0km Varadero mu Triumph Tiger 800 Mü ?? Yardım Edin Lütfeen.

Katılım
23 Ocak 2012
Mesajlar
28
Merhaba Arkadaşlar.

Fikrinizi almak istediğim konu şu;

Mart ayının ilk haftası kendime yeni bir motor alacağım. 2 model arasında kararsız kaldım. 1. modelim honda varadero 2. si Triumph Tiger 800 xc (ABS siz)

Sizce hangisi daha mantıklı ?

varadero 27.000 TL
Triumoh 30.000 TL -- ikiside 0 km olacak. triumph da ABS yok. Varedero gereksiz buyuk olurmu acaba ? Motoru kullanmak ıle ılgılı bır sıkıntım olmaz ama trafıkte falan acaba gereksiz buyuk olur mu ? Triumph ıyı bır motor ama TR de parca servis vs sorun olurmu ?
Varadero nun uretımı bıttı. Stoktaki son motorlar. bile bile uretımı bitmis bir motoru almak hata mı olur ?

Siz olsanız ne yapardınız ? Yardım lütfen...
 
Katılım
22 Eki 2008
Mesajlar
435
Keşke konunun başında kendinizi tanıtsaydınız. Adınız ve yaşınız gibi bilgileri bilirsek size nasıl hitap ediceğimize karar vermek daha kolay olurdu.
Sorduğunuz soruların cevaplarını çok merak ettim, daha önce bu iki motosikleti hiç karşılaştırmadım.
MT Ailesine hoşgeldiniz :)
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
494
triump enduro konusunda geçen sene en çok tutulan modellerinden başında geliyodu ama abs si yok honda varadero ise bir endurodan çok biraz daha touring sanki aslında kullanım amacınızı bi ayzsanız şehir içi şehirler arası arazi vs hangi oranda kullanacağınız yazsanaız daha iyi olur
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Biz olsak,önce bir tanisma basligi açariz.
Ama unutabiliriz de insaniz.
Ama en azindan konu açarken biraz motosiklet hayatimizdan bahsederiz.
Sonra motosikletten beklentilerimizi yazariz.
Yani ben su alanda su sekilde, sunun için bir motosiklet almak istiyorum gibi.
Sonra da cevap bekleriz.
Tabi genellikle saçma sapan cevaplar gelir.
kizmayiz, adam akilli birilerinin cevap yazmasini sabirla bekleriz.
:)
Eh hos geldin.
Bu kadar firçadan sonra konuya dönebiliriz.:cat:
Yine de yaris motoru alacam otobanda 300 yapacam,kask almam lazimmi, ehliyetim yok,polis çevirirmi,dizimi yerlere nasil sürterim,R1 mi alayim cbr600 mu?
seklindeki açilan basliklara göre, daha mantikli ve ne istedigini az çok bilen birinin açtigi bir baslik izlenimi verdigi için,sempatimizi kazandin.
:rendeer:
 
Katılım
23 Ocak 2012
Mesajlar
28
Merhaba Arkadaslar :)
Haklisiniz biraz hatta baya bir bodozlama olmus:))
Adim Tolga. Aslinda uzun yillardir forumlari takip ederim ama pek yazmam. Bir gazetede kose yazari oldugum icin olsa gerek heralde bikmisim :)
Yani burada daha cok okuyucuydum bu gune kadar.
32 yasindayim ve daha once 1 sene ybr 125 1 senede harley davidson 1200 nightster kullandim. Harley i bir sure once sattim simdi bu 2 motordan birini dusunuyorum.
Uzun yol tecrubem hatta mini bir avrupa yolculugum var motorla. Boyum 1.82
Gunluk kullanacagim. Anormal hava sartlari olmadikca ise vs heryere motorla gidecegim. Yaz kis kullanmayi dusunuyorum. Haftasonu da yine keyfi geziler yazin yine bir Avrupa gezisi dusunuyorum.

Bu 2 motor arasinda kararsizim Triumph i da begeniyorum ama 1- abs olmamasi dusunduruyor(sizce sorunmudur bu ) 2- yedek parca servis vs
Varadero da da soyledigim gibi cok gereksiz buyuk bir motor mu acaba? Ve uretiminin durmasi.
Konustugum kisiler uretiminin durmasi sorun degil Honda TR de yedek parca 2. El asla sorun olmaz diyor motor uretimden kalkmis olsada.
Sizce ne yapmaliyim ??
Simdiden tesekkurler :)
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
varadero çok güzel bir motosiklet, fakat dediğiniz gibi...
peki vfr 800 crossrunner' a baktınız mı? daha kompakt ve aradığınız özellikleri karşılar diye düşünüyorum,
triumph' u hiç bilmiyorum ve anlamıyorum... Çok sayıda varolmayan, piyasa ve yedek parçası bulunamayan bir motosiklet markası (Triumph), üstelik
italyanlar gibi de değil. (Bir Motosiklette ABS olmayışı çok büyük bir kayıp-eksik DEĞİLDİR.)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Varadero'nun üretiminin durdugu bilgisini kimden aldin?
ben öyle birsey duymadim.
Tabi dogru da olabilir.

Genellikle sehir içinde kullanacaksan daha küçük bir motosiklet daha kullanisli olabilir asinda.
BMW GS serisi bu konuda oldukça basarili ve kendini kanitlamis motosikletler.
Triumph bu yil avrupada naked modelini çok satti.
Kafami nereye çevirsem o igrenç farlari görüyorum.
Gayet kaliteli bir marka ama bahsettiginiz modeli yollarda hiç görmedim diyecek kadar az gördüm.
Türkiye sartlarinda ise nasil bir gideri olur düsündürücü aslinda.
Trail ve routier motosiklet segmentinde Honda disinda Japonlardan bu konuda avrupali rakipleriyle iddialasacak marka yok maalesef.
Honda bu isi çok ciddiye aliyor.
Fakat en iyisi demek ne kadar dogru olur bilmiyorum.
Türkiye'de Honda'nin çok satiyor olmasi sizi sasirtmasin.
Bu segmentte kullanici daha çok BMW tercih ediyor.
Yani satmasi kolay olur gibi bir çilginliga kapilmayin.
Hatta KTM bile bu segmentte Honda'dan daha kolay satilir diye düsünüyorum.
Tabi bu Honda kötû demek degil.
Arasira araziye çikip hoplayip ziplamak istiyorum gibi bir düsüncen varsa trail veya dual-sport modeller iyidir ama sehirde kullanacagim, uzun yol yapacagim diyorsan, seçenekleri biraz genisletmek gerekecek.
Deseyim biraz, sohbet sohbeti açsin, ne istedigini iyi anlayalim!!!!
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Triumph Tiger'ın dizaynı ve karizması gayet yerinde beğeni olarak fikir belirtmek gerekirse...Yüksek fiyatlar olmayan ikinci el piyasası ve servis parça belirsizliği soru işareti.

Otomobildede kalbimiz Alfa Romeo der gider WV alırız:p durum buna benziyor sanki...
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
sevgili tolga okuduğumuz bildiğimiz kadarı ile bahsettiğin
iki motor farklı tarz motorlar.
varedora,enduro-turing densede bence enduro ile alakası yok.
orta seviyede bir turing olabilir.üretiminin durması sorun olmaz
çok daha eski modellerin parçalarına bile ulaşılabiliyor.
tiger'e gelince,bahsettiğin model benim bildiğim kadarı ile
BMW f800 ile aynı motor,tipleri bile çok benziyor.
ikisi ilede gezilir bahsettiğin yerler,ama sana v-strom dl650
daha uygun gibime geldi.
allah gönlüne göre versin.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Yeni Honda Crossrunner yada Suzuki V-Strom düşünmez misin? Sürekli motor kullanıcaksan eğer şehir içinde, rahatlık seçiminde büyük etken olmalı kanaatimce.Kawasaki Versys'te katılabilir buraya tabi:cat:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Aramıza hosgeldin konu tam MT klasigi oldu.

Elmami sordun , sen bosver elmayi simdi, gel pirasa al:)

Tek bir nokta kafama takildi 3000 tl fazla verip ABS olmamasi dusundurucu. Kalani tamamen zevk meselesi.
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,149
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Sevgili Kardeşim,

Öyle iki motor seçmişsinki ,biri ömrünün son deminde diğeri ise henüz kendini göstermemiş yeni bir model. Tam yukarı tükürsen bıyık aşağı tükürsen sakal durumu .

Yaşımdan olsa gerek ben kendini kanıtlamış modeli tercih ederdim , üretimin bittiği ile ilgili bir duyuru yapılmış değil ama gerçekten bitse bile Varadero için Türkiyede hiçbir zaman yedek parça ve servis sorunun olmaz. Ayrıca aksesuar setleri konusunda Varadero için oldukça bol ve uygun fiyatlı seçenekler mevcut ama Triumph için aynı şeyi söylemek iyimserlik olacaktır.
Eski kafalı yaşlı şişman motorcu Varadero diyor :)

Sevgiler
 
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
çok değerli üstadların yanında biz acemi (30.000 km i devirmemiş) motosiklet kullanıcılarının fikirleri ne kadar değerlidir bilmiyorum lakin kesinlikle üstüne basa basa hatta bağıra çağıra varaderodan vazgeçmemen konusunda hem fikirim okan abi ile.

selamlar, hörmetler..
 
Katılım
23 Ocak 2012
Mesajlar
28
Crossrunner yada Versys dusunmuyorum. Honda Mototal de Varadero ve Transalp in uretiminin bittigini soylediler. Artik fabrika uretmiyormus. Stoktaki son motorlarmis.
V strom a gelince yeni kasasi cikti, fuarda gelecek gormek lazim ama Suzuki gereksiz pahali. 650 lik v strom 32000 tl civari. Bence en fazla 23-25 civarlarinda olmali.
Triumph a gelince bence kendini kanitlamis bir marka. Yilin motoru secildi avrupa da ingilterede de yilin en cok satan marka ve modeli oldu triumph tiger. Ancak tr de servis sorunu olurmu parca problemi olurmu 2. Eli rahat satilirmi gibi seyler beni dusunduruyor. Birde ABS yok 30.000 liralik kampanyali modelde. Fabrika 2012 de ABS siz motor uretmeyecekmis. Ellerindeki son 2 ABS siz tiger. Abs olan modeliyle arada 10.000 lira fark var. buda cazip gorunuyor. Ama ABS ne kadar gerekli olur bu motorda karar veremiyorum. Diger tarafta 3.000 lira daha ucuz ABS li yaygin servis agi ve parcasi olan ama miladini doldurmus Honda Varadero.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
F650GS Derim 14.300 Euro fiyatı ile bütçene uygun gibi duruyor. İllaki ikisi arasında bir seçim istiyorsan Varadero derim.
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
çok saçma bir öneri olacak ama
benim gibi fakir motorcunun nasıl motor seçtiğini tarif edeyim :)
cebimde 2 500 tl varken 2 500 tl lik motor almıştım
cebimde 4 000 tl varken 4 000 tl lik motor almıştım :)
 
Katılım
23 Ocak 2012
Mesajlar
28
27.000 tl ye 1000 cc 90 kusur beygir varadero varken 33.000 tl ye bmw f650 (f650 - 800cc sanirim) almakta pek mantikli gelmiyor.
Tiger da 800cc ama 94 beygir
Aslinda en cok takildigim yer Tiger da ABS olmamasi. Sonucta getiren firma mototal. Cok zorluk cikacagini sanmiyorum. Abs olmamasi sizce buyuk bir sorunmu? Kisin yagmurda falan keske Varadero yu alsaymisim dermiyim.
Bu arada f 650 ye birde motor koruma demir canta vs derken 35 i gecer. Honda ve triumph da top case ve motor demirini + 1000 lira gibi verecekler.
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
494
27.000 tl ye 1000 cc 90 kusur beygir varadero varken 33.000 tl ye bmw f650 (f650 - 800cc sanirim) almakta pek mantikli gelmiyor.
Tiger da 800cc ama 94 beygir
Aslinda en cok takildigim yer Tiger da ABS olmamasi. Sonucta getiren firma mototal. Cok zorluk cikacagini sanmiyorum. Abs olmamasi sizce buyuk bir sorunmu? Kisin yagmurda falan keske Varadero yu alsaymisim dermiyim.
Bu arada f 650 ye birde motor koruma demir canta vs derken 35 i gecer. Honda ve triumph da top case ve motor demirini + 1000 lira gibi verecekler.
senin kafana abs takılmış sanırım ben hep abs siz motor kullandım yaklaşık 25 gün önce cbf 1000 aldım abs mevcut şunu gördüm hani abs devreye girmedi ama fren gerçekten motoru durduruyor apayrı bi şey ama tiger da güzel motor yılın motoru seçilmiş falan ama o kadar para veripte hayat kurtaracak abs yi gözardı etmek olmaz bence
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst