Cakalaz ve Yeni Pırlantası YZF-R1

Katılım
18 May 2011
Mesajlar
278
hayırlı ugurlu olsun kazasız belasız binersin inş.
ama hocam nasıl benzin yetiştiriyorsun :queen: aslında makina çok yakmıyo ama benzin pahalı benzin olsa 2.5-3 lira 8 litre bile yaksa sorun olmaz ama 4.38 idi en son
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Doğru diyorsun, Benzin Pahalı olmasa yakıt derdi olmayacak ülkemizde..
3 TL olsa; 100 KM de 6 Litreden, 18 TL ile 100 km yol yapıyorsun :)
Şu an 27 TL ile, 100 km yapabiliyoruz :)
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Güle güle iyi günlerde kullan.
Beraber uzun yıllar, uzun yollar dilerim...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
çako hayırlı olsun yazıp yazmadığımı hatırlayamadım aga...


Allah kaza bela vermesin...
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
309
güzelim exo-450 rengi biraz uyumsuz kalmış motorla sağlık olsun :) ne kadara aldın ?
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
222
CAKALAZ arkadaşım hayırlı olsun allah kazasız belasız kulanmanı nasip etsin.
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
hayırlı olsun yalnız tank pad i biraz yukarı yapıştımışlar koruma sağlamayabilir kemer tokasının çizebileceği bir açıklık var değiştir istersen daha önce söylendimi bilmiyorum.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Daha ilerleyen zaman dilimleri içerisinde, TankPadi zaten daha erotik birşeyler ile değiştireceğim :) :pl:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
hayırlı olsun r 1 in.
allah kaza bela vermesin, rizenin yolllarına resimlerde bakarken hasta oldum,
radar varmı peki o yollarda.
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Cakalaz, hayırlı olsun güle güle kullan, kazasız belasız inşallah.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst