Moderatör
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 7,511
Deliğanlı, niye buzda cebelleştin?, iş yerine götürmek için mi?
Zaten ben de öyle tahmin ettim, senin motoru ayakta tutman büyük mucize olur diye.. Harbi ağır ve yüksek.
Ayrıca o lastikleri buzda değil, fotolarda gördüğün karda kullanıcam, ozaman işe yaratırım ben onları sen merak etme :thumleft: Bidaha ki sefere de motorun arkasından atlayıp motor ilerlemeye devam ederken seleden tutunup ski! yapıcam. "Gel-gör-öğren" derim :mrgreen:
Angara topiginde bi anne kızlık soyadı vermediğiniz kalmış, kalkmış nerden bilion dionuz