150 mc roadracer 162 cc 15 bg ( fabrika amca dio )
uzun yolda 100 kmde 13 tl
sehir ici deişkenli ortalama 14 krus - 16 krus arası
bazende 10 tl lik alıyorum benzin almayı unuttugum zaman oluyor ozellikle yagmurlu havalarda yavas gittigim zamanlar .
max hız normalde 110 cok zorlarsan 115 goruyor 200 cc karburator taktım 10 tl ile 50 km flan gitti 20 krus gıbı bse yaptı yanı o zamanda hız olarak 130 gordm en son geri cıkardım tabiki
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
33
merhaba arkadaslar 15.000 de 2011 model 150 mc roadracer 162 cc 15 bg ( fabrika amca dio )
uzun yolda 100 kmde 13 tl
sehir ici deişkenli ortalama 14 krus - 16 krus arası
bazende 10 tl lik alıyorum benzin almayı unuttugum zaman oluyor ozellikle yagmurlu havalarda yavas gittigim zamanlar .
max hız normalde 110 cok zorlarsan 115 goruyor 200 cc karburator taktım 10 tl ile 50 km flan gitti 20 krus gıbı bse yaptı yanı o zamanda hız olarak 130 gordm en son geri cıkardım tabiki

özellikle litre olarak yazılmasını istedik,, her gün değişen benzin fiyatları sebebiyle.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2011
Mesajlar
813
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kymco Grand Dink 250cc 100km.de 4.5 lt
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2011
Mesajlar
813
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Hyosung GT650 Comet (2007) / Üzerindeki ağırlık 70 kg / Hız 120 kms / Rüzgarlı hava / asfalt yol / bakımları yeni yapılmış / Uzun yol = Sarfiyat 3.54 lt :)
enjeksiyonsuzu birde bu rakam öyle mi. Enjeksiyonlu olan gt650, gt250 ile aynı değeri yakacak o zaman :S
Uzun yolda 2011 gt250R efi sürücü 72kg /arkada 2 adet soft çanta 20kg /rüzgarsız hava/ asfalt yol/ bakımları yeni yapılmış/ uzun yol = sarfiyat=3.2lt/100km
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
bu imzanızda yazan motorların hepsini kullandınız mı??
28 Daha fazlasını kullandım onlar benim sahip olup 1 seneden az olmamak üzere kullandığım motorlar :)))Başkasından emanet aldıklarımla liste imzaya sığmaz :)))

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------

Kymco Grand Dink 250cc 100km.de 4.5 lt
xiting baya az yakıyordu yalan olmasın ama 3 / 3,5 yakıyordu . Enjeksiyon sen nelere kadirsin :)))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2011
Mesajlar
813
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
28 Daha fazlasını kullandım onlar benim sahip olup 1 seneden az olmamak üzere kullandığım motorlar :)))Başkasından emanet aldıklarımla liste imzaya sığmaz :)))

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------

xiting baya az yakıyordu yalan olmasın ama 3 / 3,5 yakıyordu . Enjeksiyon sen nelere kadirsin :)))

benim motorun xciting ile bütün degerleri ayni 2 faktör haric xciting 40 kilo agir benimkinden ayrica xciting enjeksiyonlu benimki karbüratörlü yakit olarak 1 lt oynuyor dedigin gibi.
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
33
ne kadar büyük motor o kadar yakıt sarfiyatı demek oluyor ve her yeni model eskilerinden daha az yakıyor sanırım. en büyük etkende tabi enjeksiyonlu olup olmaması sanıyorum...
 
Katılım
6 May 2012
Mesajlar
3
ben lifan tay 100 var 12 liralık benzin ile 150 km yol yaptım. km de 8 kuruş falan yakıyor.
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
Benim bisiklet ile 100 km de 10 kalori yakmışım :mrgreen::mrgreen:

Normal kullanımda :mrgreen:

Agrasifi hiç denemedim :mrgreen:
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
mondial 100 mg prince
1 lt 45 km
100 km de 2.2 litre
karışık kullanım
50 km hızı pek geçmeden 5.000 devirde genelde
uzun yolda 2.0 litre 100 km beklenebilir

motor 2.250 km de rodajda sayılır
5.000 - 10.000 km gibi yakıt netleşir inşaallah



2005 fiat punto 1.3 multijet 124.000 km de
3.2-3.5 litre 100 km de şehirdışı .72 kmh sabit hızla 5. vites 1800 devir civarı
5.5-6.0 şehiriçi

15 kuruş şehirdışı
25 kuruş şehiriçi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst