KARION kar altında...!

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Deliğanlı, niye buzda cebelleştin?, iş yerine götürmek için mi?
Zaten ben de öyle tahmin ettim, senin motoru ayakta tutman büyük mucize olur diye.. Harbi ağır ve yüksek.
Ayrıca o lastikleri buzda değil, fotolarda gördüğün karda kullanıcam, ozaman işe yaratırım ben onları sen merak etme :thumleft: Bidaha ki sefere de motorun arkasından atlayıp motor ilerlemeye devam ederken seleden tutunup ski! yapıcam. "Gel-gör-öğren" derim :mrgreen:

Angara topiginde bi anne kızlık soyadı vermediğiniz kalmış, kalkmış nerden bilion dionuz :p Yazmasakta okuyoruz biz kültürlenelim diye :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Angara topiginde bi anne kızlık soyadı vermediğiniz kalmış, kalkmış nerden bilion dionuz :p Yazmasakta okuyoruz biz kültürlenelim diye :)

:mrgreen::mrgreen: Bak onu bilmiyordum, ankaranın topiklerini pek takip edemiyorum :) Ama haklısın, Angaranın('A' büyük lütfen :)) topikleri de acayip kültürlüdür :)
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Angara topiginde bi anne kızlık soyadı vermediğiniz kalmış, kalkmış nerden bilion dionuz :p Yazmasakta okuyoruz biz kültürlenelim diye :)

bak o konuda haklısın ama yalnışın şurda :) biz ankara topiğinde konusmadık ceket mevzusunu :queen: ama iyi dikkatmiş abi sendekide yalana bakma şimdi :thumleft:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
bak o konuda haklısın ama yalnışın şurda :) biz ankara topiğinde konusmadık ceket mevzusunu :queen: ama iyi dikkatmiş abi sendekide yalana bakma şimdi :thumleft:

Ben de o konuyu takip etmediğim için arkamdan konuşmuşsun sandım, "ulan adam da aldı ceketi gitti valla" demişsindir diye:queen: Neyse, bu bilginin nasıl sızdığı gizemini korumaya devam ediyor...
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Ben de o konuyu takip etmediğim için arkamdan konuşmuşsun sandım, "ulan adam da aldı ceketi gitti valla" demişsindir diye:queen: Neyse, bu bilginin nasıl sızdığı gizemini korumaya devam ediyor...

yok yahu sena her konuda gel vereyim ceketi dediğimi görmüş erdem abi sonra bide bakmış ki ses yok senden öle konuların altında kendi kendine demiş demekki verdi bu :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst