hangi şartlarda kaç LİTRE benzin yakıyorsun???

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
2008 model ybr 80kg ile 9 litre benzin ile 200şehir içi 220 şehir dışı olmak üzere 422 km yol yaptım şehir dışı olan yolda en az 90km/h ile gittim en çok ise 120 km/h çıktığım da oldu 100kmde ne kadar yaktığını hesap yapmadım hiç ama uzun olda eğer 80km/h ile gidersem 2 litre olabilir hatta daha da düşebilirama o kadar yolu 80 km /h ile çekemem ki....
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
2010 enjeksiyonlu gt 250 comet. egsoz orjinal 90 km sabit hız 3.5 lt 100 km sürücü 80 kg depo üstü çanta ile birlikte.
yine aynı makina 150 km hız otobanda niğde hatay arası 5.5 lt yaktı .
120 km ortalama hız ile 4 lt civarı yakıyor.
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
1000 rodajından sonra karma kullanım

Honda CBR250 yakıt değeri

3.25 lt / 100km

lira hesabı olarak km de 0.14 TL / 1km

cbr4.jpg
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Honda CBF 150

Şehir içi zorlama kullanımda 3.1 lt/100 km
normal kullanım 2.7 lt/100 km

Şehir dışı dip gaz 3.2 lt/100 km
75 km/h ortalama sürat 2.5 lt/100 km

Değerler tek kişi(93 kg) ve sırt çantası ile ölçülmüştür.

Not : CBF de yarım gaz ve tam gaz arasında çok fazla yakıt sarfiyatı farkı var. YBR böyle değil. Bassan da yakmıyor :)
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
125 cc ekonomi için ideal
uzun yol için de yapana ideal aslında
benimkiyle uzun yol yapmak için can atıyorum
bu ara havalar karlı olmasa canakkale izmit yapacagım ama havalar elvermiyor

tam olarak hesaplamamakla birlikte cbr 125 karma kullanım 100 km 3 litre
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
443
2011 model lifan tay 100 cup. şehir içi yokuşlu yol. 40-50-60Km/h ile 100km de=2.6Lt.
başka bir deyişle 113km=13TL benzin.
Ayrıca başlığı açan arkadaşa teşekkür ediyorum. fazlasıyla merak ettiğim ve ilgilendiğim bir konuydu :)
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
33
2011 model lifan tay 100 cup. şehir içi yokuşlu yol. 40-50-60Km/h ile 100km de=2.6Lt.
başka bir deyişle 113km=13TL benzin.
Ayrıca başlığı açan arkadaşa teşekkür ediyorum. fazlasıyla merak ettiğim ve ilgilendiğim bir konuydu :)

benimde fazlasıyla merak ettiğim bir konu. herkese faydalı olacağına inanıyorum. özellikle yükseltmek isteyenler için. herkes önünü görsün.
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
443
2007 honda anf innova 125 4 litreye yakın benzin alıyor en son 70-80 km ile 215-220 km gittim. şehir içi 11 krş'a denk geliyor hemen hemen.
dostum ya sen yanlış hesap yapıyorsun ya da ben hesap yapmayı bilmiyorum.
4litre benzin 17,5TL yapar. bu rakamı 220 ye bölersen 11kuruş çıkmaz ki nasıl elde ettin sen bu rakamı anlayamadım.
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
2011 model tvs apache 150cc :
normal kullanım 2.8lt/100km
Devirli kullanım 3.3lt/100km :thumleft:

2008 model çinçançon kanuni rokko :
Normal kullanım 3.5lt/100km (hiç kullanmadım gibi bişey)
Çılgın kullanım: 4.5lt/100km :queen:
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
443
2008 model ybr 80kg ile 9 litre benzin ile 200şehir içi 220 şehir dışı olmak üzere 422 km yol yaptım şehir dışı olan yolda en az 90km/h ile gittim en çok ise 120 km/h çıktığım da oldu 100kmde ne kadar yaktığını hesap yapmadım hiç ama uzun olda eğer 80km/h ile gidersem 2 litre olabilir hatta daha da düşebilirama o kadar yolu 80 km /h ile çekemem ki....

burada arkadaşımızın anlatımına göre ybr125 100km de 2,13Lt. benzin yakıyor demek olur ki; bu rakam çinli bütün cuplardan daha az bir tüketim anlamına gelir. buradan çıkaracağımız sonuç sadece az yakıyor diyerek hemen koşup bir cup almak doğru bir hareket olmuyor ne yazık ki :)
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
758
2006 model kawasaki zz-r600
sakin kullanım karma 4.8-5.1lt/100km
şehir dışı 85-90 km sabit hız ile 3.9-4lt/100km
şehir içi ölçmedim hiç
yüksek devirli karma tüketimi 6.8-7.6lt/100km
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
öyle değil işte :) daha az yakıyorsun ama farkında değilsin.
senin dediğin duruma göre sen 100km de 1.8lt yakıt tüketiyorsun.
8liralık benzin le 100 km gidebiliyorsun demek oluyor bu. :) şu anda senin motorundan daha az yakan kimse yok burada henüz. :)
En o kadar ince hesap yapmıyorum full benzinini katıyorum km saatinden kaç km gitmişim ona bakıyorum. :) yinede teşekkürler.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bu arada, 16ooo km kadar kullandığım, CBR 600F için de bir yorum yapayım bakalım...
100 km de; 5.8 ile 6.5 Litre arasında yakıt tüketimi oynuyordu :) Devirli ve sakin kullanım ara ara :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst