- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
- Konu Yazar
- #121
Beyler bi fikrim var.
Gelen motoru beğenmessek Hondayı değilde 2012 bombası diye başlık açan Metehan'a Bulalım Allah ne verdiyse çullanalım!
Güvenlikçi olduğundan yassah gardeşim giremessiniz dövemessiniz!!! desede en az yedi kişi bir metehana girerse olumlu sonuç alırızı gibime geliyor:cherry:
Nedir bu kardeşim motorda şase bile yok nerdeyse!!! Öfkeli kalabalık bi kurban istiyor :jocolor:l::jocolor:
l::jocolor:
siz uğraşmayın, hesabıma 1000 dolar gönderin ben hallederim o işi
mete, yarısı senin lo
elleşmeyin meteye adam zaten görünmüyor kaç zamandır , bırakın takılsın yavrucuk kafasına göre , valla cbf 125 i 3750 den fazla parayamı satıyorlarmış benmi yanlış anladım ? :cherry:
Hocam heralde mete abi Bu yazılanlardan sonra mt ye bir daha girmez :mrgreen:
Baksana başlığa bomba demiş ama torpil geliyor :queen::queen::queen::queen:
Hem baksana GP500-1st ne yazmış 7 kişi çullanmacaklarmış öfkeli kalabalık kurban istiyormuş :queen::queen::queen:
serkan abi ben hiç salcano ya benzetemedim normal sıradan çinli gibi olmuş kral yuki gibi :cherry:
bu model gelirse hiç satacağını sanmam çinliden farksız motor yapısıda çinliler gibi honda alacakta ybr alır bu gelirse
bu iki modelde gelse çok güzel olur ikisi de harika :cat:
ama işte gelmez 3 sınıf ülkeyiz
Heyecan dorukta...
yav az daha sabır...1 hafta sonra görücez kısmetse ...
yav beyler Çin Honda cbf 125 üretiyor spnucta...bu gelmesin yav....
http://www.honda.com.cn/product/motor.html
Son düzenleme: