Honda'nın 2012 Bombası 125 CC 2 haftaya geliyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Beyler bi fikrim var.

Gelen motoru beğenmessek Hondayı değilde 2012 bombası diye başlık açan Metehan'a Bulalım Allah ne verdiyse çullanalım!

Güvenlikçi olduğundan yassah gardeşim giremessiniz dövemessiniz!!! desede en az yedi kişi bir metehana girerse olumlu sonuç alırızı gibime geliyor:cherry:

Nedir bu kardeşim motorda şase bile yok nerdeyse!!! Öfkeli kalabalık bi kurban istiyor :jocolor::pl::jocolor::pl::jocolor:

siz uğraşmayın, hesabıma 1000 dolar gönderin ben hallederim o işi
mete, yarısı senin lo

elleşmeyin meteye adam zaten görünmüyor kaç zamandır , bırakın takılsın yavrucuk kafasına göre , valla cbf 125 i 3750 den fazla parayamı satıyorlarmış benmi yanlış anladım ? :cherry:

Hocam heralde mete abi Bu yazılanlardan sonra mt ye bir daha girmez :mrgreen:
Baksana başlığa bomba demiş ama torpil geliyor :queen::queen::queen::queen:
Hem baksana GP500-1st ne yazmış 7 kişi çullanmacaklarmış öfkeli kalabalık kurban istiyormuş :queen::queen::queen:

serkan abi ben hiç salcano ya benzetemedim normal sıradan çinli gibi olmuş kral yuki gibi :cherry:



bu model gelirse hiç satacağını sanmam çinliden farksız motor yapısıda çinliler gibi honda alacakta ybr alır bu gelirse





bu iki modelde gelse çok güzel olur ikisi de harika :cat:

ama işte gelmez 3 sınıf ülkeyiz

Heyecan dorukta...:p

yav az daha sabır...1 hafta sonra görücez kısmetse ...

yav beyler Çin Honda cbf 125 üretiyor spnucta...bu gelmesin yav....



http://www.honda.com.cn/product/motor.html
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Hımm Vallahi cbf 125 bilmemde RR150 Gerçekden çok hoş duruyor Naked gibi olan varya baştaki işte o
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
801
ne varsa Hindistan Honda da var...cbf 125 Hindistan malı galiba burada stunner adıyla üretiliyormuş şimdi buldum...


http://www.honda2wheelersindia.com/

http://www.honda2wheelersindia.com/cbf_stunner_pgm-fi/index.html

Hindistanda alt segmentte piyasa çok canlı çok renkli inanılmaz model çeşitliliği var ve tasarım olarak pulsar tvs gibi 125-200 cc arası harikalar yaratan markalar var o nedenle Honda nabza göre şerbet veriyor herhalde popülasyon olarak çinden sonra 2.büyük ülke hindistan ve halkın çoğunluğu neredeyse tamamı commuter kullanıyor böyle olunca arz talep ilişkisi commuter cennetine dönüyor ortam :cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hindistanda alt segmentte piyasa çok canlı çok renkli inanılmaz model çeşitliliği var ve tasarım olarak pulsar tvs gibi 125-200 cc arası harikalar yaratan markalar var o nedenle Honda nabza göre şerbet veriyor herhalde popülasyon olarak çinden sonra 2.büyük ülke hindistan ve halkın çoğunluğu neredeyse tamamı commuter kullanıyor böyle olunca arz talep ilişkisi commuter cennetine dönüyor ortam :cherry:


Honda TR degenel müdür hariç diğer yönetim türk...en azından onlar talebe cevap verecek kapasitede olsalar...nafile...250 cc de vergimi var...getir kardeşim 240 cc makina...çift silindir geniş lastikle güzel bir model üret ...basit bu işler...veya tutulan modelleri getir...harbiden honda yöneticilerini tek tek yakalayıp bi zopa atsan belki bi çözüme kavuşuruz...

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:44 ----------

bunlardan gelceğini sanmam ,büyük hayal kırıklığı beklio gibi geliyor bana :D

bende güvenmiyorum aga Honda TR ye...her hareketleri her kararları tüketici aleyhine keyfi tutumlar masabaşı saçma seçimler vs...Honda Yamaha Suzukı Kawa adam olmaz...düşük cc tüketimini önemsemez...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
honda'dan evvel asya yeni makineler çıkarmış bile çeşit çok ve çoğalacağa benziyor
http://www.asyamotor.com.tr/?page=urunler
legend 150 ve major 250 nin fiyatları uygun olursa satışı gğzel olabilir

İnan bu mondıal ve Kuba motor solladı gidiyor çeşit bağlamında...ama bizim öküzcanlar daha yerinde saysın...

fuarda gezinirken illaki görcekler...zaten bu çeşitler honda vey ayamahanın kopyaları...bakalım biz Hondayız eşşek gibi bizden alacaklar dyip yine yerindemi sayacaklar...
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
büyük ihtimal bu olacak arkadaşlar, bir kaç sitede hondanın bu yeni modelini bir çok ülkeye göndermeye başladığını okudum,şuan avustralya ve yeni zelandada satışı başlamış bile,CB125E vatana millete hayırlı olsun :)

Honda_CB125E_red_naked_motorcycle_medium.jpg

Honda_CB125E_blue_naked_motorcycle_medium.jpg

Honda_CB125E_white_naked_motorcycle_medium.jpg
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
büyük ihtimal bu olacak arkadaşlar, bir kaç sitede hondanın bu yeni modelini bir çok ülkeye göndermeye başladığını okudum,şuan avustralya ve yeni zelandada satışı başlamış bile,CB125E vatana millete hayırlı olsun :)

http://motorcycles.honda.com.au/img/Honda_CB125E_red_naked_motorcycle_medium.jpg
http://motorcycles.honda.com.au/img/Honda_CB125E_blue_naked_motorcycle_medium.jpg
http://motorcycles.honda.com.au/img/Honda_CB125E_white_naked_motorcycle_medium.jpg

asyanın legend 150 modeliyle aynı motor asya 150 lik honda 125 lik asyayı alırım daha iyi :cherry:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
yuvarlak far hastalarının son güvenli limanı gt 250 de zamane modasına boyun eğince içimi huzursuzluk kapladı.

bu motoru ben olsam cbf150ye göre tercih ederdim.

bir de hangisi gözümüze güzel geliyor? beyaz mesela...honda beyazını getirmeyecek demektir :)
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
honda tr aklını başına al getir şu cbf125 i sil süpür piyasayı. ilk gelen partiden bir tane bana ayır para peşin. getirmezsen başka markalara yönelecegim. haberin olsun.
 
Katılım
22 Kas 2011
Mesajlar
156
yok abicim bu honda adam olmaz..herhalde canları para kazanmak istemiyor:queen:.adam akıllı bir şey getirseler satışlarda şu anda olanın misliyle patlama yapcaklar getirmiyorlar...heee bide şu piyasada bulunan motorların tasarımını çizen grafikçilerin gerisini getiremeyeceğim terbiyem elvermiyo:pr::jocolor::pr:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst