Honda'nın 2012 Bombası 125 CC 2 haftaya geliyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
strom SALCANO WOLF gibi olmuş :)
Salcano'nun çakması olmuş resmen :)
ee önce salcano çıkarttı demekki SALCANO ÇAKMASI STROM :)))
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
148
getirelecek o kadar 250cc model varken bize layık görülen buysa ben şimdi HONDA TÜRKİYE'ye şikayet maili atıyorum.. biraz talep araştırması yapmayı öğrenirler belki ...
 
Katılım
7 Şub 2011
Mesajlar
363
O kampana frene, çin işi çift disk frenden daha çok güvenirim. Kampana fren kötü değildir, bunu da unutmayalım :)

Katılıyorum buna, 70.000 km'deki Activa'nın çift kampana frenleri, benim 150ZC'deki çift disk frenlerden daha güvenli ve stabil bir duruş sağlıyordu...
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
cb125!!off hep hayallerimi süsleyen o makina! ön arka kampana.tel jantlar.80lerin selesi.ve ve ve honda etiketi.
bi an önce getirsinler ortaköy makina görsün
Yıl olmuş 2012 böyle bi motor 0 olarak üretiliyo ya aklım almıyor arkadaş.adamlar bizi afrika olarakmı görüyorda bunu getiriyolar? Almazsanız satılmaz satılmazsa bu tarz modelleri getirmezler.Bu kadar basit.
Hani şöyle eskitme limited edition olsa gam yemicem ama şaka gibi ya.böyle bi motor 2012 model olarak honda showroomlarındamı olacak yani?Fuarda cbr ları tanıttıkları gibi tanıtsınlar bari:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
cb125!!off hep hayallerimi süsleyen o makina! ön arka kampana.tel jantlar.80lerin selesi.ve ve ve honda etiketi.
bi an önce getirsinler ortaköy makina görsün
Yıl olmuş 2012 böyle bi motor 0 olarak üretiliyo ya aklım almıyor arkadaş.adamlar bizi afrika olarakmı görüyorda bunu getiriyolar? Almazsanız satılmaz satılmazsa bu tarz modelleri getirmezler.Bu kadar basit.
Hani şöyle eskitme limited edition olsa gam yemicem ama şaka gibi ya.böyle bi motor 2012 model olarak honda showroomlarındamı olacak yani?Fuarda cbr ları tanıttıkları gibi tanıtsınlar bari:queen:
geçen seneki fuarda cbr250-cbr125 vardı yanlarında cbf150 duruyor bizim millet cbf150 bakıyodu cbf e yaklaşamıyordun :D
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
443
geçen seneki fuarda cbr250-cbr125 vardı yanlarında cbf150 duruyor bizim millet cbf150 bakıyodu cbf e yaklaşamıyordun :D
bu durum hondanın bize neden afrika muamelesi yaptığının resmidir işte.
bu arada bu cb125 için bu kadar laf edildi sanki cbf150 nin tipi bundan farklı. cbf150 de devrini dönemini kapamış 90lı yılların kötü tasarım motorlarından biri. o neden bu kadar sevgi, saygı var anlamıyorum.
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
cb125!!off hep hayallerimi süsleyen o makina! ön arka kampana.tel jantlar.80lerin selesi.ve ve ve honda etiketi.
bi an önce getirsinler ortaköy makina görsün
Yıl olmuş 2012 böyle bi motor 0 olarak üretiliyo ya aklım almıyor arkadaş.adamlar bizi afrika olarakmı görüyorda bunu getiriyolar? Almazsanız satılmaz satılmazsa bu tarz modelleri getirmezler.Bu kadar basit.
Hani şöyle eskitme limited edition olsa gam yemicem ama şaka gibi ya.böyle bi motor 2012 model olarak honda showroomlarındamı olacak yani?Fuarda cbr ları tanıttıkları gibi tanıtsınlar bari:queen:

Bence bu durumda biz biraz kabahatliyiz. CBF150'nin zayıf yanlarını açığa vurup, "Türkiye'li tüketicilere bunu mu layık gördünüz?" diye her yerde yazdık. Honda "Siz misiniz CBF150'yi beyenmeyen?" deyip Türkiye'ye müzelik modelleri getirme kararı almıştır.:)
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
Bence bu durumda biz biraz kabahatliyiz. CBF150'nin zayıf yanlarını açığa vurup, "Türkiye'li tüketicilere bunu mu layık gördünüz?" diye her yerde yazdık. Honda "Siz misiniz CBF150'yi beyenmeyen?" deyip Türkiye'ye müzelik modelleri getirme kararı almıştır.:)

çokta fifi bizlerde almayız ybr nin enjejsiyonlusu gelecek zaten büyük ihtimal
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
hacı 125lik cup çıkarsa ne gülerim valla :D innovaya kardeş gelio olmasın :p
 
Katılım
30 Kas 2008
Mesajlar
281




fz16 yada o tarz motorlar gelse uygun fiyata offff ya yıl 2012 adamlar 90lı yılların tasarımlarını üretiyorlar:pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
büyük ihtimal cb125 in 2011 de makyajlanmış versiyonu cb125e gelicek önde disk frenli ybr 125 benzeri

Honda_CB_125_E_logo.jpg
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
[url]http://a1201.hizliresim.com/t/t/23lc7.jpg[/url]
[url]http://a1201.hizliresim.com/t/t/23lf7.jpg[/url]


fz16 yada o tarz motorlar gelse uygun fiyata offff ya yıl 2012 adamlar 90lı yılların tasarımlarını üretiyorlar:pr:

Bende eklemeyi düşündüm ama sonradan vazgeçmiştim :) cidden yamahanın bu iki modeli çok güzel, ikiside abilerini aratmıyorlar. Gelse çok güzel olur :)

---------- Post added at 02:44 ---------- Previous post was at 02:42 ----------



Varedero 125 değil mi bu ya? 250 liği çıktı mı?
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
mondial bıle bunları gecti honda kendını mondial ve muadili fırmalara rakıp olacak pazar payını elınde tutacak diye uğraşacağına türk milletını artık bu pazarda kaliteyi aradığına ınanıp onun için uğraşssın
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
strom SALCANO WOLF gibi olmuş :)
Salcano'nun çakması olmuş resmen :)
ee önce salcano çıkarttı demekki SALCANO ÇAKMASI STROM :)))

serkan abi ben hiç salcano ya benzetemedim normal sıradan çinli gibi olmuş kral yuki gibi :cherry:

büyük ihtimal cb125 in 2011 de makyajlanmış versiyonu cb125e gelicek önde disk frenli ybr 125 benzeri

http://tecnoautos.com/wp-content/uploads/2011/08/Honda_CB_125_E_logo.jpg?b00c92

bu model gelirse hiç satacağını sanmam çinliden farksız motor yapısıda çinliler gibi honda alacakta ybr alır bu gelirse
[url]http://a1201.hizliresim.com/t/t/23lc7.jpg[/url]
[url]http://a1201.hizliresim.com/t/t/23lf7.jpg[/url]


fz16 yada o tarz motorlar gelse uygun fiyata offff ya yıl 2012 adamlar 90lı yılların tasarımlarını üretiyorlar:pr:



bu iki modelde gelse çok güzel olur ikisi de harika :cat:

ama işte gelmez 3 sınıf ülkeyiz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst